Ayla, İnci'nin kapısını tıklatı.
Ayla kızım iki gündür o odadan çıkmadın. Bak yeter artık kendine gel ! hem bugün işe gitmelisin .Ayla kapıyı açtı İnci odada yoktu. Ayla telaşla telefonunu aldı İnci'yi arayacaktı . Kapı sesi geldi .
Ayla;Hah odanda yoktun bir an enişelendim nereye kayboldun.
İnci elindeki poşeti havaya kaldırdı simit almaya gittim çay koy bende hazırlanim kahvaltı edelim dediAyla ; şaşırmış bir halde İnci'nin arkasından baktı . Ve eee bu normale dönmüş!? Neyse.
Ayla mutfağa gidip çay koydu o sıra İnci odadan Ayla diyip mutfağa geldi .
Ayla benim içinde inci olan kolyemi gördün mü ?. Ayla; yok hem zaten sen onu hiç boynundan çıkarmazdın. İnci panikle Ayla kolyem yok üfff! Onu bana annem vermişti annemden geri kalan oydu. Ben düşürdüm bir yerde.
Ayla ; dur bi ağlama buluruz onu merak etme. Ararız buralardadır şimdi
İnci; odamı aradım ama bir yerde bulamadım.
Ayla; tamam bende ararım sen şimdi hazırlan birşeyler ye. Ben sen gelene kadar ararım .
İnci; peki Ayla. Teşekkür ederim.
Ayla ; hadi oyalanma ben bakarım
İnci ; tamam giderim.
İnci Deniz den hiç bahsetmedi bile kahvaltı ederken aklında sadece annesinin verdiği kolyeyi bulmak vardı .
İnci sınıfını öğrencilerini çok özlemişti onlarla ilgilenmek inci'ye iyi geliyordu. İnci derse girdi .
Onlarla ilgilenmek kafasını birazda meşgul etti .
Çocuklar teneffüse çıktı. İnci bütün sınıfı dolabını aramaya başladı . Sonra kendi kendine söylenmeye başladı aptal!! Sen kaç gündür okulda mısın da okulda arıyorsun kolyeyi demeye başladı .
Arkadan bir ses bunu mu arıyorsun dedi?
Bu ses evet bu deniz kalbim benden önce sesini duymuştu ki hızlı hızlı atmaya başladı . Deniz kapıya dayanmış. Elinde kolyem . Bana uzattı . Kaç gündür arıyordum. Hastaneden aniden çıkınca bulamadım seni . Ayla ya verseydiniz buraya kadar zahmet etmeseydiniz.
Deniz; kendi elimle vermek istedim. İyimisin diye merak ettim .
İnci gözlerini kaçırarak iyim dedi .
İnci; Ayla mı söyledi burda olduğumu?
Deniz sırıtarak .yok seni bulmak o kadar zor olmadı .
İnci ; ne zamandır burdasın?
Deniz gülerek çocuklara kuş taklidi yaptığından beri burdayım .
İnci de gülerek rezil olduk desene.
Deniz ; güzel bir kuş olursun sen .
İnci hemen utandı . Deniz kolyeni takmada yardımcı olabilirim dedi
İnci kolyeyi Denize uzattı. Arkasını dönüp saçlarını topladı .
İnci içinden İnşallah kalbimin sesi dışarda duyulmuyordur.Deniz İnci'nin saçlarından elini çekememişti Deniz büyülenmişti adeta.
İnci Denize döndü hemen teşekür ederim de İnci kıpkırmızı olmuştu.
Deniz ; rica ederim. İnci şey ben sana birşey diyecem benimle bir davete gelir misin yani partnerim olur musun diyecektim.
İnci şaşkın bir halde Denize bakıyordu.
İnci : ne daveti?
Deniz hastanemiz 30 yılı adına bir davet düzenliyecek yani gelmek istersen ? Beni çok mutlu edersin.
İnci; aaa evet Ayla bahsetmişti. Bu davetten oda gidecekmiş.
Deniz; bütün hastane orda olacak .İnci içerde kendini ikna etmeye çalışıyor hayır kızım hayır de ne işin var senin davette hayır de!!
İnci ; tamam olur .
Deniz gülerek çok güzel o zaman ben seni Akşam 8 de alırım .
Denize Telefon numaram ve adresimi verdim .Deniz İnci'nin yanağını öperek görüşürüz dedi sonra gitti.
İnci olduğu yerde donmuştu.
Elini yanağına götürüp gülmeye başladı bir anda kıpkırmızı oldu . Kalbi yerinden çıkacaktı sanki .Dersler nasıl bitti nasıl eve döndüm hiç bilmiyorum.
Ayla hazırlanmış bir şekilde bana bakıyordu.
İnci iyimisin kıpkırmızı olmuşsun.dedi Bütün olanları Aylaya anlattım.
Ayla ağzını kapat dedi inci.
Ayla ; oha beee kızım bu adam sana vurulmuş ayyy!!
İnci kısık bir sesle ama beni hatırlamadı bile Ayla dedi ve gözleri doldu!!
Ayla kızım ne farkeder aşık plduğun çocukluk aşkın sana aşık olmuş şimdi .
İnci ;bide şey.
Ayla ; ne şey anlatsana adam akıllı.
İnci; beni davete çağırdı Deniz
Ayla; aaa bizim davetemi??
Ayla şok üzerine şok yaşıyordu.
İnci kısık bir sesle evet!!
Ve bil bakalım ben ne dedim !?
Olur dedim olur!! Bir anda hayır diyeceğime nasıl olduysa evet dedim .
Ayla; hayır deseydin muhtemelen seni boğmuştum hadi kalk seni hazırlayılm.
Bütün elbiseler denedi ve sonunda ..
Ayla kızım Denizi boşver bütün hastane sana aşık olur çok güzel oldun bee!!
Bu ne güzellik .
Deniz 8 de burda olacak. Aşağıya hadi in dedi Ayla.
Ben yarım saat sonra gelicem sen hadi git . Dedi
Denzi çoktan gelmiş beni aşağıda bekliyordu.
Deniz İnci'yi bu halde görünce. Yutkundu
Deniz; şey çok güzel olmuşsun dedi yutkunarak .
İnci yine kıpkırmızı oldu . Arabaya bindiler Deniz gözlerini inciden alamıyordu.
Arabaya bindiler .
Sonunda gelebildiler salona
Deniz arabanın kapısını açtı inci'ye
Buyrun hanımefendi diyerek sonra kolunu göstererek inci'ye yöneldi.
İnci Deniz'in koluma girdiKalbim göğü kafedimden fırlayacaktı sanki . İnci lütfen kendine hakim ol lütfen !!
<<İnci bilerek kırmızı giymişti Deniz'in en sevdiği renkti>>Denizin gözleri sürekli İnci'nin üzerindeydi . Güzel bir müzik .almaya başladı Deniz inci'ye elini uzatarak bu dansı bana lütfeder misiniz?
İnci yine kıpkırmızı olmuştu Deniz'in elini tuttu pistin ortasında dans etmeye başladılarKalbim durmak üzereydi Deniz kulağıma eğilerek çok güzelsin dedi.
Gecenin sonuna yavaşça gelmek üzeriydik . Bulutların üzerindeyim sanki ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluk arkadaşım
RomanceArtık renkler yok çocukluk arkadaşım gitti...🍂 çocukluğumu kaybettim annemle birlikte... Artık daha az konuşmaya başladım... Doğu; Kalbim lütfen sus!! İnciyi kaybetmek istemiyorum... İnci ; kısık sesle renkleri de unutmuşsun!? Beni unuttuğun gibi