ÇARESİZLİK

12 1 0
                                    

Ayaz içinde Asena'yı orada bırakmanın pişmanlığı ve onu oradan kurtarma hırsı ile hızlıca kendi sarayına gelmişti. Ama orada da durumlar iyi değil gibiydi, hekimler oradan oraya koşturup duruyorlardı. Durumu öğrenmek için hemen Poyraz'ı aramaya başlamıştı. Tabiki onu Kübra'nın yanında bulmuştu. Ama çok düşünceli duruyordu.
Hemen onun yanına gidip sorduğunda aldığı cevaplar ile canı epey sıkılmıştı. Poyraz ona zümrüdünü vermek istiyordu, ama en son Ayaz bir kaza geçirmişti ve bu kazada zümrüdündeki enerjinin birazını Ayaz'a vermişti. Yani zümrüdü güçsüzdü, eğer onu yine vermeye kalkarsa yaşayabilmesi imkansız gibiydi.
Ama Poyraz tüm riskleri göze almıştı, o peri kızının yaşamasını istiyordu.
Ayaz Poyraz'ı bu konuda ne kadar uyarsa veya bu konunun risklerini anlatsa bile Poyraz kabul etmiyordu.
Ona zümrüdünü vericekti. Ayaz artık ona bir söz demiyordu çünkü anlamıştı ne derse desin ne yaparsa yapsın Poyraz kararından dönmeyecekti. 

Ayaz hemen söze girmek istedi çünkü Poyraz ne yapacak bilmiyordu. "Bak ben Asena'yı kurtarmak için bir plan yapmalıyım bunun için ormandaki küçük eve gideceğim. Sen burada Kübra ile kal ve ona göz kulak ol eğer bir şeye ihtiyaç olursa da hemen temin etmeye çalış." dedi. Poyraz iç çekmişti Ayaz arkadaşına yaklaşarak elini omzuna atmış ve :"Bak bu insana çok bağlandığının farkındayım ama biz vampiriz ve zümrüdümüzü bir insan için kullanırsak hem sen zümrüdün zayıfladığından uykuya dalacaksın hem de konsey bunu duyarsa hiç iyi şeyler olmayabilir." dedi. Poyraz bir kez daha iç çekti ve kafasını olumlu anlamda sallamıştı. Ayaz ise arkadaşını ikna ettiğine inandıktan sonra oradan hızla ayrılmıştı. Poyraz ise tekrar Kübra'nın yanına geçmiş onun için belki uyanır umuduyla sevdiği insanı izlemeye başlamıştı. 

Ayaz hızlıca ormandaki bahsettiği küçük eve varmıştı. Tabi ne kadar küçük denebilirse.

Hemen evin içine girmiş ve duvarda asılı olan birkaç eski kitabı masaya koymuştu. Bu kitaplarda yazan şeyler vampirlerin aralarından önemli mesleklere sahip olanların adresleriydi. Poyraz ise bu kitaplardan vampir soylarından gelen en ünlü büyücüyü bulmak istiyordu. Çünkü onu bulursa Emir'i yenmesi daha kolay olabilirdi. Basit geliyordu ama Ayaz haklı ve de doğru düşünüyordu çünkü en güçlü vampir büyücü aynı zamanda bütün vampir büyücülere sözünü geçirebilen tek kişiydi. Eğer onu bulur ve ikna ederse bütün vampir büyücüleri onun yanında duracak ve ona yardım edecekti. Yani en azından planı bu yöndeydi.

Poyraz Kübra'nın yanında dururken uyuya kalmıştı tabi ki haliyle çünkü çok yorgundu. Tam o anda Kübra hızlı ve de güçlü bir şekilde titremeye başlamıştı.  Poyraz Kübra'nın titremesini hissedince hemen hekimlere bağırmıştı ama o an kelimeler ağzında tıkılı kalmıştı ve hissetiği de düşündüğü de sadece Kübra olmuştu. Sesi çıkmıyordu ama yine de bağırmıştı sevdiği kadın için:

"Lütfen yardım edin!"


                              DEVAM EDECEK...

SON VARİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin