22.BÖLÜM

14 3 0
                                    

Ayla kapıyı kapattı. İnci'ye yöneldi
İnci'nin koluna girip odasına gitmesine yardımcı oldu .

Ayla " canım sen yat dinlen ben bir koşu markete gideyim ihtiyaçlarımız var . Onları halledip gelecem . Canın birşey isterse ara beni "

İnci "tamam sen git . Zaten şimdi uyurum ben "

Ayla odasına gidip hazırlandıktan sonra çıktı .
İnci bir türlü uyku tutmadı . Kalkıp perdeleri kapattı Ayla'nın odasına gitti uyku bandını almak için Ayla çekmecenin ilk gözüne koyar uyku bandını inci çekmeceyi açtı bir zarf üzerinde Doğu 'dan yazıyordu. İnci eline zarfı aldı .

Kendi kendini uyarıyordu.
İnci" hayır İnci ya özelse olmaz bakma bu mektuba"
" Ama biz kardeşiz sonuçta ne olabilir ki en fazla"
İnci mektubu açınca kendisine ait olduğunu anladı .

Ayla'nın yatağının üzerine oturdu mektubu okumaya başladı .

****
İnci'ye

İnci , sen bu satırları okuyorsan ben hayatından sonsuza dek çıkmak için gitmişimdir. Sana bu kelimeleri yüzüne bakarak ellerini tutarak söylemek isterdim fakat buna cesaret edemedim .
İnci ben seni çok seviyorum hemde senin tahmin bile edemeyeceğin kadar ...
Ne zaman oldu nasıl oldu bu kadar kendimi kaybedeli anlayamadım .
Seni sevdiğim için hep kendimi suçladım çünkü sen beni arkadaşım olarak görüyordun bense sana deliler gibi aşıktım .
Çok denedim biliyor musun çok !? Olmadı yapamadım vazgeçiremedim şu kalbimi . Senden çok uzaklara gittim ve yine gideceğim ama gittiğim hey yerde yine seni seveceğim bundan şüphem yok . Kalbimde o kadar sen varsın ki !!
Umarım bu mektubu okurken bana kızmazsın zaten ben kendime kızıyorum seni hayal kırıklığına uğrattım için.
İnci ben seni nasıl yıllardır hastretle, özlemle beklediysem sende öyle Deniz'i bekledin . Ben sana baktığım gibi sende Denize öyle bakıyorsun . Kalbinde bana yer olmadığını o zaman anlamıştım ben seni içinde senin olduğun başka kalplere emanet ediyorum. Ve biliyorum nerden bildiğimi sorma . Deniz de seni sevecek ve bir gün çok mutlu olacaksınız . Ama benim gibi korkak olma İnci aşkına sahip çık !!
Beni merak etme . Seni hep çok seveceğim . Sana bu satırları yazmak o kadar zor olduğunu acıdan nefes alamaz hale geldiğimi söylesem. Umarım bunu yaşamazsın umarım kimse senin kalbini bu kadar acıtmaz
Hoşçakal İnci...

DOĞU

26 ŞUBAT 2024

İNCİ bu satırları okurken gözyaşlarına boğulmuş hıçkıra hıçkıra ağlayarak anahtarlıktan Doğu nun evinin anahtarı alıp onun evine gitti .

Kazadan önce Doğu yu arayıp kalbimin acıdığını söylemiştim ve Doğunun o bakışları evet Doğu acı çekiyordu ve ben bunu görmemiştim İnci ellerini kafasına vurarak " Ahh aptal İnci Ahh!! Doğu!, benim yüzümdenmiş herşey!"
İnci Doğunun odasına gitti . Doğu bir an burda bulma umuduyla gelmişti . Masasının üzerinde beraber çektikleri fotoğraf . İnci fotoğrafı eline aldı gözyaşları içinde" ben seni üzmek istemezdim Doğu özür dilerim "

Masasının üzerinde bir kitap vardı.
İnci kitabı eline aldı . İçinden beraber çektikleri fotoğrafı çıktı .

İnci Doğu ile bir anısını hatırlayıp , gülerek" tabi sen hiçbir kitabın arasına ayraç koymasın bir fotoğraf koyarsın her kitapta ayrı bir fotoğraf liseden beri "

Anı
Doğu; her kitap farklı bir olayı anlatıyor bende arasına farklı bir anım olan fotoğraflar koyarım
İnci ; iyide yüzlerce kitabın var ama .
Doğu ; yüzlerce anımız var iyi kötü .

****
İnci elini rasgele bir kitap aldı içinden yine fotoğrafı çıkmıştı . "Beni bu kadar güzel sevdin Doğu!!"
İnci daha fazla dayanamayıp kendini kapıya attı tam kendi evine girecekken . Karşısına üst komşusu çıktı .
" Kızım başınız saolsun sen iyimisin "
İnci anlamsız bir ifadeyle başımız "sağolsun derken"
" Kızım Doğu öldü ya ! "
İnci öfkeyle " Ne ölmesi Doğu ölmedi ölmedi !!" Diyip bağırmaya başladı Aylanın o tavırları hatırladı inci başını kaldırıp "Hayır hayırr!"
Diyip yere yığıldı.

İnci gözünü yavaşça araladı baş ucunda Deniz ve Ayla, bitkin bir sesle Doğu !
Ayla ağlayarak İnci'nin elini tutup" inci iyimisin özür dilerim başından beri söylemeliydim sana"
İnci elini çekip" Doğu öldü Ayla öldü" " annem babam gibi o da artık yok "
"Benim yüzümden "
"Ben yıllardır görmedim onu , hissetmedim Ayla. Doğu artık yok benim yüzümden "
Ayla " kendini suçlama . Doğu seni çok seviyordu eğer seni böyle görse mahvolurdu yapma suçlama kendini ."
İncinin yavaşça gözleri kapanıyordu" benim yüzümden benim yüzümden."
Diyerek gözlerini kapattı.

Çocukluk arkadaşım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin