Poyraz Kübra'yı bir odaya getirip hemen onun yanına bazı bilgin hekimler çağırmıştı.Evet düşündüğü gibi olmuştu, zehir tüm vücudunu sarmıştı.Sadece kalbi kalmıştı. Eğer kalbinide sararsa ölmesi an meselesiydi.Poyraz duygulu bir sesle:"Gerekirse kendi kalbime sana veririm peri kızı.Ama ölmene asla izin vermem! Senin için elimden gelen herşeyi yapacağım. Hemde herşeyi."
Poyraz ona peri kızı demişti evet Kübra çok güzel bir kızdı ve Poyraz onu insan dünyasından bir peri olarak görüyordu. Bazı insanlar gerçekten güzel seviliyordu.
Ayaz hemen karar vermeliydi fakat ikisinden de vazgeçemezdi. Eğer varislikten vazgeçerse, vampir yetilerini kaybederek ve bir fâni olacaktı. Eğer ölümlü olursa bu dünyada kötülüklerden Asena'yı nasıl koruyabilirdi. Ya ona birşey olursa diyordu hep.
Ama Asena'dan da vazgeçemiyordu.
Çünkü bu insana kendini fazla kaptırmıştı. Ama bu basit bir duygu değildi, bu kızda farklı olan birşeyler süzüyordu. Ayaz hemen söze girerek:
"Bana biraz zaman ver!Sana doğru kararım ile döneceğim. Ama ben gelene kadar Asena'nın kılına dokunmayacaksın. Anladın mı!"
Demişti bağırarak. Yabancı hemen gülerek:" Tamam kabul. Ama bu güzelliğe dokunmadan fazla bekleyemem. Çabuk olmalısın!"
Dedi.
Ayaz hemen Asena'nın yanına koşmuştu ama aralarında camdan bir duvar vardı.
Ayaz camdan duvara elini koyarak
" Merak etme seni burda bırakacak kadar aptal ve korkak bir budala değilim. Seni almaya geri geleceğim, sadece beni biraz bekle birşey bulmam lazım. Ben gelene kadar sakın korkma." Dedi.
Ve oradan uzaklaştı. Asena korkuyordu ama nedense Ayaz'a çok güveniyordu evet onun bir karar vereceğini biliyordu ve bu en doğru karar olacaktı...DEVAM EDECEK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON VARİS
Vampireİnsanlar ve Vampirlerin bir arada yaşaması imkansızdı bu yüzden insanlar vampirlerle hiç karşılaşmazdı ama nerdeyse hiç.Bilmedikleri şey aslında her insanın hayatında bir vampirin kol gezdiği gerçeğiydi.Yani bir insan bir Vampir demekti...