Hepinize merhaba sevgili okurlarım ben deniz yazarınız 09 :). Bölümden sonra bol bol sohbet ederiz. Dilerseniz bölüme geçebiliriz :)
Kitap kapağı için zeyyn_bs ayrıca teşekkür ediyorum❣️
DİKKAT!: BU KİTAPTA GEÇEN KURUMLAR KARAKTERLER OLAYLAR TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR! İLERKİ BÖLEMLERDE VAHŞETE TANIK OLABİLİRSİNİZ! +18 ÜSTÜ ŞEYLERDE OLUCAKTIR İLERKİ BÖLÜMLERDE! LÜTFEN YORUMLARDA BAŞKA KİTAP İSİMLERİ YAZMAYINIZ EN AZINDA SAYGI DUYUNUZ!
Lütfen bunları düşünerek okuyunuz!
Başlama tarihlerinizi buraya alalım🫴
Dip not♡: Olabilecek yazım yanlışlarıba takılmayın lütfen. Kitap sezon finalinden sonra düzenlemeye alınıcaktır.
KEYİFLİ OKUMALAR!
" Aşk bazen sevdadır...
Sevdaysa hoyrat bir denizden farksızdır..."Sara Hesenova'dan
Bir kadın düşünün, öyle bir kadın olsun ki içi kan ağlarken yüzünde güller açsın. Öyle bir kadın düşünün ki aşkın varlığına inanan ama aşka olan inancı olmayan. Öyle bir kadın düşünün ki hayatı tamamen yalan sadece ona sunulan sevgi gerçek olan.
Öyle bir kadın olsun ki ne kaybetmekten yılsın, ne kazanmaktan. Öyle bir kadın olsun ki ait olduğu yer bile ona ait olmasın. Nasıl anlatılır bilmem. Hayatım kos koca bir yalan üzerine kuruluyken bana verilen sevgi nasıl bu kadar gerçek olabilir?
Yada neden benim hayatım, adım, soyadım bile yalandan ibaretti.
Ben bu dünyaya gelişim bile bir kiyamete vesile olmuşken, hayatımın bana ait olması büyük haksızlık olurdu.
Evet ben Sara. Sara Hesenova. Mesleği avukat, bekar, 26 yaşında genç bir kadınım. Uzun koyu kahve ve siyah arasında gidip gelen saçları kahkül sayılmayacak kadar uzun bir kahküle sahibim. Asla üşengeçlikten dolayı uzatmadım (!) Kuaföre gitmeye bile üşenirimde konu dedikodu, gezmek olunca Rabbim bir güç veriyor. Anlayan anladı.
Dolgun sanki ruj sürülmüş gibi kendine has pembelikte dudaklarım vardı. Ama yinede kırmızı ruju daha çok yakıştırıyordum. Fındık gibi bir burnum, koyu kahve gözlerim vardı. Adeta toprağı andırdığı söylerlerdi en azından annem böyle söylerdi.
Sol yanağımda bir gamzem vardı içten gülünce ortaya çıkan bir gamzeydi. Ne yapayım yetiniyorum bir gamzeyle. Gamzeli insanları çekici buluyordum ben.
1.67 boyum vardı kardeşlerim, babam bu kadar uzunken bana nasıl böyle bir boy düştü bir anlasam.
Çok uzun olmayan kirpiklere sahiptim. Bir maskaraya bakıyor kendilerini sevdiklerim. Sol gözümün altında güneş lekesi gibi görünen bir benim vardı. Bence bana yakışıyordu.
Zarif, nerde nasıl davranmasını bilen bir kadınımdır. Özel hayatımda da çokca neşeliyimdir. Kendine koca arayan kandınlar gibi hiss ettim kendimi.
Şiirlere olan zaafım başkadır gerçekden size şöyle diyeyim, her günüm için bir şiir okurum bu o gün nasıl bir havada olacağımı gösterir.
Kitap okumayı severim belki az kitap okurum ama öz okurum. Kırmızı rengi bence benim rengimdir ee ateş burcu olmak kolay değil, özellikle en enerjik olmak. Mizah sever bir insanım berbat bir mizaha sahip olsam bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FARKLI HİSLER
ChickLitAlt tarafı bir mafyayla anlaşma yapacağım en fazla ne olabilir ki? "Delimisin sen be adam! Psikopatmısın?! Manyakmısın?! " diyerek istemeyerek te olsa sesimi yükseltmişdim. Kahvelerim öyle bir ateş yanıyordu ki, söndürebilene aşk olsun. Yeşilleri bu...