İLK KARŞILAŞMA

75 9 4
                                    

Genç kız uyanmıştı günün ilk ışıklarıyla yatağından istemesede kalkmıştı.İstemiyordu çünkü uykuyu çok seven bir insandı ve uyanmak onun için büyük bir azaptı.Evde tek başınaydı annesi ve babası yıllar önce bilinmeyen bir nedenle ortadan kaybolmuştu,sonra ise kapının önünde onların cesetlerini görmüştü genç kız. Adı cesaretli kadın anlamına gelen Asena'ydı.Ama o gün anne ve babasının cesetlerini gördüğünde sadece içinde kıvılcımlanan intikam ateşini körüklemek ile yetinmişti.
Genç kız kalkıp her zamanki günlük rutinini uygulayıp kahvaltısını yaptıktan sonra okula gitmek için evden çıkmıştı lise 2. Sınıftı henüz, okulda çok sevilirdi arkadaşları onu merhametli ve bilge olarak tanımlardı.Ama ona kendisi veya ailesi hakkında yanlış birşey söylenirse o zaman isminin hakkını veriyordu.Bu yönden de okulda ki birçok kişi ondan korkardı.
Genç kız okula varmış, sınıfına girmişti.Ders başlamak üzereydi, sınıfa yeni birileri gelmişti.Bu yeni kızlar dedikoduyu çok seven,herkese bulaşan kız tiplerindendiler.
Asena'nın ailesinin durumunu bir yerden duymuşlardı.Bunu fırsat bilerek genç kıza bulaşacaklardı.
Genç kız sırasına oturmuş dersin başlamasını beklerken kitap okuyordu, kitabının en heyecanlı yerindeyken bir anda kitabı elinden çekildi.Şaşırmış bir şekilde kafasını kaldırdığında o yeni gelen kızı ve onun grubunu görmüştü.Kız Asena'ya elini uzatarak"Merhaba"demişti.
Asena kızın elinden kitabını çekerek sadece kafasını sallamıştı.Kız hiç kendini bozmadan"Adım Scarlett,ama sen beni tanımasan da olur."Asena başını kaldırmadan"Bencede tanışmayalım."demişti ve kitabını okumaya devam etmişti.Scarlett biraz bozulmuş olacak ki "İşte annesi ve babası yok zaten aile terbiyesi görmemiş ne beklersiniz ki?"
O anda sınıftaki herkes bir anda Asena'ya baktı, çünkü neler olacağını bildiklerinden içlerini çoktan büyük bir korku sarmıştı.Asena tavrını bozmadan ayağa kalkarak Scarlett'in karnına tekme atmıştı.Scarlett geriye doğru düşmüştü ağzından kan geliyordu.Herkes korkulu bir şekilde Asena'yı izliyordu.Asena artık daha fazla dayanamamıştı,okuldan çıkıp sokakta koşmaya başlamıştı.Issız bir yer bulunca çöküp ağlamak istemişti.Çok güçlü bir kız olduğu kesindi ama ne zaman ailesinden konu açılsa ayrı bir duygusallık yaşıyordu.Aniden yanında bir gölge hissetti kafasını kaldırdığında uzun boylu, geniş omuzlu,koyu kahverengi gözleri olan bir o kadarda yakışıklı bir adamla karşılaştı.İlk başta şaşırmıştı ama şuanda o adama kim olduğunu sorma takati yoktu,o yüzden önüne çöküp ağlamaya devam etti. Genç adam kızın yanına çöküp öylece gökyüzüne bakmaya başladı kız şaşırmıştı.Biraz kafasını toplayıp "Kimsin?" Diye sordu.Adam yüzünü gök yüzünden çekip kıza baktı ve

DEVAM EDECEK...

SON VARİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin