Malbonte Vikiyi sakinleşmesi için kanepeye oturttu. Vikiyi hiç böyle görmemişti , titriyordu. Onun solgun göründüğünü ancak şimdi fark etmişti. Ölümün soğuk nefesi onun yüzüne vuruyordu şimdi. Ailesine daha yeni kavuşmuşken kaybedecekmiydi ? Hayır, bunların hiçbirini düşünmek istemiyordu. Vikinin gücünün tehlikeli olduğunu biliyordu. Ama onlar birlikte bunu atlatmıştı. Yoksa o mu öyle sanıyordu ? Kaderin aldatıcı oyununa kanmıştı?
Malbonte : Herşeyi baştan anlat.
Anlat ki bir çözüm bulalım? Seni kaybetmekten korkuyorum. Bunu bana yapma .Viki : Auroranın iki yaşı vardı. Bir gün merdivenlerde yürürken başım döndü. Ayağım kaydı ve düştüm. Aşağı doğru yuvarlanmışım . Gözümü açtığımda başımda Fidero vardı . Düşmeden kaynaklanan bedenimdeki morluklar iyileşmişti . Ama kanıyordum . Burnum, gözlerim, kulaklarımdan bile kan geliyordu . Fidero bunun gücümden kaynaklandığını söyledi. Çünkü gittikçe enerjim zayıflıyordu. Kanamam durmadı. Daha da şiddetlendi. Kanım aktıkça içimde büyüyen güç beni öldürüyor , tüketiyordu.
Benim için bir iksir hazırladı. Önce kanamam durdu. Gerçektende bir iki gün iyi oldum . Fakat iksir bitince yine kötü oluyorum. Her defa başka bir karışım deniyor.Malbonte afallamıştı. Ne diyeceğini, ne yapacağını bilemedi. Viki acıklı acıklı güldü. Sonra devam etti.
Viki : Beni yaşatmak için didiniyor. Ama gördüğün gibi hiçbir işe yaramıyor. Her gün biraz daha fazla ölüyorum.
Malbonte : buna izin vermeyeceğim . Senden vazgeçmeyeceğim. Elbet bir yolu olmalı. Bir yolunu bulacağım, ağlama.
Viki : Bir yolu yok. Sende daha fazla uğraşma . Kabul et ...
Biliyormusun önce çok korkuyordum . Kendim için değil kızımız için korkuyordum Yalnız kalacağı için korkuyordum. Ama şimdi sen varsın , yalnız kalmayacak . Onu yalnız bırakmayacağını biliyorum.Malbonte : Yeter , böyle konuşma. Veda etmiyorsun . Hiç bir yere gitmiyorsun. Beni o haylazla yalnız mı bırakacaksın? . Bir çözüm bulacağım. Ben senden vazgeçmeyeceğim. Sen de VAZGEÇME
Malbonte ona sımsıkı sarıldı. Onu gerçekten de bırakmak istemiyordu. Onu daha yeni bulmuşken yine kaybedemezdi.
Hem kader verdiği hediyeyi asla geri almaz , değilmi ?
Malbonte : Hadi kalk gidiyoruz.Viki : Nereye ?
Malbonte : Fideroyla bende konuşmak istiyorum . Sorunun ne olduğunu anlamazsak çözümü de bulamayız.
Viki : Boşuna uğraşıyoruz .
Malbonte : Ölmek için bu kadar mı heveslisin ? Bil diye söylüyorum Yarım kalan düğün olacak , benden kaçışın yok💔🥲 🥺. Benden kurtuluşun yok .
Viki : Tamam ...🥺
Malbonte : Başka kimse bilmiyor, değil mi?
Viki : Hayır...
Malbonte: Neden ? Rebecca bile mi?
Viki : Çünkü kimsenin bana acımasını istemedim . Son anım olsa bile kızımla huzurlu oluyum istedim.
Malbonte: İyi o zaman herşeyi herkese açıklamak zorunda kalacaksın. Çünkü ben seni böyle görmeye dayanamıyorum. Güçlü olmanı istiyorum. Dayanmanı istiyorum. Bunu da birlikte atlatacağız. 💯❤️
Viki : Peki Rory ne olacak ?
Malbonte : Misselina şimdilik onunla ilgilenir. Biz şimdilik Fideroyla konuşalım .
... Benden saklamana inanamıyorum .Viki : Üzülmeni istemedim ...
Malbonte : Ne ? Seni kaybedince üzülmeyecekmiydim?¿
Viki : Bilmiyorum. Artık hiç bir şey bilmiyorum.
Birlikte uçup Fideronun olduğu adaya inerler. Malbonte Devasa kulenin kapılarını açar. Fidero yine büyü laboratuvarında çalışıyordu.
Fidero: Merhaba , bu gün kendini nasıl hissediyorsun?
Malbonte : Ona sen mi yardım ediyorsun.?
( Hiç olmazsa selam verseydin )Fidero ona doğru döndü. Onu burada görmeyi beklemiyordu. Açıkçası hem şaşırmıştı, hem de sevinmişti.
Fidero : Evet . Ben yardımcı oluyorum. Doğruyu söylemek gerekirse seni gördüğüme sevindim bile. Ona destek olan biri olacak. Çünkü mücadele etmeyi hiç denemiyor bile .
Malbonte: Bilmezmiyim.
Viki : Ben hala buradayım. Bunu unutmayarak konuşun lütfen.
Fidero: Sözü daha fazla uzatmayacağım.
Senin için bir yol buldum.Malbonte: Nedir ?
Fidero : Silva adasında gelişmiş, çok güçlü şifacılar vardır.
Viki : Bunun bana ne yararı. ?
Fidero : Yararı Silva adasında değil. Seni iyileştirmek için bir yol var . Onu yapan kişi Silva adasında. Ama bunu yapmak için gereken şey tam da bu odada.
Malbonte : Ne ? Neden bahsediyorsun?
Fidero : Öyle işlerden tam anlamam ama bildiğim kesin bir şey var . Aranızdaki bağ var olduğu sürece Viki de yaşayacak.
Malbonte : Ne demek bu ? Lafı gevelemeden konuş Fidero!
Fidero : Aranızdaki bağ tek bir ruha dayalı.
Tek ruh iki bedende öyle düşünün. Vikiyi iyileştire bilecek tek kişi sensin.Viki : Ben hiç bir şey anlamadım?
Fidero : Senin ve ya Malbontenin ölmesi için ikinizin de ölmesi gerekir. Yani öyle bir şey olmayacak . Öyle bir şey olsa bile bedenin ölecek. Çünkü...
Malbonte : Çünkü Dini uygulamalar esastır. Ruh ebedidir. Beden değil.
Fidero : Bu şu anlama geliyor, ölmek için acele etme , ölmeyeceksin.
Evet bu iyi bir haberdi . Viki ölmeyecekti. Ama Silvaya gitmek de bir o kadar zordu.
Onların bağını kullanarak Vikiyi iyileştire bilecek kişi Silvadaydı. Fakat Silvalılar ölümsüzlere pek dost canlısı yaklaşmazlar .~ Yazardan :
Merhaba dostlarım, umarım bölümü beğenirsiniz 💝❣️❤️💯.
Bölüm yazmakta şarkılardan alınan ilham çok yardımcı oluyor. Bildiğiniz şarkıları var mı acaba? Tavsiyelerinizi ve bölüm hakkındaki görüşlerinizi yorumlarda bekliyorum. Oy vermeyi unutmayın ❤️🌈⭐Devam edecek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Child Of Sun ☀️And Moon 🌙
FanfictionHikayem tamamen hayal ürünüdür.Romance club Heaven Secret hikayesinden esinlenerek tasarladım . Yakında Göklerin sırrı 2 bitecek. Ben de Göklerin sırrı 3 yazmaya karar verdim. Olaylar savaştan 12-13 yıl sonrasını anlatmaktadır. Umarım beğenerek ok...