Telaşla Poyraz Kübra'yı kucağına almış ve oradan uzaklaşmıştı.Asena şaşkınlıkla arkalarından bağırdı fakat Ayaz onu tutmuştu.Asena hızlı hızlı ve öfkeli bir şekilde: Arkadaşın arkadaşımı nereye götürdü!"dedi.
Ayaz: "Arkadaşın kendine engel olamadı ve büyülü meyveleri yedi.Benim arkadaşım ise senin arkadaşını kurtarmak için onu saraya götürdü.Şimdi suçlu benim arkadaşım mı oldu?"dedi. Asena sinirle konuşmaya başladı: "Bak şimdi uslu uslu beni arkadaşıma götür yoksa hiç iyi şeyler olmaz!" Ayaz sakin bir tavırla Asena'nın ta dibine kadar gelmişti.Ve sakin bir ses tonuyla:
"Ya götürmezsem?"dedi.
"Eğer götürmezsen bende dünyama dönerim ve seni de bu saçma imparatorluğunuda kurtaracak biri kalmaz."dedi Asena.
Ayaz kahkaha atarak: " Burdan öyle her kafan estiğinde gideceğini mi sandın?"dedi.
Evet Ayaz haklıydı Asena'nın burdan girmesi bazı sözler söylemekten geçiyordu,ama Asena o sözcükleri bilmiyordu.Ama şimdi bu konuyu kapatmalı ve Kübra'yı bulmalıydı.
Ayaz'a dönerek: "Bak lütfen anla beni hayatta kalan ve benim yanımda olan tek kişi hep Kübra'ydı.Eğer o olmaz ve ona birşey olursa ben gerçekten yaşamak için bir neden bulamam."dedi. Ayaz bir an durakladı neden bilmiyordu ama içinde hiç hissetmediği duygular vardı bu kıza.
"Tamam tamam götüreceğim seni arkadaşına.Ama şunu bil durumu çok ağır ve yaşama şansı düşük."
Asena bunları duyunca sanki tüm dünyası bir kelimeyle yıkılmıştı.
"Neden peki o meyvelerde ne vardı?"
Diye sordu.
"Onlar karanlık vampir büyüsü ile büyülenmiş meyveler.Bu büyüyü yapan kişi aynı zamanda bu büyüyü bozacak tek kişi."dedi Ayaz.Asena ise hemen atıldı ve:Beni o kişiye götür!"dedi.
Ayaz "Saçmalama Asena o kişinin nasıl biri olduğunu bilmiyorsun!"dedi.Asena ise bir an düşündü Ayaz haklıydı arkadaşını zehirleyen bu büyüyü o yapmıştı.Kim bilir başka neler yapabilirdi.Ama arkadaşının kurtulması için o adamı bulmalıydı.Ayaz'a dönerek:"O adamı bulalım lütfen ben Kübra olmadan bir hiçim onunla tutundum bu hayata tek arkadaşım o."dedi.Ayaz bu sözler üzerine fazla düşünmedi ilk defa aklını değil kalbini dinledi ve her ne kadar tehlikeli olsada o adamın yanına gitmeyi kabul etti."Tamam, gideceğiz kara vampirin yanına ama bir şartla!Her ne dersem yapacak ve asla ama asla onun dediği tek kelimeye dahi inanmayacaksın."dedi.
Asena hemen kafasını hızlıca salladı ve kabul etti.Yola çıkmışlardı ormanın güney doğusunda bulunan kara vampirin küçük şatosuna gidiyorlardı.Ama bu orman fazla korkutucu geliyordu.Tabi Ayaz için değil, ama Ayaz korkmak yerine endişeliydi çünkü yanında Asena vardı ve eğer bir saldırıya uğrarlarsa onun zarar görme ihtimali geliyordu.
Şatoya az bir yol kalmıştı Asena tedirgin ve korkuluydu.Tamda bu korkunun içinde kulağında duyduğu fısıltıyla dehşete düşmüş olduğu yerde donmuştu:
"Kuş kafese girdi."...DEVAM EDECEK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON VARİS
Vampirİnsanlar ve Vampirlerin bir arada yaşaması imkansızdı bu yüzden insanlar vampirlerle hiç karşılaşmazdı ama nerdeyse hiç.Bilmedikleri şey aslında her insanın hayatında bir vampirin kol gezdiği gerçeğiydi.Yani bir insan bir Vampir demekti...