9.BÖLÜM

21 3 0
                                    

Sabah babaannemin sesiyle uyandım. Uyan hadi uykucu okula geç kalacaksın . Alarm kurmayı unutmuşum. Baban çoktan çıktı sende hazırlan gel.
Kahvaltıya dedi. Hemen banyoya gittim. Hazırlanıp kahvaltıya indim . Tam güzelce kahvaltı yapıyorduk ki Doğu geldi babaannemin yanına oturdu günaydın milllettt!! Hadi okula gidiyoruz dedi. Bende iyi ama servis gelmedi hala dedim Doğu servisi bekleyen kim bisikletle gidiyoruz dedi . Ben şaşkın bir şekilde bisikleti mi dedim? Doğu tanışıyorsunuz demi ? Yani sürebiliyor musun? İnci gözlerini devirerek eee tabi! biliyoruz . Ama bisikletim yok . Doğu sen benim bisikletimi al bende babaminkini alim gidelim. İyi peki dedim .
Bisikletleri aldık yola çıktık uzun zamandır bisiklet sürmemiştim çok güzeldi. Ayla pencereden ben ve Doğuyu görünce baya şaşırmış gelir gelmez . Ooo kızım Doğu yla bu ne samimiyet. Düne kadar bu çocuğu bir kaşık suda boğacaktın . Ne oldu da böyle Ayla şaşkın şaşkın bakıyordu. Ayla ya herşeyi anlattım Ayla 'nın tepkisi mükemmeldi aklıma geldikçe gülüyorum : ohaaa! kızım senin şansın da çöldeki bedeviyi sollar yani sen kalk git komşusu da ol vallahi sendeki bu şans kimsede yok .
Sessiz sakin bi okul günüydü . Eve gider gitmez ödevlerimi yaptım babaannem sofrayı kuruyordu. Babaannem İnci kızım Doğu yu da çağırsana bugün anne ve babasının nöbet var tek kalmasın dedi. Bende yukarı çıktım kapı aralıklıydı Doğu diye seslendim ama duymadı içeri girdim odasının kapsını çaldım ses yoktu kapıyı açtım Doğu yoktu. Ama odası mükkemmeldi her yerde renkli ışıklar ve Harry potter posterleri vardı Odanın içinde dev gibi kitaplık vardı. Vayy be Doğu ya bak sen ne kadar kitabı var arkamda bir ses şaşırdın mı? Yerimde. Sıçradım İnci insan bir ses çıkarır böyle sessiz sessiz ödüm koptu Doğu pişkin pişkin gülüyor bide korkuttum kusura bakma babaannem yemeğe çağırdı seni nerdeydin? Arka bahçedeydim ben odadan çıktım Doğu da arkamdan geldi . Yemekte biraz sohbet ettik . Ben sanki Doğuyu yanlış tanımışım . Doğu aslında iyi biriymiş kitap okuyor bide buna niye bilmem çok şaşırdım . Hoşş bazen kitap gibi konuşuyor ama çok olgun ve anlayışlı biri Doğu çocukluğundan beri anne ve babasıyla pek vakit geçirmemiş. Bu konuda ona üzüldüm . Doğu'ya olan bakış açım değişti gibi . Bekli iyi bir arkadaş olabiliriz.

Çocukluk arkadaşım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin