İMKANSIZLIKLAR

19 2 1
                                    

Ayaz bu onun için zor olsada Asena'yı orada bırakarak ayrılmıştı. En doğru zamanda en doğru kararla onu kurtarmaya gelecekti. Ama umarım Emir(Asena'yı esir alan ve panzehirin sahibi o meşhur yabancı) Asena'ya bir zarar vermezdi. Ayaz Asena'yı ve ona olabileceklerin korkusunu arkada bırakarak yola çıkmıştı. 

Poyraz Kübra'nın baş ucunda beklerken Kübra'nın elini tuttuğunda tamamiyle buz tuttuğunu hissetmişti Kübra bir buz kütlesi gibiydi iliklerine kadar donuyordu. Evet üşümek birşeyin habercisidir kan akışının durmasının yani ölümün. Kübra ölüyordu hemde her saniye her salise vücudun daki zehrin etkisiyle kanı işlevini yitiriyor ve kalbini durduruyordu. Poyraz için o anlık dünya durmuştu. Ardından hemen hekimleri çağırmıştı. Kaldıkları sarayın en iyi ve yetkili hekimi olan Lucas'ı çağırmıştı. Poyraz haklıydı Lucas onun düşündüklerini bir bir doğrulamıştı:"Zehir kalbine ulaşmak üzere şuandan itibaren sadece 96 saatiniz yani 4 gününüz var. Eğer panzehir olmazsa yaşaması imkansız." Poyraz için şimdi dünya bir anlığına değil tümüyle durmuştu. Bir vampir korkmazdı bu onların doğasında vardı ama Poyraz o an duydukları ile korkuyu her haliyle her şekliyle hissetmişti. Evet korkuyordu hemde çok o peri kızını kaybetmek istemiyordu. Lucas devam etmişti:"Eğer o panzehiri bulana kadar bu kızı yaşatmamız gerekiyorsa bir kan bankasına ihtiyacımız var" demişti. Poyraz başta anlamayınca Lucas açıklama gereği duymuştu:" Yani kısaca bize bir zümrüt etkileşimi lazım." dedi. Poyraz şimdi anlamıştı Kübra'nın kanına uygun bir zümrüt lazımdı. Zümrüt demek vampirlerin yaşamını sağlayan ve onları güçsüzlüklere karşı koruyan bir kan bankasıdır. Eğer bu zümrüt zayıflar veya başka birisine aktarılırsa, zümrüdü zayıflayan vampir geçici ama süresi bilinmeyen bir uzunlukta uykuya dalar ve asla uyanmaz taki zümrüdü tekrar eski halini alana kadar. Tabi bununda riskleri vardı, mesela çoğu vampirin zümrüdü çok zayıfladığı için bu uykudan uyanamaz ve ölür vampirlerin bu yüzden birbirleriyle savaşları zümrüdü baskın olanın daha hafif ve güçsüz olana yaptığı üstünlük kurma çabalarından doğuyordu. Poyraz Kübra için zümrüdünü aktarmaya hazır ve razıydı. Elinden ne gelirse yapacaktı. Bilmiyordu eğer zümrüdünü paylaşırsa neler yaşayacaktı ama kararlıydı ve vazgeçmeyecekti her ne kadar bu olay sonucunda ikisinin birden yaşabilecek olması imkansız olsada...


                      DEVAM EDECEK...

SON VARİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin