Sabah yine her zamanki gibi gözlerimi açtım.Alık alık elimi yüzümü yıkadıktan sonra aşağıya indim.
Kollarımı esnetip mutfağa girdiğimde Annemin her zamanki gibi kahvaltı hazırladığını gördüm.
Benim geldiğimi fark edince sorgularcasına kaşları kalktı.Anlamsız bir şekilde yüzüne baktım.
"Bir sorun mu var Anne?"
Kafasını olumlu anlamda salladı.
"Dün niye geç geldin eve kızım ayrıca aşağıdaki araba neyin nesiydi öyle?"
Evet işte bu an sıçtığımı hissettim.
Bakışlarım kısa bir süre yerde gezindi.Ne diyeceğimi düşünüyordum.Boğazımı temizleyip anneme baktım."Nasıl desem bilemiyorum Anne ama ben birini seviyorum oda beni seviyor o beni bıraktı dün"
Annem şaşkınlıkla yüzüme baktı.Bu kadar şaşıracağını beklemiyordum.
"Doğru mu duydum acaba ben Eflal?"
Başımı sallayıp onayladım.
Gülümseyerek yanıma gelip belimi sıkıca sardı şefkatle.Karşılık verip bende sarıldım.
"Senin adına çok sevindim güzel kızım en iyisini hak ediyorsun"
Gülümsedim.Fakat kim olduğunu söylememiştim.Kim olduğunu öğrense yine aynı tepkiyi verir miydi acaba Annem?
Sohbet ederek kahvaltıyı yaptık.Anneme sabah sabah mutluluk gelmişti.Açıkcası şaşırmıştım daha geçen beni Mert'e ayarlıyorlardı.
Telefonuma gelen bildirimlerle merakla mesaj kutusuna girdim.Bizim gruptan mesaj gelmişti.
Burak ve Haremi
Burak:Selam askolar nasilsiiniiiz
Burak:Diyorumki yarın benim velet kuzenimi beraber dışarıda gezdirelim
Helen:Hayır
Burak:Eywallah karsim
Helen:Alt tarafı bir çocukla ilgileneceksin amk bizi niye çağırıyorsun?
Eflal:Adam doğru söylüyor
Burak:Alt tarafı bir çocuk olduğuna eminmisiniz..
Burak:Kolumu ıssırdığı için kuduz oluyordum amk
Helen:He knk he
Burak:İnanmıyorsanız görürsünüz amk
Eflal:Tamam lan tamam
Eflal:Sırf seni göt etmek için geleceğim
Helen:Tamam lan bende
Burak:Tamam askimlar
Burak:Arklar enayi oldugunuz icin tesekkürler
Bu mesaj silindiBurak:Okey canikolar yarın bizim parka gelin görüşürüz
Helen:Ok
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim
Genç KurguEflal Karaca dershaneye gidip gelen sıradan bir öğrencidir.Dershanedeki Hocası olan Ateş Karahan'ın ilk günden beri dikkatini çekmeyi başaran Eflal Karaca'nın gün geçtikçe sevgisi artar. "İnsan aşık olacağı kişiyi seçebilir mi bu imkanısız olsa bile...