18.BÖLÜM

19 3 1
                                    

Kapı çalıyor.
Ayla elindeki toz bezini bırakıp patlama geldim geldim.
Diyerek söyleniyordu. Kapıyı açtı.
Doğu
Ayla; nerdeydin sen kaç gündür telefonlarına bile bakmıyorsun??
Ayla Doğu'nun valizini görünce
-Yine mi ? Dedi sitemle
Doğu; İnci burda mı?
Ayla; yok
cebinden bir mektup çıkardı Aylaya uzattı
-bunu inci'ye verirsin .
Ayla; ne yazıyor ?
hüzünlü bir şekilde ona söylemek isteyipte söylemediklerim .
Ayla bu kez ağlamaya başladı peki ne kadar sürer gelmem
Doğu; hiç gelmem .
-İnciye veda etmeden mi gideceksin Doğu?
Doğu; eğer onu görürsem vazgeçerim gitmekten hazır cesaretimi topladım gitmek için vakit kaybetmiyim ikimiz için en doğrusu bu onun kalbi başkasındayken burası bana cehennem!!
Ayla Doğu ya sarıldı . Hoşçakal Doğu.
Hoşçakal Ayla.
Doğu ağlayarak taksiye bindi havaalanı gitmek için yola koyuldu.

İnci hastaneden çıkmış . Ağlayarak Aylayı arıyordu ama Ayla telefonuna cevap vermiyordu . İnci bu kez Doğuyu aradı fakat Doğu da telefonu açmıyordu.
Sesli mesaj;
Doğu nerdesin!! Doğu lütfen gel .
Doğu Kalbim çok ağrıyo.

Doğu havaalanında İngiltere uçağına binmek için bekliyordu telefonu sessizdeydi telefonuna bakınca 7 cevapsız arama İnci ve bir sesli mesaj Doğu sesli mesaj açınca içi gitti inci'ye bir şey olduğunu düşündü aklı çıktı .
İnciyi aradı
- Doğu İnci iyimisin ne oldu ?
- İnci, Doğu nerdesin lütfen gel yanıma
- konum at . Geliyorum
Doğu hemen havaalanından çıkıp incinin yanına gitti Doğu İnci'ye birşey olursa yaşayamazdı.
Doğu İnci'yi görür görmez hemen sarıldı
İnci Doğu'ya sarışdığı gibi hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.
Doğu İnci'nin yüzünü ellerinin arasına alarak söyle ne oldu kim yaktı canını!!
İnci Deniz!! Hiç bir şeyi hatırlamıyor. Ne beni ne yara izimizi nede renkleri Doğu o herşeyi unutmuş . Kalbim acıypr Doğu kalbim !!

Doğu ; içinde büyük bir hayal kırıklığı. Gözleri dolmuştu. Aşık oşduğu kadın başka bir adam yüzünden aşk acısı çekiyordu . Doğu bin parcaya ayrılmış kalbi.

Doğu sinirle; nerde bu Deniz!
İnci :hastanede.
Doğu ; eve git inci eve !!
Doğu hemen hastaneye gitti.
Deniz'in odasına çıktı.
Doğu öfkeden deli olmuştu .
Küt diye odaya girdi.
Deniz; Ahıra mı giriyosun ? Kapıyı çal!!
Doğu Deniz'in yakasından tutup yoo burası ahır değilse senin gibi davarın burda ne işi var. Diyip yumruğu suratına patlattı.
Doğu Deniz'in üzerine çıkıp art arda yumruk atıyordu.
- ulan şerfsiz. Lan o kız seni 15 sene bekledi 15!!
Deniz kurtuldu Doğu'ya yumruk attı kim bekledi lan kim !!
Doğu tekrar Denize yumruk attı İnci'yi nasıl unuttun o kız yıllardır seni bekliyor lan! Sen hadi unuttun hiç mi hissetmedin onu hiç mi!! Diyip bir yumruk daha attı!
Deniz Doğuya yumruk attı . Hatırlamadım !!
Doğu Deniz'in yakasından tutup oğlum !! Ben yıllardır senin içinde olduğun bir kalbin beni almasını bekledim ama İnci senden hiç vazgeçmedi hiç!!
O kıza bu yapılır mı be yıllardır senin geleceğin günün hayalini kuruyordu !!
Doğu Deniz'in yere iterek odadan çıkttı .
Göz yaşlarını sildi . İnciyi aradı,
İnci: efendim.
Doğu İnci'nin sesini duyunca içi gitti.
Doğu; geliyorum hazırlan . diyip telefonu kapattı.
Doğu arabaya atladı İnci'nin yanına gitti. İnci kağıda Doğuyu bekiyordu.
Doğu camı açtı inci'ye bakmadan sertçe arabaya bin!
İnci arabaya bindi.
İnci nereye gidiyoruz doğu birşey söyle !?
Doğu; uzaklara. Seni kimsenin üzemeyeceği bir yere. Kimsenin kalbini acıtmayacağı bir yere İnci!!
İnci; Doğu saçmalama ben inmek istiyorum Doğu lütfen dur!!
Doğu; bu sefer dediğini yapmayacağım İnci!! Yıllardır acı çekiyosun artık buna dayanamıyorum.

İnci iyice sinirlenmişti Doğu durr! Ben seninle gelmek istemiyorum durr!
Doğu frene basıyor . Ama frenler tutmuyordu araba gittikçe hizlanıyordu.
Doğu endişeyle fren tutmuyor dedi . İnci gözyaşları içinde şok geçiriyordu . Doğu birden direksiyon hakimiyetini kaybederek uçuruma yuvarlandılar...

Çocukluk arkadaşım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin