Merhaba dostlar, kitabı daha keyfli ve anlamlı okumak için, başlangıç bölümünden devam ederseniz herşey yolunda gider demektir.
İyi okumalar..Aman tanrım, yüce Tanrım.. Birisi şu lanet çalar saati sustursun..
Başım deli gibi çatlıyor lanet olsun.."Günaydın Jack. Kahvaltı seni bekliyor..."
-Günaydın anne. Geliyorum.. Giderken şu lanet olası çalar saat'ide götür. Yoksa biraz sonra duvarda parçalamak üzere olacağım.
"Aptallık etme jack babaannenin hediyesi o. Üstünü giyin gel."Babaannemin hediyesiymiş heh. 90 yıllık hayatı boyunca bir halt edip çalar saat hediye etmiş bize. Oda her sabahın köründe gıcık sesiyle uyandırıyor beni. Lanet olsun babaannemi hiç sevmiyorum.. Onun ismini duyunca buruşmuş dudakları gözümün önünden 40 yıl boyunca gitmeyecek gibi duruyor...
Her neyse bir an önce üstümü giyinmem lazım.. Derken, yine bir zil sesi vakam var..
Edwin arıyor....
"Hey Jack. Dostum 1 saate kapının önünde olacağız, şimdiden hazırlansan iyi olur."
- Tamamdır dostum. Bekliyor olacağım. Herşeyi hazırladınız mı?
"Herşey hazır dostum. İçecekler,yiyecekler,mangal malzemeleri, oyun için bile 4 kişilik tavla aldım. YAŞASIN ÖZGÜRLÜK.....
Telefon kapanır..Yüce tanrım... Bu çocuk niye böyle..
Her neyse, 15 yıl sonra uykudan uyanmış gibi deli gibi açım. Bir an önce aç karnımı doyurmam lazım.Kapıdan çıktığımda mükemmel bir kahvaltı kokusu burnumun ucuna gelmiş bulunmakta şuan.. Aşağıya indim ve yemek masasına oturdum. Peder her zamanki yerinde gördüğüm gibi oturmuş bulunmakta. Bir elinde kumanda, üstünde ise çirkin yılanmış pijamalar. Babamı da hiç sevmiyorum galiba..
O sırada kahvaltımı yaparken annemin meraklı soruları kulağımdan eksik olmadı tabi...
"Jack sen bu arada yukarıda kimle konuşuyordun?"
-Kimseyle anne... Ha.. Edwin'le konuşuyorduk.. 1 saat sonra kamp için dışarı çıkacağım.
"Nereye gideceksiniz baban arabayla sizi istediğiniz yere götürsün"
- Babam yıllanmış pijamaları ile 10 yıldır her sabah açtığı filmini izlemeye devam etsin. Biz edwin'le herşeyi hallettik.O sırada babam tabiki bana laf sokmamak için susarmı... Bence susmaz.
"20 yıldır bu filmi izliyorum oğul. Seni bile bu filmi izlerken yaptık"Aman tanrım.. Bu..... Bu.. Hayatımda duyduğum en iğrenç laf olabilir.
-Hey anne. Bu doğru mu?
"Baban şaka yapıyor sana jack. Boşver sen onu, kahvaltını yapmaya devam et.."Buda neydi böyle bütün iştahım kaçtı şuan cidden.. Off. Ben nasıl oldum bilmiyorum fakat, büyükbabam babaannemi çalar saatin üstünde becerdiği kesin. Lanett olsun baba, okadar gıcıksın ki...
Telefonuma bir bildirim geldi sanırım.
Yeni mesaj, gönderen olivia ;
"Sevgilim.. Bugün'ki kamp için ikimize özel çok güzel bir çadır satın aldık. Bu gece seninleyim...Yüce Tanrım.. Bu da ne böyle, sevinçten havalara uçmak üzereyim. Sanırım bugün hayatımın en heyecanlı bir günü olmak üzere, yaşasın... Ah baba.. Şuan da kafamı senin lafına bozacak değilim. Babam hala filmini izlemeye devam ediyor.
Anlayamıyorum bu pederi dostum. 10 yıl boyunca bir insan her kahvaltıda aynı filmi nasıl izleyebilir.. Aman tanrım. Çok garip bir babam olduğu kesin.
O sırada dışarıdan bir korna sesi geldi. Dışarıdan birisi bağırıyor.. Yüce Tanrım, bu edwinin sesi. Yürüyerek sese yakınlaşıp pencereyi açtım. Ve Edwin bir dağ arabasıyla evimin önünde beni bekliyor..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEŞİMDEKİ KATİL
ActionOrmana kamp yapmaya giden Jack ve arkadaşları, korkunç bir katil tarafından ormanda kapana kısılırlar. Ve başlarına gelmeyen kalmaz.