1.2

253 18 58
                                    

Medya [Asel] bölüme göre baya soft bir bir şey oldu ama denge sağlansın :]

A: Siz Deniz'e odayı gösterin ben arabadan bir kaç şey alacağım

Çiçek Hanım: Tamam kızım 

Onlar merdivenlere yönelirken ben dış kapıya yöneldim. Kapıyı açtığım gibi ilkbahar esintisi yüzüme vurduğunda gülümsedim. İlkbaharı her zaman sevmişimdir. Evin bahçesindeki arabaya ilerlerken şoför arka kapıyı açmıştı bile. Arabadan kıyafetlerimizin olduğu çantayı elime alıp adamıma döndüm. 

A: Eve dönüp silahların olduğu çantayı Vedat'a ver o ne yapacağını biliyor. Birde Denizle benim motorumu getirin. Anahtarları dış kapıdaki korumaya ver

Ellerini önde birleştirerek başını hafifçe eğdi.

- Nasıl isterseniz Asel hanım

Arkamı dönüp eve ilerledim. Kapıyı çaldığımda Çiçek hanım açmıştı kapıyı. Hafifçe geri giderek yolu açtığında gülümsedim. 

Çiçek Hanım: Gel kızım odanız 3. kattaki koridorun sonundaki oda

A: Çok teşekkür ederim her şey için

Çiçek Hanım: Teşekküre gerek yok güzel kızım burası seninde evin

güzel kızım 

seninde evin 

Yutkunarak içeri girdim ve salona bakmadan merdivenleri çıkmaya başladım. Çok garip hissediyordum. Bir yandan mutlu bir yandan kırgın..

Sonunda 3. kata çıkıp koridorun sonuna geldiğimde kapıyı açıp içeri girdim. İçeri girdiğimde Deniz elindeki telefonla yatağa bağdaş kurarak oturmuş olduğunu gördüm. Beni gördüğünde ayaklanıp elimdeki çantayı aldı. Çantayı yere koyup içinden 2 siyah eşofman altı 2 beyaz tişört çıkardığında yanına ilerleyip tişört ve eşofmanı altını alıp banyoya ilerledim. Üstümdekilerden kurtulup rahat bir şeyler giymek iyi gelmişti. 

Elimdeki bandajı da çözüp elimi oynattım artık ağrımıyordu sadece fazla yüklendiğimde sızlıyordu. Kıyafetlerimi ve bandajı alıp banyodan çıktım. Hepsini çantaya koyduktan sonra çoktan uykuya dalmış olan Deniz'in boynundan öpüp üstünü örttüm ve odadan çıktım. Arın'a bakmam lazımdı.

Bir kat merdiven inip tekrardan mavi kapılı odanın önünde durduğumda derin bir nefes aldım. Elimi kapı kulpuna atıp kapıyı açtım ve içeri girdim. Arın yatakta her iki yana açtığı kollarıyla yatakatan destek alarak oturuyordu. İrkilerek kafasını kaldırıp bana baktığında odanın içine sızan ay ışığında parlayan göz yaşlarını gördüm. 

Hızlıca yanına gidip kollarımı ona doladım. İki elini de belime sarıp hıçkırarak ağlamaya başladığında bir elimi saçlarına çıkarıp okşamaya başladım. Bir süre sonra hıçkırıkları az da olsa dindiğinde bir elimi yanağına koyarak bana bakmasını sağladım. Gözlerinde gördüğüm korkunun sebebi olduğum için nefret ettim kendimden. Akan gözyaşlarını silip gözaltlarından öptüm.

Arın: O adam bana ne dedi biliyormusun abla?

Kaşlarımı çattım. Ahmet Arın'a ne demiş olabilir ki?

A: Ne dedi bebeğim?

Arın: Senin beni ona sattığını söyledi... Çok korktum abla! Ona inanmadım yemin ederim. İnkar ettim yüzüme vurdu sonra..

Kaşlarımı daha fazla çattım. Gözlerineki korku giderek artarken yutkundu. Alnından öpüp sakinleşmesi için saçlarını okşamaya devam ettim.

ZİNCİR Ailesi [biyolojik aile serisi - 1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin