"Nasılsın mine?"
"Bedenen mi ruhen mi?"
"Ruhen."
"Olur olmadık yerlerde gözüm doluyor,uyuyamıyorum onun dışında sanırım iyiyim."Mine için çok üzülüyordum,nasıl bir his biliyordum bu yüzden onu anlayışla karşılıyorum.
"Seni anlıyorum,bende şehit olarak babamı ve abimi kaybettim unutmuyorsun ama acısı geçiyor."
Hastane izni alamıyorduk mine için ama bence evde dinlenmesi gerekti.Ruhen iyi değildi ve bu hastalarada yansıyordu.
"Görevdeler değil mi?"minenin acı bir gülümsemeyle sorduğu soruyla duraksadım,yarın gideceklerdi ve bizim aramız yine limoniydi.
"Yarın gidecekler."
"İnşallah kazasız belasız dönerler."
"Amin."☆♧
Hastane yoğun değildi,bu yüzden mutluydum.Bazen o kadar yoğun oluyordu ki bir dakika da üç hastaya bakıyorduk,normal olarak hastalar verim alamıyordu.
"Hocam Gökalp komutanım gelmiş girişte,sizi soruyor."
"Tamam geliyorum."Hemen kalkıp girişe doğru ilerledim,bende özlemiştim.
En nefret ettiğim doktorla konuşuyordu,yılan bulmuştu Gökalp gibi birini sırnaşmıştı hemen."Esra senin işin yok mu,odanın kapısında kuyruk var."
"Gökalp'cim sonra konuşuruz."Dik dik Esra'nın gidişini izledim,o "cim" eki nerden gelmişti?
"Gökalp'cim ne ara bu kadar yakın oldunuz ya?"
"Kendi geldi konuştu tanımıyorum bile."
"Sevgilim var demek çok zor çünkü."
"Kıskandın mı sen."O pişmiş kelle gibi sırıtırken kafayı yememek elde değildi,kıskanmak hakkım değil miydi?
"Evet nolmuş?"
"Aklımda sen varken gönlüm başkasına bakmaz güzelim."Ya sen böyle yaparsan kızamam ama.
"Gördük evet."
"Görelim bakalım,ne zaman bitiyor işin?"
"Bitmiyor maalesef nöbetim var."
"Bende sizinle kalsam ayak bağı olur muyum doktor hanım?"
"Yarın göreve gideceksin git evde dinlesene."
"Ben seninle dinleniyorum."26 yıllık birikimimle bu adam olur diyorum.
"Olmaz öyle ben nöbetim bitince sabah gelirim."
"O zaman da sen yorgun olacaksın."
"Bende seninle dinlenirim asker bey."
"Peki bekliyorum sabah o zaman."Gülümseyip gidişini izledim,gerçekten aşk böyleydi sanırım.
(Almira'nın anlatımıyla.)
@almiraa-Yarın göreve gidiyormuşsunuz,Allah'a emanet olun.
@fatih-Almira belki çok uzaktasın ama hala sana karşı hislerim aynı,belki seni tanımıyorum ama hala çok hoşuma gidiyorsun.
@almiraa-Fatih açık konuşmak istiyorum belki biliyorsundur benim bir sevgilim vardı eflal'in abisi.
@almiraa-Düğün günümüzde şehit oldu.
@almiraa-Kendimi ona ihanet ediyormuş gibi hissettim her sevgilim olduğunda.
@fatih-Kaç yıl oldu peki?
@almiraa-6 yıl oldu.
@fatih-Allah rahmet eylesin.
@almiraa-Amin,demeye çalıştığım şey bilmiyorum asker biriyle tekrar nasıl olur,aynı duyguları tekrar yaşar mıyım bilmiyorum.
@almiraa-O yüzden biraz zamana ihtiyacım var,düşünmek için.
@almiraa-Sen geldiğinde dediğin gibi tanışırız olur mu?
@fatih-Bekler misin gelmemi?
@almiraa-Beklerim tabiki.
♡☆
Saçlarından gözlerinden bende iyi duran sözlerinden:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şifam
Short StoryBen insanların ruhuna şifa veriyordum fakat unuttuğum bir nokta vardı.Benim ruhuma kim şifa verecekti?-Doktorun ve üstteğmenin hikayesini ele alır.