Asena dehşete düşmüştü. Sesin nereden geldiğini anlamak için etrafına bakınmıştı fakat etrafta kimse yoktu.Bu onu korkutmaya fazlasıyla yetmişti bile.Hemen Ayaz'a bağırıp "Dur!" Diyebilmişti.Ayaz şaşırmış şekilde Asena'ya ne oldu bakışı atmıştı ama Asena konuşamıyordu bile çünkü korkuyordu.Ama Ayaz'a bir açıklama yapmalıydı.Hemen kendine gelerek konuşmuştu:"Birisi bizi takip ediyor az önce bir ses duydum ve,ve o bizim için kuş kafese girdi dedi korkuyorum."dedi.Ayaz Asena'nın yanına gelip eliyle çenesinden tutarak başını yukarı kaldırıp:"Merak etme,unuttun mu ben bir vampirim ve türümün en güçlüsüyüm ben varken sana asla birşey olmasına izin yok."dedi Asena azda olsa rahatlamıştı ve birazda midesinde kelebekler hissetmişti.Ama hemen bu adama, ah pardon vampire, güvenmek istemiyordu.Biraz sonra yollarına devam ettiler ve sonunda o bitmez gibi görünen ormanın sonuna geldiler ve önlerinde korkunç bir kale vardı fazla büyük değildi iki katlıydı fakat çok ürkünç duruyordu.Asena kaleyi görür görmez hemen bir kaç adım geri atacak gibiydi ama sonra Ayaz'a baktı ve hemen onun dediklerini aklına getirip cesaretini toplayarak Ayaz'a "Hadi!" Demişti.Ayaz'da hemen Asena'yla beraber içeri girmek için biraz yürümüş ve kalenin kapısına gelmişti kapının önüne geldiklerinde hafifçe kapıya vuracakları sırada kapı bir anda açıldı ve ikiside içeri düşmüştü onların arkasından kapı sertçe kapanmıştı.Asena hemen kapının yanına gidip yumruklamaya ve avazı çıktığı kadarıyla bağırmaya başlamıştı.
Ama nafile kapıyı açanda yoktu sesini duyanda pes etmeden yumruklamaya devam ederken bir anda bir ses duyulmuştu:"Demek geldiniz sevgili misafirlerim!" Gür çıkan ses karşısında Asena dehşete düşerken Ayaz hemen "Ne istediğini soyley sana vereceğim! Ama panzehiri istiyorum."dedi.
Gür ve kalın sesiyle kahkaha atan bu yabancı hemen oraya çıkarak Ayaz'ın tam önünde durararak:"Ne istersem mi? Buna emin misin?" Dedi.
Ayaz tereddüt etmeden"Herşey dedi!" Dedi. Yabancı yine tok bir kahkaha attı ve Asena'nın yanına gelerek:" Sen dedin Ayaz herhangi birşey olabilir bu. Hmmm bu güzel kız gerçektende teklif yapabileceğim bir güzellikte. Ne dersin bu kızı bana ver ve istediğin kadar panzehir al!" Dedi.
Ayaz hemen buna itiraz etmişti:"Saçmalama o kızı gerçekten sana vereceğimi falanmı düşünüyorsun?" Dedi.
Yabancı bu sefer Ayaz ile göz teması kurarak:"isteyip de alamadığım birşey yoktur!" Dedi.
Ve o anda Asenayı alarak kalenin üst katına çıkmıştı. Asena ne kadar bağırsada sesi duyulmuyordu.
"Lütfen bırak beni lütfen neden beni alıyorsun?!" Diyordu Asena.Yabancı ise ona "Eğer Ayaz seninle birlikte olursa vampirlerin varisi olacak bu bir gelenektir ama Eğer sen benim olursan fâni insan bu dünyanın tek varisi ve en güçlü vampiri ben olabilirim!"demişti. Asena'yı bir hapishaneye benzer odaya kapatmıştı ama bu oda camdı yani heryeri camdı ve odanın altında onu bekleyen bir alev vardı çok güçlü yanıyordu bu alev.
Ayaz hemen yanlarına gittiğinde yabancı Asena'nın yanına giderek onun ellerini bağladı ve ağzına bir hap vermişti. Ve Ayaz'a dönerek:"Sana iki seçenek hakkı Ayaz ya varislikten çekil yada ben seni çekmesini bilirim!"DEVAM EDECEK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON VARİS
Vampireİnsanlar ve Vampirlerin bir arada yaşaması imkansızdı bu yüzden insanlar vampirlerle hiç karşılaşmazdı ama nerdeyse hiç.Bilmedikleri şey aslında her insanın hayatında bir vampirin kol gezdiği gerçeğiydi.Yani bir insan bir Vampir demekti...