İnci iki saattir ameliyata hala çıkmadı dedi Ayla . Doğu ağlamaktan gözleri kan çanağına dönmüş.
Doğu Aylaya sarılarak inci'ye bir şey olmasın Ayla ben onsuz yaşayamam ne olur birsey olmasın.
Ayla Doğu nun yüzünü elleri arasına alarak . Bak bana İnci çok güçlü bir kız o herşeyin üstesinden gelir . Güçlü dur o bizi bu halde görürse daha fazla acı çeker duydun mu Doğu? Doğu başıyla onayladı. Tamam dedi .
Doktor ameliyattan çıktı.
Doğu ; İnci nasıl , iyimi?
Endişe edilecek bir durum yok ameliyatı iyi geçti . Yoğun bakıma alıcaz . Kendine gelene kadar gözlem altında şimdilik .
Doğu ;onu görebilir miyim?
Doktor görebilirsiniz dedi .
Doğu Ayla ya sarılarak inci kurtuldu!!
Ayla : dedim sana İnci kolay kolay yıkılmaz diye.İnci yoğun bakıma alındıktan sonra Doğu onun yanına gitti İnci'yi o halde görünce hüngür hüngür ağlamaya başladı. İncinin elinden tutup özür dilerim koruyamadım seni İnci ben seni çok seviyorum, hemen iyileş olur mu? Ayla bana haberi verince aklım çıktı , seni bir daha göremiyecem diye . Ben seni kaybedemem .hemşire geldi lütfen artık dışarı çıkın dedi .
Ayla acile indi . Doktor Deniz çağırmış.
Ayla: hocam beni çağırmışsınız.
Deniz ; arkadaşın nasıl oldu ? Arkadaşını o halde görünce kötü oldun sen peki?
Ayla ; İnci nin durumu iyi yoğun bakımda yarım normal odaya alırlar , bende iyim teşekkür ederim.
Deniz : iyi olmasına sevindim .gidebilirsin.
Ayla; yardım için çağırmadımız mı ?
Deniz ; arkadaşının yanına dönebilirsin senlik bir iş yok.
Ayla ; tamam o zaman kolay gelsin.
Deniz; Ayla arkadaşın uyanınca haber veririmisin?
Ayla; tamam hocam.Ayla; İnci'yi niye merak etti bu adam ? Neyse .
Doğu; erken geldin Ayla.
Ayla; evet iş yoktu doktor birseyler sordu .İnciyi artık normal odaya aldılar. Ayla: Doğu sabahtan beri uyumadın gel bir kahve içelim kantinde sonra yine geliriz . Doğu tamam hemen gelelim ama.
İnci yavaşça gözlerini araladı kazayı hatırlıyordu çocuklar onlar nasıllar ? Kolundaki serumu söküp attı sağa sola çarparak çocuklar onlar çıplak ayakla hastane koridorlarında yürüyordu acile indi.
Acilin ortasında çocuklar nerde ne oldu onlara?
Diye bağırmaya başladı. Bir anda tam yere düşecekken Deniz onu tuttu. Kucaklayıp bir sedyenin,üzerine bıraktı Deniz;çocukların hepsi iyi merak etme korkma !! Deniz tam arkasını döndü. İnci Deniz'in elini tuttu. Deniz'in elindeki yara izini gördü . Deniz öylece durdu. İnci'nin gözünden yaşlar akmaya başladı. İnci ; Deniz!...geldin diyip bir anda bayıldı.Doğu ve Ayla odaya girdiklerinde inciyi yerinde bulamadılar her yeri aramaya başladılar Ayla; Doğu koş acile İnci çocuklara bakmaya gitti kesin
Acilde bir sedyede İnci'yi görünce derin bir nefes aldılar. Deniz inci'ye iğne yapıyordu. Ayla hemen yanına gitti.
Deniz; arkadaşın çocukları görmek için buraya geldi . Sonra bayıldı.
Ayla ; teşekkür ederim hocam
Deniz gitti . İnci bir yarım saat sonra kendine geldi.
Doğu bir saatliğine eşya almaya gitti eve. İnci Aylaya yönelerek o burda
Ayla; kim burda inci?
İnci ;Deniz o burda .yara izi elinde benim onu görmem lazım . İnci sol bileği göstedi bu yaradan ve izden onda da var ben onu yarasından tanıdım.
Ayla; o Deniz senin Deniz miydi?
Kızım bir dakika ben bu şoku bir atim.Tam o sıra Doğu geldi inci'ye sarıldı . Onlar sohbet ederken Ayla dışarı çıktı Deniz peşinden gitti .
Ama Deniz çoktan çıkmıştı ve iki gün burda olmayacaktı. Tam bir hayal kırıklığı.inci çocukluk arkadaşı ile bir gün yolları kesişti ve bir kaza buna vesile dolmuştu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluk arkadaşım
RomanceArtık renkler yok çocukluk arkadaşım gitti...🍂 çocukluğumu kaybettim annemle birlikte... Artık daha az konuşmaya başladım... Doğu; Kalbim lütfen sus!! İnciyi kaybetmek istemiyorum... İnci ; kısık sesle renkleri de unutmuşsun!? Beni unuttuğun gibi