Ertesi gün okulda bütün gözler üzerimdeydi. Bir anda okulda tanınan birine dönüştüm. Bu nedense benim pek hoşuma gittiği söylenemez. Hemen sınıfa gidip yerime oturdum. Ayla sınıf kapısından girer girmez. Benim kahraman ve cesur kankamm !! Dün ne yapmışsın öyle kızı nasıl çatıdan indirdin bravo sana .
Ben Aylayı bir türlü susturamadım . Araya hemen Doğu atladı hanımefendi şovunuz çok güzeldi tebrikler okulun en tanınan kişisi oldunuz diye atladı . Sıradan kalkıp Doğu'ya yöneldim Ne saçmalıyorsun sen kimsin bana böyle şeyler nasıl diyebilirsin sinirden gözüm döndü ve Doğu'ya tokadı bastım Ayla ve sınıf arkadaşlarım araya girdi . Sınıfa tam o sıra matematikçi girdi ne oluyor çocuklar? Sınıftakiler hocam Doğu ileri geri konuştu İnci de dayanamayıp tokat attı dediler . Matematikçi; İnci ve Doğu hemen dışarı dedi. Dışarı çıktık hala laf atıyor . Matematikçi bizi idareye gönderdi idare ikincisi olursa velilerimizi çağıracaktı. Şimdilik ceza olarak derse girmiyip kütüphaneye temizletti Doğu ile muhatap olmak istemiyordum ama itiraz etmeye de hakkım yok .içimden Ayla ya kızıyorum bıraksaydı da saçını başını yolsaydım en azından alacağım cezayı hak ederdim .Gidip saatlerce kütüphaneyi temizledik . Bugün daha kötüsü olamaz heralde. Doğu yerleri sildi bende kitapları düzenledim . Onun yüzünden tüm gün derslere giremedim işimiz bitti sonunda kapıyı kilitledik Doğu arkadan kısık sesle özür dilerim dedi ben anlamamış gibi ne efendim? hı! Özür diledik neyi anlamadın . İyi dedim arkamı döndüm .sende özür dilemeyecek misin ? Ben gayet rahat bir şekilde. Yok burda hatalı olan beni kışkırtan sendin o yüzden senden özür filan dilemem dedim ukala birisin İnci dedi önümden hızlıca geçti . Sensin ukala gıcık şey anahtarı idareye teslim edip arkama bakmadan okuldan çıkıp gittim.Baya yoruldum kocaman kütüphane düzenlenmesi çok zordu . Sonunda eve varabildim. Kendimi direkt yatağa attım hemen uyumuşum saat gece 3 te uyandım babam koltukta uyumuş ben üzerini örtüm TV kapattım. Acıkmıştım mutfağa gidip birseyler araştırdım sonra odama dönüp tekrar uyudum.
Çok güzel bir rüyanın ortasında alarm beni rüyamdan kopardı . Bir insanın alarmı kendisine düşman olırmu hiç? Ben ne zaman güzel bir rüya görsem alarm beni rüyamdan koparıyor . Saat 7.30 okul vakti hadii İnci bakalım bugün ne yaşıyacağız . Hazırlandım babam kahvaltıyı hazırlamış masada beni bekliyordu bende hazırlandım aşağıya indim günaydın babacım günaydın güzel kızım . Dün okulda baya yorulmuşsun akşam geldiğimde uyuyordun . Ha evet baya yorucuydu dedim bıkkınca . Bugün cuma hafta sonu iyice dinlenirsin. Aynen öyle ben kaçtım servis geldi . Yine bir okul günü bugün sessiz ve sakin bir gün geçirdim . Hafta sonu okul gezisi var ben pek katılmak istemiyorum ama Ayla çok istiyor gitmeyi beni de ısrarla çağırdı Ayla kafamın etini yedi . tamam tamam gelicem söz dedim . Keşke söz vermeseydim. Artık gitmek zorunda olduğum bir pazar gezisi var artık .
*Doğu uzun boylu kumral biri .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluk arkadaşım
RomanceArtık renkler yok çocukluk arkadaşım gitti...🍂 çocukluğumu kaybettim annemle birlikte... Artık daha az konuşmaya başladım... Doğu; Kalbim lütfen sus!! İnciyi kaybetmek istemiyorum... İnci ; kısık sesle renkleri de unutmuşsun!? Beni unuttuğun gibi