Bu son ... ve yeni bir başlangıç olacak

108 8 0
                                    

Savaştan 3 hafta sonra :
Karanlık oda kızın ışığı yakmasıyla aydınlandı. Sanki odaya ağırlık çökmüştü. Birinin ağır nefesleri duyuluyordu. Kız dayanamayıp sordu.
Vicky - Neyin var senin ? Herkes dışarıda bizi bekliyor. Bir saat sonra düğünümüz var . Neden buradasın , iyi görünmüyorsun . Ateşinmi var ? İstersen iptal ed..
Malbonte - Hayır , - sertçe sözünü kesti.
Vicky - Eminmisin? İyi görünmüyorsun , ben sadece senin için endişeleniyorum.
Malbonte- sıkma beni ! İyiyim diyorsam, iyiyim demektir.
Vicky onun cevabı karşısında adeta donmuştu. Malbonte ilk defa Vicky'e sesini yükseltiyordu.
Vicky- tamam, anladım .- diyerek sesizce odadan çıktı.
Ölümsüzler dünyasında herkes Amor adasına toplanmıştı. Gerçekleşecek evliliği izlemek için hepsi birbiriyle yarışıyordu. Dillere destan olan iki kişinin birbirine duyduğu aşk şimdi mühürlenecekti...
Düğün vakti yaklaştı . Beyazlar içinde olan Vicky yavaş - yavaş merdivenlerden inmeye başladı. Herkes bu kızın güzelliği hakkında konuşuyordu. Fakat o hiçbir şeyi önemsemiyordu. Gözleri sevdiği adamı, bir kaç dakika sonra kocası olacak adamı arıyordu. Amma o ortalar da yoktu.Nikah masasına yaklaşan yalnız gelin son bir umutla onun gelmesini bekledi . Herkes afallamıştı. Amor adasının cücelerinin sabrı artık taşmaya başlamıştı.
Cüce - Damat gelmeyecekse niye bu düğün organize edildi. Evlilik oyuncak mı? Siz bunu oyuncak mı sanıyorsunuz.
Vicky -hayır gelecek , biliyorum , bana söz verdi , biraz daha bekleyelim .
Rebecca kızmaya başlamıştı. Amma sadece kızını böyle üzüldüğü için .
Rebecca düğün iptal edilmiştir. Burada bakacak bir şeyiniz yok haydi dağılın. - öfkeli bir sesle .
Eliza -Rebecca şimdi yeri değil , sakince hall edelim.Mimi , Vicky 'i götür .
Mimi yavaşca düğün günü terkedilmiş geline yaklaştı.
Vicky - Hayır, yaklaşma bana , söz verdi, asla beni bırakmayacak . Şimdi gelecek- dedi yeniden kapıya döndü.
Mimi - canım arkadaşım hadi gidelim, artık burada bir işimiz kalmadı

 Mimi - canım arkadaşım hadi gidelim, artık burada bir işimiz kalmadı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Vicky kaçınılmaz olanı ertelemeyerek onun o odasına doğru uçtu. Kapı hafif aralıktı. Kapıyı ittirdi odaya göz gezdirdi, fakat kimse yoktu. Sadece okunmak için bekleyen bir mektup masanın üzerinde sahibini bekliyordu. Mektubu görünce açmaya korkarak uzaklaştı. Hıçkırı- hıçkıra ağladı. Yere çöktü. Mimi peşinden gelmişti , ağladığını duyunca odaya girdi. Bir şey yapmaya teselli edici bir söz söylemeye cesaret edemiyordu. Zaten ne diyebilirdi ki ?! Vicky son gücünü de kullanıp ayağa kalktı . Mektubu okumaya başladı:

" Küçük yıldızım, biliyorum şu an bunları okurken benden nefret ediyorsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Küçük yıldızım, biliyorum şu an bunları okurken benden nefret ediyorsun . Haketmedim diyemem , haklısın . Amma yapamıyorum, biz birlikte olamayız Vicky. Sen , benim karanlığımda yolumu bulmama yardım eden yıldızımdın ve hep öyle kalacaksın . Amma Senle birlikteliğimiz sana yalnızca acı getirir. Sana acıdan başka bir şey veremem . Seni sevmediğimden değil , seni sevdiğim için gidiyorum. Eminim seni benim kadar seven biri elbet bulunur . Hoşçakal "
Mimi bile Malbontenin yazdıklarının karşısında şok olmuştu . Vick mektubu elinde buruşturup yumruğuna sıktı. Kırılmış aynada kendi yansımasına baktı.
Makyajı akmış, saçları dağılmış, gelinliği yırtılmıştı.

The Child Of Sun ☀️And Moon 🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin