Genç kız nasıl korkmazdı o adamdan?
Siyah elbisesi ve kısa boyu ile zaten onun önünde küçücük kalmıştı.Adam maskesini indiremeden konuşmaya devam etti:
"Sana geleceğim demiştim sevgilim."
Genç kızın şaşkınlığı iki katına çıkmıştı.Bu adam o adamıydı yani?
Bu adamın onunla derdi ne olabilirdi?
Fazla zengin duruyordu zaten,neden onun gibi ailesi olmayan veya hiçbirşeyi olmayan bir kıza taksın ki?
Asena bunları düşünürken adam onun kafasına elini koymuş gözlerini kapatıp bekliyordu.Asena ne olduğunu anlamadan derin bir uykuya dalmıştı.Genç adam kızı kucağına almış ve bardan çıkmıştı.Artık diğer dünyaya gideceklerdi.Ama diğer dünya çok karanlıktı orası vampirler dünyasıydı.Oraya girmek için iki seçenek vardı ya vampir olacaksın ya da bir vampir tarafından mühürlenmiş olacaksın.Evet o adam bir vampirdi ve Asena'da onun tarafından mühürlenmiş bir insandı...
Asena uyanmıştı.Etrafına bakınca gözlerini tekrar kapatıp açtı bunların rüya olmasını istiyor ama gözlerini açınca tekrar aynı şeyleri görüyordu.Genç kız ayağa kalkarak etrafa bakmaya başlamıştı.O sırada kapı açılmıştı arkasına bakınca hiç kimseyi görmemişti, takı ensesinde ki sıcak nefesi hissedene kadar.
Hemen arkasını döndüğünde yine o adamı görmüştü.Ama bu sefer maskesi yoktu.Bir dakika ne?Bu adam ayaz değilmiydi? Yanlış görüyor olamazdı "Sevgilim uyanmış" dedi genç adam. Ve kıza yaklaşmıştı.Asena ise hemen adamı yere itmişti."Nerden senin sevgilin oluyorum be!"demişti.
"Ama böyle yapmamalısınız prensesim"Asena irkilmişti.Ama bir yandanda korkmak istemiyordu.
Kapı açılmıştı içeriye iki kişi girmişti ama birisi Asena'ya çok tanıdık birisiydi."Şimdi konuşma ve herşeyi anlatma vakti sevgilim"...
DEVAM EDECEK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON VARİS
Vampireİnsanlar ve Vampirlerin bir arada yaşaması imkansızdı bu yüzden insanlar vampirlerle hiç karşılaşmazdı ama nerdeyse hiç.Bilmedikleri şey aslında her insanın hayatında bir vampirin kol gezdiği gerçeğiydi.Yani bir insan bir Vampir demekti...