Post tene bras lux

96 10 0
                                    

Yazardan : Önceki bölümleri flaskback gibi sundum sizlere , şimdi olayları sırayla okuyacaksınız. Yukarıda sizin için bıraktığım müziği açarak okuyun çok seveceksiniz.
Hikayemizde çocuk karakterimiz var:
Aurora: .

 Hikayemizde çocuk karakterimiz var: Aurora:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Umarım çocuğumuz hoşunuza gider. Şimdi geçelim hikayemize -

Vicky biricik kızının saçlarını tarıyordu. Çocuk belli ki, annesinin saçlarını okşamasını seviyordu. Çünkü normalde bir yerde duramayan asi haylaz şimdi kıpırdamıyordu bile.
Vicky : bu gün okulda ne yaptın? Ne öğrendin? , anlat bakalım , küçük asi .
Aurora : Genel şeyler işte , enerji alanını büyütme , serbest atış falan filan ...
Vicky : Yani sınıf arkadaşının sandalyesine sakız yapıştıran , okulun duvarlarını yeşile boyayan sen değildin ? , öyle mi?
Aurora: Ne alaka anneciğim , ben hiç öyle bir şey yapar mıyım ?
Vicky: Hıhı evet biliyorum, biliyorum sen hiç öyle bir şey yapmazsın !
Aurora annesine döndü , annesi yargılayıcı bir yüz ifadesiyle doğrudan gözlerinin içine bakıyordu.
Aurora : Özür dilerim anne , amma okul çok sıkıcı görünüyordu ve ben de biraz renk katmak istedim.
Vicky ' nin sabrı artık taşmak üzereydi. Fakat buna rağmen . Sabırla sordu:
Vicky : Peki çocuğun günahı neydi?
Çocuktan ses çıkmadı. Sadece yere bakıyordu. Birdenbire küçük prensesin gözleri doldu . Bu durum karşısında afallayan Vicky kızını kucağına aldı sımsıkı sarıldı . Aurora hep huzur bulduğu o yere - annesinin koynuna gömüldü. Sanki oradan çıkmak büyük bir kabus olacaktı onun için. Kızının sakinleştiğini gören Vicky ihtiyatla sordu :
- Haydi anlat , bakalım. Kim üzdü benim kızımı bu kadar. Neden ona böyle bir şey yaptın?
Kız gözlerini silerek anlatmaya başladı:
- Bu gün Misselina herkese en sevdiği kişinin ( kişilerin) resmini çizmesi gibi bir ödev verdi . Ben de ikimizi çizdim. Amma sınıftakiler resmimi görünce dalga geçmeye başladılar.
Vicky : Neden ?
Aurora : Çünkü herkes anne ve babasını çizmişti. Amma benim resmimde sadece ikimiz olduğu için benimle dalga geçtiler. Bana dediler ki , o kadar çirkinmişim ki , babam daha ben doğmadan beni bırakıp gitmiş. Anne sence babam beni sevmiyormu ? Ben o kadar korkunçmuyum ? Hani sen bana babamın işi olduğu için uzaklara gittiğini söylemiştin ya , amma ben bunu çocuklara söylediğimde bana güldüler. Babam ben kötü olduğum için bırakıp gitmiş miş.
Küçük çocuğun gözlerinde öyle bir keder okunuyordu ki , sanki sonsuz bir boşlukta asılı kalmak gibi .
Aurora : Bu doğru değil, değil mi Anne? Babam bizi bırakmadı. O geri dönecek, değilmi?
Vick'nin boğazı düğümlenmişti. Biricik kızına söyleyecek onca şeyi varken onu üzmemek için susmayı seçti. Aslında söylenecek kelimeler boğazına kadar gelmişti.
Vicky: Birincisi sen evrendeki en güzel kızsın , birtanem . İkincisi baban seni ...çok seviyordu gitmek zorunda olduğu için gitti. Üçüncüsü bir daha birileri sana öyle bir şeyler söylerse gül ve geç sadece . Seni kıskandıkları için öyle demişlerdir. Tamam mı?
Kızın yüzünde gülücükler açtı. Annesinin boynuna atladı.
Aurora : Teşekkür ederim annem , iyi ki varsın.
Vicky : Bu mevzuyu da çözdüğümüze hadi şimdi doğru yatağa hanımefendi , geç oldu, uyumanız gerekiyor .
Vicky kızını kucağına alıp yatağa yatırdı .
Aurora : İyi geceler anneciğim.
Vicky : Tatlı rüyalar bebeğim .
Odasına dönen Vicky kızının duymaması için kapıyı sıkıca kapattı , başını yastığa gömerek avazı çıktığı kadar bağırdı , haykırdı , ağladı.

Canı o kadar çok yanıyordu ki , geçmişte yaşanan olaylar , kızının özel olduğu için onu herkesten koruma ve saklama çabaları,  Hisardaki yönetim şimdide kızının soruları her şey üst-üste gelmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Canı o kadar çok yanıyordu ki , geçmişte yaşanan olaylar , kızının özel olduğu için onu herkesten koruma ve saklama çabaları, Hisardaki yönetim şimdide kızının soruları her şey üst-üste gelmişti. Daha o zaman intihar etmek istemişti amma taşıdığı cana kıyamamıştı. Herşeyden önce ebeveyn olmak çok zordu. Ve bu sorumluluğu Vicky tekbaşına almıştı. Yeniden ayağa kalktı yüzünü yıkadı 10 yıl önceki gibi aynanın karşısına geçti. Tekbaşına kaldığı o günkü gibi amma bu defaki yansıma farklıydı. Bu yansıma güçlü, kendi ayakları üzerinde duran kadının yansımasıydı. Uyuyacaktı şimdi , uykuya dalacaktı, evet hiçbir şeyi unutmayacaktı. Amma kızı için daha güçlü olacaktı
Devam edecek...............

The Child Of Sun ☀️And Moon 🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin