Asena notun kimden geldiğini düşünürken,içini kaplayan korkuya engel olamamıştı.Hemen kapıyı kapatıp o anki korkuyla kapıları,pencereleri heryeri kilitlemişti.Bu kişinin kim olduğunu bilmiyordu,ama artık kapıyı çalanın bir çocuk kadar masum olmadığına emindi.Hemen arkadaşı Kübra'yı aramış onu evine çağırmıştı.Belki bir akıl verir diye umut ediyordu.Kapı yine çalmıştı yaklaşık bir on dakika sonra.Asena korkarak önce kimsin diye sormuştu Kübra "Benim Asena kapıyı açabilirsin."demişti Asena büyük bir rahatlamayla kapıyı açmış,Kübra'yı içeri almıştı.Kübra Asena'yı öyle görünce endişelenmeye başlamıştı.Asena onu salona geçirip herşeyi bir bir anlatmıştı.Kübra biraz korkmuş gibiydi ama soğukkanlı kalarak arkadaşına yardım etmek istedi ve elini Asena'nın sırtına koyarak "Merak etme,ben burdayım, bu durumu beraber halledelim korkma"diyebilmişti.Asena her ne kadar olumlu anlamda kafasını sallasada içten içe çok büyük endişe yaşıyordu.Kafasında binlerce soru vardı.Kübra artık eve gitmek için kalkmış arkadaşına sarılmış evden ayrılmıştı. Saat epey geç olmuştu,şu gizemli adamdan haber yoktu.Asena bütün gece ayakta kalmak isterdi ama uykusu bastırmıştı hemen gidip uyumak istedi.Kapıların ve pencerelerin kilitli olduğundan emin olduktan sonra odasına gitti ve derin bir uykuya kendini bıraktı.Evet kapılar kilitliydi eve bir insan giremezdi.Ama bir insan diyorum çünkü Asena onun evindeki varlıktan habersizdi.Bu varlık Asena'nın her hareketini takip ediyordu,okula giderken, gelirken,yemek yerken bile yanındaydı.Ama Asena bundan habersizdi...
Sabah olmuştu Asena uyanmış rutin işlerini yapıp masaya geçmişti.Bugün hafta sonuydu,evde bol bol dinlenebilirdi.Kahvaltısını yapmış, pijamalarını giyip televizyonun karşısına geçmiş, güzel bir film açmış izliyordu.Telefonuna bir bildirim gelmişti:
*Bugün akşam bara gidelim ne dersin?*
Mesaj Kübra'dandı Asena hemen yanıtladı:
*Yakınlarda yeni bir bar açılmış,bu gece açılışlarını kutlamak için bir parti verilecekmiş,oraya gidelim.*
Kübra:
*Tamam, akşam dokuz uygunmu?*
Asena:
*Uygunn akşam görüşürüz.*
Asena gülümsemiş ve ayağa kalkarak hazırlanmak için önce evi toplayacak sonrada alışverişe gidecekti hemen evi topladı ve üzerini giyinip alışverişe gitmek için evden çıktı.
AVM'de gezerken bir kıyafet beğenmişti.Fazla siyahtı elbise ve bu Asena'nın en sevdiği renkti.Hemen alıp denemek için kabinlere gitti kabinden çıkıp kendine aynadan baktıktan sonra bu kıyafeti almaya karar vermişti.İçeri geçip kıyafetini değiştirecekti.İçeri girdiğinde kabinin duvarında gördüğü yazıyla dehşete düşmüştü. Duvarda yazan şey-DEVAM EDECEK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON VARİS
Vampireİnsanlar ve Vampirlerin bir arada yaşaması imkansızdı bu yüzden insanlar vampirlerle hiç karşılaşmazdı ama nerdeyse hiç.Bilmedikleri şey aslında her insanın hayatında bir vampirin kol gezdiği gerçeğiydi.Yani bir insan bir Vampir demekti...