0.8

479 37 11
                                    

Medya [Asel]

Uyandığım anda sızlamaya başlayan bileğimle yüzümü buruşturdum. Yataktan kalkıp saate baktım 06.30'du. Seri adımlarla banyoya ilerledim ve üzerimdeki kıyafetleri çıkarıp kirli sepetine koydum. En sonunda da elimdeki siyah bandajı tekrar takmak üzere kenara koydum ve az önce açtığım suyun sıcaklığını kontrol ederek altına girdim. Bedenim suyun altında gevşerken beynime doluşan düşüncelerimle yutkundum. 

Üvey ailemle bir çok sıkıntı yaşamıştım. Bana çoğu zaman el kaldırsalarda tokattan daha fazlasını yapmalarına izin vermezdim. 15 yaşımdayken bir kavgaya karışmış, karakola düşmüştüm. Reşit olmadığım için o anne-baba müsveddelerini arıyacakları. O zaman bir adam gelip beni çıkarmıştı nezaretten. Halit amca. Hakkını asla ödeyemezdim. Beni kavgada görmüş, diğer çocukları dövme şeklimi beğenmiş beni eğitmek istemişti. 17 yaşıma kadar 2 yıl boyunca onun sahibi olduğu boks kursunda kendimi geliştirmiştim. Ama üvey abim beni bir keresinde takip edip üvey aileme söylediğinde üvey babam boks kursunda olay çıkartıp almıştı beni. 

O zamanlar Halit amca vefat ettiği için kardeşi Halil amca bakıyordu kursa. Beni de hiç sevmezdi kendisi. Hoş bende kendisini sevmezdim. Yani üvey babamın olay çıkarması işine gelmiş, beni kovmuştu kurstan. O günün gecesi baya iyi bir azar işitip evden kovmuştu şerefsiz. Bende Denizlerde geçirmiştim o geceyi. Bir kaç ay sonrasında ise reşit olup evden ayrılmıştım. Bir süre Deniz'de evinde kalıp şu an kaldığım evi almıştım kendi biriktirdiğim parayla. Sonuçta 12 yaşımdan beri çalışıyordum. Baya iyi  bir birikimim vardı.

18'e bastığım gün ise mahkemeye gidip resmi olarak ismimi değiştirmiştim. Ben artık onların aşağıladığı, hor gördüğü, yok saydığı, kalbini kırdıkları Özge değildim. Ben artık her şeye rağmen, hayattaki 2. dayanağımı kaybetmeme rağmen zorlukların üstesinden gelebilen Asel'dim ve öyle de kalıcam.

Saçımı iyice kuruladıktan sonra suyu kapatıp bornozumu giydim ve giyinme odama ilerledim. Şirkete gideceğim için rahat ve şık bir şeyler giyip saçımı kuruttum.

 Şirkete gideceğim için rahat ve şık bir şeyler giyip saçımı kuruttum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kuruttuğum saçlarımı düzleştirdikten sonra makyaj masama oturdum ve hafif bir makyaj yaptım. Aynadaki halime baktığımda saçlarımın uzadığını fark ettim. Göğüslerime geliyordu artık. Gülümsedim ve komodinde şarja takılı olan telefonumu alıp cebime koydum çanta taşımayı sevmediğim içinde giydiğim pantolonun cebine kulaklığımı ve araba anahtarımı koydum.

Tam kapıdan çıkacakken sızlamaya başlayan elim varlığını belli etmişti. Banyoya ilerleyip, banyoda bıraktığım bandajı elime sardıktan sonra kahvaltı hazırlamak için aşağı indim. Fatma abla işten ayrılmıştı oğlu kanser olduğu için ve fazla zamanı olmadığı için onunla vakit geçirmek istemişti. Haklıydı da. Kahvaltıyı hazırladıktan sonra Deniz'i çağırmak için odasına çıktım. Kapıyı açıp kafamı uzattığımda aynaya bakarak rimel sürüyordu. Giydiklerine baktığımda gülümseyip yanına ilerledim.

ZİNCİR Ailesi [biyolojik aile serisi - 1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin