ALIŞMALIYIZ

17 3 0
                                    

İçeri giren kişi Ayaz'ın babasıydı aynı zamanda buranın yani bu dünyanın karanlık lorduydu.Herkes ondan korkardı ve onunla konuşmaya cesaret edemezdi.Ayaz ve arkadaşı Poyraz hemen Kübra ile Asena'yı alarak odanın geniş camından kaçmışlardı. Orada kalmak iyi bir fikir değildi ve olamazdı da zaten.Çünkü Ayaz'ın babası imparatorluğunun son varisi olan oğlunu ailelerini büyütmek ve güçlendirmek için elf imparatorluğunun kızı ile evlendirecekti.Ayaz yıllardır izeleyerek aşık olduğu ve onun için canından vazgeçebileceği kız olan Asena ile evlenmek istiyordu.Durum poyraz içinde farksızdı.İmparatorluğun en güçlü vampiri ve imparatorun sağ kolu vede aynı zamanda en yakın arkadaşı olan kişinin oğluydu.Yani babası da Poyraz'ı kendini dahada güçlendirmek ve kişisel çıkarları için kullanmaktan çekinmeyecek bir insandı.Ayaz ve Poyraz'ın başka çareleri kalmamıştı artık sevdikleri insanlara kavuşmak ve bu kötü amaçları olan vampir imparatorluğunu iyiye dönüştürmek için işe koyulmuşlardı.Zamanları azdı eğer vampir takvimiyle ayın güneşle birleştiği geceye kadar ikiside gerçek aşkını bulmazsa sonsuza dek imparatorun kontrol ettiği birer kuklaya dönüşecekti.Ayaz her ne kadar Asena'nın onu sevmediğini bilsede, alışmaları lazım dı.Asena belki onu zamanla severdi.Tek umudu buydu Ayaz'ın.Ama şimdilik babasından kaçması gerekiyordu.Çünkü babası ne olursa olsun kendi çıkarları için oğlunu sevmediği biri ile evlendirecekti.
    Karanlık bir ormana gelmişti dörtlü
Ayaz Asena'nın elini tutup yüzüne bakarak konuşmuştu:
"Beni sevmiyorsun belki şuan ama lütfen biraz düşün fakat düşünürken hızlı ol çünkü zamanım yok beni seni seviyorum Asena alışmamız lazım."
Genç kız kısık sesle fısıldadı:
"Alışmalıyız"...

          DEVAM EDECEK....

SON VARİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin