0.6

670 47 28
                                    

Medya [Rüzgar]

Uyandığımda Deniz'e sarılmış bir şekildeydim. Kafamı kaldırıp yüzüne baktığımda hala uyuyordu. Onu uyandırmadan yataktan kalktım ve odama girdim. Giyeceğim kombini seçtikten sonra banyoya girdim.

Bugün motor yarışı olacaktı yine. Yarın ise Pars beylere Deniz'le beraber gidecektim. Deniz'in benimle gelmesi benim için iyiydi orda tek başımayken çok stres oluyordum. Duştan çıkıp saçımı kurutup üstümü giyindim. 

Elime çantamı ve kabanımı alıp denizin odasına gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elime çantamı ve kabanımı alıp denizin odasına gittim. Yatağının ucuna şirkette olduğumu söyleyen bir not bıraktıktan sonra şirkete geçtim.

Şirket işleri çok yoğun için ancak akşam 6'da çıkabilmiştim şirketten. Yarış 8'de olduğu için eve gidip hazırlanmam gerekiyordu. Eve vardığımda Deniz'in hazır bir şekilde beklediğini gördüm. Tam ağzımı açıp eli buruk olduğu için onu götürmeyeceğimi söyleyeceğim sırada elini kaldırıp beni durdurdu.

Deniz: Hiç beni ikna etmeye çalışma. Tek elle de motor sürerim. Ayrıca acımıyor bide bu siyah bandaj kombinime hava kattı he.

Ona onaylamaz bakışlar atarken vazgeçmeyeceğini anladığımda oflayarak kafamı salladım ve hazırlanmak için odama çıktım. Bir süre sonra hazırlandığımda son olarak telefonumu bel çantama atıp elime kaskımı aldım ve aşağı indim. Deniz'le otoparka inip motorlarımıza bindiğimizde yarış mekanına sürmeye başladık. 

Yolda trafik olduğu için yarış başlamadan 5 dakika kala gelebilmiştik  Yarış birazdan başlayacağı için Deniz'le yerlermizi aldık. Hala gelmeyen bir yarışmacı vardı. Yarış 10 kişi tamalandığında başlardı ama 1 kişi hala gelmemişti. Bir kaç dakika sonra solumdaki boşluğa biri geçince kafamı çevirip gelen kişiye baktım. Rüzgar'dı. Hani bana geçen seni geçeceğim diyen çocuk. 

aslında çocuk sayılmaz senden büyük gözüküyor

İç sesimi takmadan önüme döndüğümde kafasını göz hizama getirerek bana göz kırptı. Bu çocuk ne yapmaya çalışıyordu böyle? Bir kaç dakika sonra hakemin komutuyla yarış başlamıştı. 

Deniz ve ben rakiplerimizi geçmiştik. Sadece önümüzde Rüzgar vardı. Arada bir Deniz'i kontrol edip ilerlediğim için yavaş gidiyordum. Sonunda Deniz'in iyi olduğuna kanaat getirdiğimde elimin altındaki gazı kökledim ve öne geçtim. Az bir süre sonra arkamda Deniz belirdiğinde sırıttım onun arkasında hızla bize doğru ilerleyen Rüzgar'ı görmemle sırıtışım yavaşça soldu.

Deniz yanımdaki yerini aldığında Rüzgar'ın hızlandığını gördüm. Daha da hızlanıp bir anda önüme geçtiğinde bir an afalladım ve motorun hakimiyetini bir anlığına kaybettim. Motorun dengesi sarsılsada düşmekten son anda kurtulmuştum. Ellerim titremeye başlarken geçen seneki kazamı hatırladım. O da aynen birinin üstüme kırmasıyla olmuştu. Aklıma gelen anılarla yüzümü buruşturup onlardan kurtulmak için başımı iki yana salladım. 

ZİNCİR Ailesi [biyolojik aile serisi - 1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin