Medya [Asel ve Deniz]
Asel'den
Denizle hastaneye vardığımızda motorları park edip kasklarımızı ellerimize aldık ve hastane girişine doğru ilerledik. Girişte duran danışmaya doğru ilerledim.
A:Merhaba başhekim Ateş Boz'un odası nerede?
- 2. kat. Soldan ikinci kapı.
Nezaketen gülümseyip kafamı salladım ve asansörün önünde duran Deniz'in yanına ilerledim. İkimizde asansöre bindiğimizde 2. katı tuşladım ve beklemeye başladım. Asansör durunca soldaki koridora doğru ilerleyip Ateş Boz yazan odanın önünde durdum. Tam elimi kapıyı açmak kaldırmıştım ki durdum. İçimde bir sıkıntı vardı. Oflayarak havada kalan elimi indirdim ve Deniz'e döndüm.
A:Deniz içimde bır sıkıntı var.
Deniz: İçerde öğreniceğiz zaten. Sakin ol.
Elini kaldırıp benim yerime kapıyı çaldığında nedensizce gerilmiştim. 'Gel!' sesini duyduğumda elimi kapının kulpuna attım ve aşağı indirdim. Kapının aralığından gördüğüm kişilerle durdum.
Deniz beni belimden itekleyerek içeri soktu ve sonra kendisi girdi. Ona baktığımda oda benim gibi gördüğü kişilerle şaşırmıştı. Zincir ailesinin burda ne işi vardı!? Sonunda kendiğime geldiğimde ayakta bekleyen Pars beyin yanına ilerleyip elini sıktım. Aynı şekilde Denizde Pars beyin elini sıkmıştı. Daha fazla beklemeden Pars beye döndüm.
A:Pars bey? Sizin burda ne işiniz var?
Pars Bey: Asel hanım lütfen oturun başhekim Ateş size birazdan açıklayacak.
Kafamı sallayıp onu onayladım ve karşılarındaki 2'li koltuğa oturdum. Elimdeki kaskı kucağıma koydum ve karşımda oturan Zincir ailesini incelemeye başladım.
Pars beyin eşi Çiçek hanım bana dolu gözlerle ve başka anlamdıramadığım duygularla bakıyordu. Yanında da ÇPZ şirketinin avukatı olarak bildiğim Aras Zincir vardı annesine sarılmış annesine bir şeyler fısıldıyordu.
Aras'ın yanında da ikizi olarak bildiğim Uras Zincir vardı. Bildiğim kadarıyla doktordu. Annesinin aksine bana öfkeli bakışlar atıyordu. Neden bana böyle baktığına anlam verememiştim.
Uras'ın yanında da Arel Zincir vardı. Geldiğimden beri beni süzüyordu. Çiçek hanım, Aras, Uras ve Arel beraber 4'lü koltukta oturuyorlardı. Onların yanında 2'li koltuklara oturmuş Pars bey ve Arel'in ikizi Simge Zincir vardı o ise kafasını telefondan ayırmıyordu.
Küçük oğulları Arın ve Ural yoktu sanırım ikiside okuldaydı. Onları incelemeyi bırakıp Deniz'e döndüm etrafa meraklı bakışlar atıyordu. Ben ise boş duvara bakarcasına bakıyordum. Deniz'e bakmayı kesip başhekim olduğunu öğrendiğim adama baktım. Gerginlikten elimdeki kaskı sıkıp bacağımı sallıyordum. Derin bir nefes alarak konuştum.
A:Açıklamayı düşünüyormusunuz?
- Asel hanım lütfen biraz daha sabredin henüz gelmesi gereken kişiler var.
Kafamı salladım ve arkama yaslandım. Cebimden telefonumu çıkarıp Deniz'e yazmaya başladım.
Denizim'e
Siz: Deniz sence neler oluyor Pars bey ve ailesi neden burada? En önemlisi kimi bekliyoruz?
Denizim'den
Bilmiyorum Asel mecbur bekleyeceğiz. Şu beklediğimiz insanlar geç kalmasınlar bari.
Denizim'e
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZİNCİR Ailesi [biyolojik aile serisi - 1]
RastgeleKarışmış bebekler klasiği ama önyargısız aile... Sadece 1 kişi önyargılı Küfür ve argo içerir. Bxb gxg ilişki içerecektir ama smut (+18sahneler) bulunmayacaktır.