BENDEN KORKMA!

23 3 1
                                    

Duvarda yazan yazı "Bu gece o barda olacağım.Seni bekliyorum sevgilim..."
Asena dehşete düşmüştü,bu yaşadığı kaçıncı korkunç durumdu hatırlamıyordu.Hemen kıyafetlerini alıp eve doğru koşmaya başlamıştı.
Eve geldiğinde hemen içeri geçip kapıyı kilitlemiş salona geçip yere çökmüş ağlamamak için kendini zor tutuyordu.O anda kapının açılıp kapanan sesi gelince,Asena eline kaptığı herhangi bir vazoyu alıp kapıya doğru ilerlemeye başlamıştı kapıda gördüğü kişi o gün tanıştığı kişiydi.Adı Ayaz'dı galiba dedi içinden.Ama bir dakika o evinin adresini nerden biliyordu ki?Hemen Ayaz'ın yanına gitmiş "Burda ne işin var?Sapıkmısın,evime böyle bir anda giriyorsun.Ve evimin adresini nerden buldun?"
Genç adam ard arda sorulan sorular karşısında önce duraksamış sonra ise tane tane cevaplamaya başlamıştı:
"Öncelikle sapık değilim için rahat olsun.İkincisi evinin adresini araştırmadım veya seni takip etmedim.Sadece yan tarafa yeni taşındım,bahçedeyken bir anda seni koşarken görünce endişelendim ve kontrol etmek için geldim.Ama istemiyorsan geri giderim."
Genç kız o gün Adamın"Ben hep burdaydım"dediğini hatırladı ve biraz irkilmişti.Genç kız:
"O gün ben hep burdaydım derken neyi kastediyordun?"dedi.
Genç adam hemen cevap verdi:
"O gün biraz sarhoştum sanırım ne dediğimi bilmiyorum üzgünüm"
Genç kız inanmıştı Ayaz'a.
" O zaman ben sizi tutmayayım,yeni taşınmışsınız zaten benimde işlerim vardı görüşürüz."deyip kapıyı kapatmıştı Asena.
Genç adam kapının arkasından kısık bir sesle"Görüşeceğiz sevgilim, bu akşam hemde."demişti.
Akşam olmuştu neredeyse Asena hazırlanmış ve Kübra'yı bekliyordu.Kübra'nın arabasıyla gideceklerdi.kapıdan gelen korna sesleri ile genç kız ayakkabılarını giyip, çıkmıştı evden.Bara gelmişlerdi.
İçeriye girince gelen o ağır alkol kokusu insanı fazlasıyla etkiliyordu.
İçeri geçip bir masaya oturan iki genç kız,kokteyllerini sipariş edip beklemeye başlamışlardı.
Asena korkuyordu.Acaba o kişi gelecekmiydi? Merak ediyordu fazlasıyla. Asena bunları düşünürken içeri siyah gömlek siyah pantolon ve siyah maskesi ile fazla dikkat çekici bir adam girmişti.Bütün gözler onun üzerindeydi.Asena adama bakınca gözlerini tanıdık bulmuştu,ama maskeden dolayı çıkaramıştı adamı.
Asena lavaboya gitmek için kalkmıştı tam lavaboya giden köşeyi döndüğü anda birisi onu çekip duvara yaslamıştı.Asena ne olduğunu anlamadan çığlık atmak istediği anda ağzına kapanan el ile bağıramamıştı.
Adam kahverengi gözlerini genç kızın yeşil gözlerine dikmiş ve ona:
"Benden korkma!"demişti.

         DEVAM EDECEK...

SON VARİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin