SENİN İÇİN

15 1 0
                                    

Ayaz aradığını bulmak için kitapları aramaya devam ediyordu. Ama o büyük büyücüye dair bir şey bulamıyordu. Bulsa işi daha kolay olacaktı. Kitapları karıştırmaya devam ediyordu dolaşmış bir ip yumağı kadar karışık kafası ile.

Poyraz bağırıyordu ama sesi duyulmuyor gibiydi ta ki Kübra'nın titremesinin ardından bir anda durmasına kadar sanki kalbi durmuştu. İşte Poyraz o zaman avazı çıktığı kadar bağırmayı başarmıştı. "YARDIM EDİN!" o anda hemen hekimler odaya koşar gibi hızlıca giriş yapmıştı. Hemen Kübra'yı kontrol ettiklerinde düşündükleri şey olmuştu. Zehir kalbinin girişindeki ön damardaydı ve eğer gerekli kan ona bulunmazsa kalbi duracaktı. Hekim hemen Poyraz'a dönüp "Bize bir zümrüt lazım acil olarak hem de!" dedi. Poyraz hiç düşünmeden kendi zümrüdünden kan aktarmayı kabul etmişti. "Benim zümrüdümden  kan aktarabilirsiniz hemen yapın şunu" demişti. Ama hekim  bunun Poyraz'ın ikinci zümrüt kullanışı olduğunu bildiğinden kabul etmemişti. Ama Poyraz kararından emindi ve zümrüdünü ona verecekti. Ve bunu her şeye ve herkese rağmen yapacaktı.

Ayaz aradığı şeyi bulmuştu. Evet şuanda elinde vampir dünyasının en güçlü büyücüsünün adresi duruyordu. Onu zorda olsa bulmuştu ve bunun için ne kadar kitap varsa hepsini okumuş bitirmişti. Poyraz burada olsa ona çok şaşkın bir şekilde bakardı çünkü Ayaz kitaplardan nefret eden birisiydi ama o nefret etmesine rağmen yüzlerce kitabı tek tek okumuştu. Şimdi geriye onun yanına gidip konuşmak kalmıştı. Onu ikna edeceğine inanıyordu tabi planı o yöndeydi ama bunu yapmalıydı. Bu görev için elinden geleni ortaya koyarak değil canını dahi ortaya koyarak çalışıyordu.

Poyraz Lucas'a resmen yalvarıyordu: "Lütfen dediğimi yap, onun ölmesini istemiyorum lütfen anla beni. Bir insana fazla bağlandığımın farkındayım ama o böyle ölemez lütfen Lucas lütfen!" demişti. Lucas çaresizce Poyraz'ı reddetmeye devam ediyordu. Ama Poyraz vazgeçmiyordu tabi hala o fani kız için çırpınıyordu. Bu Lucas'a çok saçma geliyordu, çünkü bir vampirin bir faniyi sevebileceğini hiç düşünmemişti. Veya geçmişte olmuş bazı olayların etkisinde kalmıştı. Bunları cevaplamak veya düşünmek için zamanı yoktu çünkü Poyraz onu şuanda ikna etmeye çalışıyordu. Ama ikna olacak gibi değildi tabi. Fakat Poyraz onu çok zorlamaya başlamıştı Lucas kabul etmese bile Poyraz ondan daha inatçıydı. Artık Lucas'ın sabrı yoktu ne dediyse ikna edemediği Poyraz yerine o Poyraz'ın dediğine ikna olmuştu. Hemen Kübra'nın yanındaki yatağa uzanmıştı Poyraz evet artık hazırdı sevdiği kadına, bir faniye canı pahasına da olsa zümrüdünü verecekti. Tam yatağa uzandığı sırada Kübra'ya dönerek şu kelimeleri ağzından belki de son sözleri olarak sarfetmişti "Senin için peri kızı, Senin için..."



                           DEVAM EDECEK...

SON VARİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin