NEDEN?

34 5 8
                                    

Asena gördüğü kişiye bağırarak "Çabuk git burdan seni görmek istemiyorum!"dedi.Gördüğü kişi annesi ve babası öldüğünde onu bir başına o küçük yaşında tek bırakan abisiydi.Ama abi demeye bin şahit tabi."Asena beni dinlemem lazım,ben senin abinim!"Asena artık iyice sinirlenmiş olacak ki kolundaki serumu söküp eşyalarını alarak hastane odasından çıkmıştı.Abisi ise sadece onu izlemekle kalmıştı.Asena hemen eve gitti üzerini değiştirip okula gitmek için yola çıktı kafasında bir ton düşünce vardı ama okula giderse belki kafası dağılırdı tek umudu şuanda buydu.Okula gelmiş sınıfa geçmişti Scarlett,Asena'yı görür görmez hemen yüzünü çevirmişti.
     
      Asena kafasındaki herşeyi unutmuş,sadece o gizemli adamı düşünüyordu."Acaba kimdi?" "Beni nerden biliyor?" "Neden ben hep burdaydım zaten,dedi?"o sırada zil çaldı ve bir anda kafasındakileri boşaltıp dersi dinlemeye başladı.Ama aklı hala bir yandan oradaydı.
        Okul bitmişti Asena hemen çantasını alarak eve gitmek için okuldan bir hışımla çıkıp gitti.Şuanda istediği tek şey eve gidip uyumaktı.Zaten okul saat 17:30'da bitiyordu.15 dakika yürüme mesafesi,eve git ,üzerini değiş, ödevler derken saat geç oluyordu.Asena bunların hepsini yapmış uzanmıştı havada kararmıştı çoktan.Saat 20:45.Genc kız uzanıyordu ama gözünde biraz bile uyku yoktu, sadece düşünceleri ve yorgunluğu ile başbaşaydı.Yine o genç adamı düşünürken bir anda kapıdan bir ses gelmişti.Aslında bu olay ilk defa olmuyordu, yaklaşık 1 haftadır böyleydi.Ama Asena çocuklar gelip kapıyı çalıp kaçıyor zannediyordu.O yüzden umursamamış,uzanmaya devam etmişti.Ama bu sefer kapı alacaklı gibi yumruklanmaya başlandı.Asena eline mutfaktan bir bıçak alıp kapıya doğru ilerlemeye başladı.Kapının tam önüne gelince kapıyı hızlıca açtı,ama gördüğü şey karşısında şok olmuştu.Scarlett, kapısının önünde diz çökmüş ağlayarak Asena'ya onu affetmesi için yalvarıyordu.Asena o anki şaşkınlık ile "T-tamam affettim" demişti. Scarlett anında kalkıp elinde bulunan bir notu Asena'ya uzatarak olabildiğince hızlı bir şekilde kaçmaya başladı. Asena daha Scarlett'in şokunu atlatamamışken,elindeki nota baktı ve bir şok daha geçirdi."Yakında görüşeceğiz sevgilim..."
  
             DEVAM EDECEK...

SON VARİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin