ZARLARIN GÖZCÜSÜ
SAMİRA
"Damien" diyor Craig direkt olarak ona bakarken "Samira- yani gelecekten geldiğini söyleyen versiyonu- sana ne gösterdi?"
O bunu sorarken, ben bir kez daha Damien'ın zihnine girmeye çalışsamda yine başarısız oluyorum.
Tanrım, her zaman bu kadar sinir bozucu muydum?
"Üzgünüm O'neil" diyor Damien hissettiğim kadar sinir bozucu bir gülüşle "söyleyebileceğim pek bir şey yok. Sadece gardiyanlarla birbirimize yardımcı olduğumuzu söyleyebilirim."
"Sırf şu suratındaki ifade yüzünden" diyorum resmen dudak bükerek "neredeyse sana inanmayacağım"
"Pekala" diyor Craig ortamı kontrol altına alırcasına ellerini iki yana açarak "Hadi artık tamamen dürüst olalım, olur mu?"
Ne güzel fikir gerçekten.
Mell'in dudaklarının hak verircesine kıvrıldığını görünce düşüncemi yine onlarla paylaştığımı hatırlıyorum.
"Evet, size anlatmadığımız şeyler var ve bunları anlatacağız. Bunun karşılığında sizden de iş birliği beklememiz yanlış olmayacaktır. Ama tabi-" diyerek soğukça ekliyor " önce biz başlayacağız ki güveninizi kazanabilelim. Teklifi de ben yaptığıma göre bu adil olacaktır. Buna ne diyorsunuz?"
Omuz silkerek arkadaşlarıma bakıyorum. Her biri kendince bu durumu onaylayınca;
"Tamam" diyorum yavaşça "Hadi başlayın o halde.."
...
Zaten zihinlerinden aldığım bilgileri bir kere daha onlardan dinlemekten sıkılmış olmam gerekirdi, oysa ben sırf zihnimi meşgul edebildiği için yeniden yapılan bu toplantıya minnettarım.
"O halde sıra sizde" diyor Kris ciddiyetle. "Bize söylemediğiniz neler var?"
"Aslında pek bir şey yok, sadece birkaç detay.."
Ve biz de anlatmaya başlıyoruz...
Kısa bir süre sonra hepimiz konuşmamızı bitirdiğimizde Kris yeniden sözü alıyor.
"Yani hepsi bu kadar mı?"
Hımm..
"Hayır, bu kadar değil. Ustalarınızın da söylediği gibi benim asıl gücüm hayal gücü. Kelimenin tam anlamıyla-" derken yüzümde bilgiç bir gülümseme oluşsada sözüm;
"Yani hayal ettiği veya rüyasında gördüğü her şey gerçek oluyor" diyen Jenny tarafından bölünüyor. "Göstersene Samira"
" Jenny" diyorum düz bir suratla "Benim bir gösteri maymunu olmadığımı biliyorsun değil mi?"
"Evet evet" diyerek eliyle havayı yelpazelerken zihninden ekliyor
Daha çok bir şebek
Haha!
" Yine de görmek inanmaktır" diyor Jack tamamen durgun bir şekilde. Merak mı ediyor yoksa sinirli mi anlayamıyorum, ilginç...
" Madem yoğun istek var, hadi şov başlasın" derken gözlerimi devirip ortaya doğru yürüyorum. Hiçbir utanma belirtisi göstermeden yılların sihirbazıymışımcasına ellerimi çırpıyorum. Aynı anda içerisi zifiri karanlık oluyor ve bir parmak şıklatmamla yoktan var olan spot ışıklarının ortasında duruyorum.
"Abracadabra!" derken rastgele bir el hareketiyle yerden çevreye tatlı bir ışıltı yayan yeşil bir sarmaşık bütünü yetişmesini sağlıyorum. Bir saniye sonraysa Math;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GARDİYANLAR VE KORUYUCULAR
Fantasia+13 İÇERİKTİR '1. KİTAP TAMAMLANDI' Samira üniversitededir fakat burası hiç de hayal ettiği gibi değildir. Dünya git gide daha sıkıcı bir hal almaya başlar ve bu sıkıcılığın içerisinde kaybolmak üzereyken olağan günü olağanüstü bir adam tarafından b...