Merhaba dostlar, kitabı daha keyfli ve anlamlı okumak için, başlangıç bölümünden devam ederseniz herşey yolunda gider demektir.
İyi okumalar..
Gözlerimi - 44 derece acımasız bir soğuğun akşamında açtım. David sırtını kayaya yaslamış ve yarasının üstüne elini koymuş sızıp kalmış. Olivia ise yanımda uyuyup kalmış, olivia sevgilim olmakla beraber hep benim arkama sığınan bir kız olması beni şaşırttı.Kendisini sürekli benim yanımdayken
benim arkamdayken,güven'de hissetmesi beni hep mutlu ediyor, hemde o lanet herife karşı cesaret veriyor.David'i çok ürkek birisi olarak tanırdım, aslında hepimiz birazcık'da olsa içimizde bizi tiril tiril titreten, aslında hepimizin denk gelmek istemeyeceği kâbuslar vardır.
Sanırım david gibi hepimiz bu lanet ormanda acılarımızla yüzleşmiş bir haldeyiz.Adelanın kaçırılması, david'in kim olduğu bilinmeyen bir adam tarafından bıçaklanması, Mary'inin ortalıktan kaybolması, adelayı bulmak için gittiğimiz köşkte en sevdiğim dostumun gözlerimin önünde hayatını kaybetmesi... Bunları yapan tek kişi vardı. Lanet bir psikopat, katil, şuursuz birr herifin teki.
"Hey Jack, ne düşünüyorsun?"
-Arkadaşlarımızı olivia. Hepsi teker teker bu orman'da ortalıktan kayboldu ve bizim elimizden gelen hiç bir şey yok.
"Olabilir Jack. Kendimizi üzmemeliyiz, bir an önce bu orman'dan kaçıp en yakın emniyete gidip herşeyi açıklamalıyız.Olivia haklıydı. O lanet herif yüzünden 2 arkadaşımız ortalıktan kayboldu ve birisi hayatını kaybetti. Sadece benim içimde 1 umut var, bu mağaraya gelirken gördüğümüz dumanı tütüyen eve gidip yardım istemek..
Fakat, Bu... Bu delilik olurdu. Kim olduğu bilinmeyen bir evin kapısını çakmak büyük bir riske girer.. Fakat.. Bazı şeyleri başarabilmek için o riske girmek gerekir..
O yüzden.. O yüzden..
- O yüzden bizim bu ormandan sağ salim çıkabilmemiz için. O eve benim gidip yardım istemem lazım olivia.
"Jack. Sen ne saçmalıyorsun? Bu saçmalık olur. 8 saat önce gözlerimizin önünde, arkadaşımız hayatını lanet bir katil tarafından kaybetti ve sen o eve mi gidip yardım mı istemeyi düşünüyorsun?""Olivia doğru söylüyor Jack, burdan sağ salim çıkabilmek için benim o eve gidip yardım istemem lazım"
- David buna müsaade edemem.. O eve benim girmem lazım ve lanet olası eve gidip o yardımı ben isteyeceğim diyorum. En yakın arkadaşım gözlerimin önünde hayatını kaybetti ve birdaha bunu yaşamamı için o eve benim girmem lazım.
"Benim'de canımdan çok sevdiğim sevgilim adela, o lanet herif tarafından kaçırıldı Jack. Ve hayatta mı değil mi bunu bilmiyorken karnımda derin bir bıçak kesiği ile hayatta kalmaya çalışıyorum. Burada ölecek bir kişi varsa o da benim."
David'i es geçip o eve girmemem için olivia resmen gözlerimin içine bakar bir hal aldı, olvia'yı düşünürken o eve girmem biraz saçma geliyor olabilir, çünkü ben ölürsem olivia'yı bu ormanda yalnız bırakmış olacağım ve hayatta kalacağı belli mi değil mi bilmediğim bıçak darbesi yemiş arkadaşıma emanet etmiş olacaktım.
David ayağa kalktı ve o eve gitmek için hazırlandı. Bende mağaranın çıkışına kadar geçirdim, buradan ev uzaktan görünüyordu olivia ise benim arkama geçip David'i izlemeye başladı.
Bu doğru muydu bilmiyorum fakat dabid'e o evde birşey olursa vicdanım hiç rahat durmayacağı kesin. Çünkü bu benim fikrim ve acısını ölene kadar çekeceğim anlamına geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEŞİMDEKİ KATİL
ActionOrmana kamp yapmaya giden Jack ve arkadaşları, korkunç bir katil tarafından ormanda kapana kısılırlar. Ve başlarına gelmeyen kalmaz.