2BÖLÜM

31 3 0
                                    

Babam eğilip elimden tutup demek Deniz söyledi ben başımı yukarı aşağı salladım evet dedim baba Deniz benim tek arkadaşım o giderse ben yalnız kalıcam babam anlıyorum güzel kızım senin önünde uzun bir yol var yeni arkadaşlıklar kurarsın senin daha çok arkadaşın olacak ben ama hiçbiri Deniz gibi olamaz dedim ağlayarak babama sarıldım..
Babam biliyorum Deniz senin çocukluk arkadaşın ve kimse yerini tutamaz dedi.

Bu gece nasıl bitti anlamadım sabah gözümü açar açmaz hemen Deniz'in yanına gittim bütün sokakları dolaştık ve oyunlar oynadık akşama kadar her şeyi unutup saatlerce eğlendik hiç ayrılmayacakmışız gibi gülüp oynadık nasıl akşam oldu anlamadık eve doğru giderken yine içimi bir hüzün sardı ve gözlerim dolmaya başladı Denize bir yarınımız tek kaldı ondan sonra yoksun. Orda yeni arkadaşların olacak belki de beni unutacaksın dedim göz yaşım istemsizce aktı.
Deniz hemen ben seni unutmam mümkün mü çilli dedi ve gülmeye başladı .

Ayağına bastım bana çilli deme dedim .Deniz Aaağgg!! tamam ya ne var çillerin yokmu senin? dedi. yine gülmeye başladı bu sefer bende gülmeye başladım Deniz beni sinir etmek için hep çilli der bende her seferinde sinir olurdum ama bugün çilli derken sinirden çok hüzünlendirdi çünkü bir daha çilli diyerek beni sinir etmeye çalışan bir Deniz olmayacak burda yine konuşarak kapının önünde kadar gelmiştik . Annem sofra hazırlıyordu bende ona yardım ettim bu hallerim onlarında tadını kaçırıyordum ama elimden gelen bir şey gelmiyordu Denizin gideceğini düşündükçe pek mutlu olamıyordum. Annem bana teselli vermeye çalışıyor ama pek etkisi olmadı herhalde saadece bu hüznü yaşayarak geçirecektim.

Tekrar bir gece gündüze kavuştu artık yarın veda edecektik birbirimize dünden farklı bir gün yaşamamıştık biz gezerken Denizin ailesi gitmek için bütün hazırlıkları tamamlamıştı artık yarın 10' da gideceklerdi denizle son kez tepeye çıktık ve etrafı izledik . Güçlü olmalıyız diyen Deniz benden önce ağlamaya başladı ben burayı ve seni asla unutmayacağım ama çok özleyeceğim iyiki arkadaşım oldum dedi bu sefer bende ağlamaya başladım saatlerce tepede oturduk öylece tek kelime etmeden veda vaktinin gelmesini bekliyorduk sanki .

(....)
Saat 9.30 Denizin gitmesine sadece yarım saat vardı . Belki uzun zaman birbirimizi görmeyecektik yüzden Denize küçük bir kutu hediye ettim içinde bizim birkaç fotoğrafımız ve denizden topladığımız renkli deniz kabukları vardı kutuyu denize verdim Deniz'in gözleri doldu ve beni beş dakika bekle geliyorum diyerek eve girdi kanatları kocaman rengarenk boyanmış ipi çok uzun olan bir uçurtma Deniz al bunu senin için babamla yaptık dedi uçurtma şenliğine bu uçurtmaylan katıl eminim kazanacaksın inci dedi bende birlikte uçurtacağız dedim Deniz söz bu uçurtmayı birlikte uçuracagız dedi bende dolu gözlerle söz mü??Deniz kendimde. Emin bir sekilde sözz! Dedi . Ailelerimiz vedalaştıktan sonra arabaya bindiler son kez Deniz hoşçakal çilli dedi bende sırıttım ve hoşçakal Deniz...
Ağlayarak anneme sarıldım...
Eve döndük.
Çocukluğum yarısı ,Çocukluk arkadaşım gitti... :(

Çocukluk arkadaşım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin