3. Bölüm

163 93 71
                                    

Merhaba arkadaşlar. Kitabı keyifli ve anlamlı okumak için Başlangıç bölümünden devam ederseniz herşey yolunda gider demektir..
Oy ve yorum atmayı unutmayınız.

David haklıydı. Adelayı orada ölüme bırakıp, bu lanet olası ormanı terk edemezdik, bu bizim arkadaşlığımıza yaptığımız en büyük ihanet olurdu.

-Hey Edwin. Bizim oraya gitmemiz lazım, o canı cehennemlik herifin elinden adelayı alıp bu ormanı terk etmeliyiz.
"Bana göre uyar dostum. Adelayı o pislik herifin eline bırakıp burayı terk edemeyiz"

David ise bayıldı bayılacak bir halde. Onu ne kadar bu çadırda bırakmak istesek'de o lanet herif onu bulursa canı büyük tehlikeye girer demektir.

Telefondan saat'e baktığımda 03'26 geçiyordu, gece gizlice köşke girmeye çalışırsak o herif bizi görmeyebilir. David eğer burayı bir an önce terk etmezsek o herif buraya geldiğinde bizi öldüreceğini söyledi.

Bir an önce toparlandık, Tüm eşyalarımızı toparlayıp sırt çantalarımıza doldurduk. İlk yardım setini alıp david'in yarasını tedavi etmeye çalışıyoruz şuan. Yüce tanrım, yarısı çok kötü. Eğer kanı bir şekilde durduramasaydı kan kaybından david ölebilirdi. Bu yaraya karşı hayatta kalması şans meselesi resmen.

David'i tedavi edip sağ omzuma aldım, yarası biraz daha iyi hale geldi. Şuan da yürüyerek kamp yerini terk etmeye çalışıyoruz. Her yer çok karanlık, o köşke girmemiz ne kadar delice bir fikir olsa'da başka seçeneğimiz yok. Oramanın hiç bir yerinde şebeke çekmiyor. Ve o lanet olası herif bizi şuan da dışarıda arıyorken onun evine girmemiz daha mantıklıydı.

Kızlar ise birbirlerinin koluna girerek, arkamıza geçip bizi takip ediyorlardı. Edwin şuan da çok kötü bir şey yaptı.

-lanet olsun edwen. Kapat o el fenerini hemen. yerimiz belli olacak.
"Bunu düşünememiştim dostum. Özür dilerim."

O herifin bizi bulması an meselesiydi çünkü köşkün yakınına varmıştık bile. Gördüğümüz köşk inanılmaz derecede büyük, Sanırım 1960 yıllarından kalma bir yapıya sahip. Her ne olsada o lanet köşke girip adelayı ordan kurtarmalıyız.

-Şimdi sizi ilk kez uyarıyorum. Eğer bir hata yaparsanız ikinci kez uyarmaya kalmadan lanet yerde hepimiz ölürüz.

Edwen, David, Mary, olivia hepsi birden kafa sallayıp tamam işareti yaparak köşke doğru arka taraftan sıra halinde yürüyoruz. Şükürler olsun ki bir açık penceresi var. Ayak parmak uçlarımla ses çıkarmayacak bir şekilde yaklaştım ve pencereye tırmanmaya çalışıyorum. Edwen ellerini birbirine bağlayarak basamak şekline getirdi ve bende ayağımla basarak pencereye tırmandım. Ve diğer ayağımla pencerenin mermerine basarak içeriye atladım.

Yüce tanrım.. İçerisi çok karanlık.
-Hey edwen, Burada kimse yok gelebilirsiniz.
"Tamam dostum elini uzat."

Edwen'e elimi uzattım ve içeriye çektim, David yaralı olduğu için edwen ile birlik olup beraber çekmeye çalışıyoruz şuan.
-David dostum mermere basmayı dene.

David mermere bastı ve oda içeriye girdi
-olivia gel sevgilim.
"Yüce tanrım. Jack burası çok yüksek korkuyorum."
-Elimi bırakma ve bir basamak bularak kendini yukarı atmayı dene.

Olivia'yı da içeriye aldık fakat Mary.. Mary aşağıdan bana bakarak şöyle dedi ;

"Dostum burası çok yüksek. Tırmanamıyorum."

Mary'nin boyu kısa olduğu için dışarıda kalması gerekiyordu. Her ne kadar tehlikeli olsa da zamanımız daralıyor. O lanet olası herif bu eve gelmeden adelayı kurtarmalıyız.

PEŞİMDEKİ KATİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin