12.BÖLÜM

19 3 0
                                    

Sabah erkenden uyandım. Bugün yapılacak çok iş vardı. Ankara gezisi için Okula ve müdürlüğe gidip izin belgelerini vermem gerekiyor ve ev için alışveriş yapmalıyım bu gün baya yorulacağım.
Ayla alışverişten pek anlamaz ondan dolayı ev alışverişlerini ben temizlik işlerde ondadır.
Saat bir gibi gezi işlemlerini hallettim . Doğruca alışverişe yarınki gezi için hazırlanmam gerekecek .

Zill ısrarla çalıyor...
Ayla durr bekle geldim! Ayla kapıyı açtı.
Doğu; selam! Ayla İnci gelmedi mi?
Ayla ; yok daha gelmedi . Girsene içeri .
Doğu içeri girdi .
Ayla birşeyler içermisin Doğu?
Doğu; çay olur.
Ayla ; tamam . Çayım hazır zaten dur getiriyorum.
Ayla; çayları hazır!
Doğu ; balkona geçelim mi?
Ayla ;Eee Doğu Bey . Nasıl kalbiniz ? Üç sene içinde ikna edebildiz mi ?
Doğu hüzünlü bir şekilde
- yok Ayla yok! Bir türlü olmadı yapamadım . İnciden vazgeçemedim.
Buraya gelir gelmez ilk onu görmeye gittim. Bana sarılınca bir anda kalbim durdu sandım ? Ben İnci yi çok seviyorum . Bu yüzden kendimden nefret ediyorum.o beni arkadaşı olarak görüyor ve ben sanki ona ihanet ediyorum.
Ayla ; Doğu bak öyle düşünme. Sen en yakın arkadaşına bilerek aşık olmadın biranda oldu bu senin suçun degil! Hem itiraf et! İnci'yi çok seviyorsun onu çok mutlu edersin.

Doğu kaşlarını kaldırarak olmaz! Ben eğer aşkımı itiraf edersem İnci'yi sonsuza kadar kaybedebilirim bunu göze alamam olmaz.

İnci bir anda balkona geldi neyi göze alamazsın Doğu?
Doğu şaşkın bir tavırla yok bir şey! Hem sen ne ara geldin . İnsan bir haber veririr.
Ayla ortaya atlayarak kızım sende! Ruh bile gelince üç kez tıklatır.,

İnci anahtarım vardı girdim seslendim duymadınız dedi .
Ayla; neyse çay ister misin?
İnci yok ya siz için ben duş alıp hazırlık yapcam.
Doğu; ne hazırlığı bu ?
İnci yarın Ankara gezisi var çocuklar için ben gideceğim iki günlük bir gezi işte .
Doğu ; iyimiş .
İnci ;hadi ben gidiyorum .
Doğu ; ucuz yırttım hadi bende gidiyorum
Ayla; Doğu İnci Ankara'dan gelince konuş bitsin bu hasret yıllardır onu bekliyorsun.
Doğu ; tamam Ayla bu kez yapıcam.

Gece 12' ye yaklaşıyordu . Ayla İnci bir kahve içelim mi ? İnci; olur.
Ayla; kahveleri yapıp getiriyorum.
Ayla kahveleri yapıp İnci'yi balkona çağırdı. Birlikte kahvelerini içtiler. Ayla inci'ye gülerek İnci sen birini yıllarca bekledin mi ? Ona kavuşmak için . İnci gülerek evet . Denizi bekledim bunu sana anlatmıştım. Ayla evet hani bu çocukluk arkadaşın olan .
Kızım bence boşuna bekleme onu yıllar önceydi sonuçta.
İnci elindeki yara izini tutarak o benim için bir arkadaştan daha fazlaydı .
Ayla yine muziplik yapacaktı geri durmadı ayyy kanka acaba senin şu çocukluk arkadaşın yanlışlıkla senin çocukluk aşkın olmasın mı ?:)
İnci de gözlerini devirip sırıtarak .
Ne alakası var Ayla abartt!
Ayla yoo ben hiç abartmıyorum. Kabul et yıllardır onu içten içe seviyorsun . O sana verdiği uçurtma hala baş ucunda kızım beni yeme yaa ! 15 senedir sen bu adamı unutmadın . Ama üzmek gibi olmasın kızım bu adamla bir daha nerde bulacaksınız imkansız. Bence sen yoluna devam ett! Hem bence o unutmuştur
İnci konuyu kapatmak istercesine hadi gidelim yarın gezi var diyerek sohbetten kaçıyordu. Denizle buluşmanın artık bir hayal olduğu biliyordu . Ama bunu söylemek çok zordu.
İnci yatağına kendini attı . Denizi artık unutmalıyım yıllar geçti . Deniz den bir iz bile yok .
Sabah alarm sesiyle hemen uyandım. Gezi için erkenden gitmem gerekiyor.

Çocukları da aldık artık Ankara'ya doğru yola çıktık .

******
Acilde kırmızı kod herkez sağa sola kaçışıyor Ayla acile indi . Ayla; Ne oldu vaka ne?
Hemşirelerden biri okul otobüsü ve bir kamyon kaza yapmış . Soför kaza esnasında öldü bir kadın öğretmen ağır yaralı Ayla ; peki öğrenciler . Hemşire ; Onlar yaralılar kamyon önden girince öğretmen ağır yaralı
Ayla ; tamam sen içeri git ben gelenleri karşılarım dedi. İki çocuk geldi Ayla içeri aldı orda ki görevliye çabuk nöbetçi doktoru çağır dedi .

Deniz hoca geldi. Diğer çocuklara bakıyordu .
Hocam öğretmen geldi nabızı çok düşük . Deniz kalp masajı yapmaya başladı. Deniz karşıda Ayla şok cihazını getir Ayla koşup getirdi tam doktora uzatacaktı. Sedyedeki kişinin İnci olduğunu görene kadar İnci kanlar içinde sedyede yatıyordu.
Ayla; İnci aç gözünü inci !! Doktor kalp masajına devam ediyor. Ayla hemen ağlamaya başladı. Sonunda doktor Aylaya yönelerek bak yaşıyor kalbi atıyor tekrardan korkma beyin cerrahına haber ver hemen ameliyata alınmalı .
Deniz diğer çocuklarla ilgilenmeye gitti .

Çocukluk arkadaşım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin