Gelecekse beklenen beklemek özeldir

79 10 2
                                    

Aurora önüne bakmadan uçuyordu. Nereye gideceği hakkında hiçbir fikri yoktu. Sadece herkesten saklanmak istiyordu . Tüm acılardan kaçmak istiyordu. Aniden aklına annesi geldi. Durdu. Daha da ileriye gidemedi . Yere indi . Ona değer veren tek kişiyi bırakmak istemiyordu.
Etrafına baktı, yıkık dökük bir şehir vardı etrafında . Onlara anlatılan Hermit şehri olduğunu anladı. Aniden acıklı bir ciyaklama , ulumaya benzer bir ses duydu. Yukarıdan - tepedeki mağaradan geliyordu sesler. Birinin yardıma ihtiyacı olduğunu sanıp mağaraya uçtu çocuk haliyle. Sanki öyle bir şey olursa , yardımcı olabilirmiş gibi. Mağaranın girişine inince hiç beklemediği anda bir bitki gövdesi ona taraf savruldu. Herald'ın da dediği gibi Aurora ' nın tepkileri çok hızlıydı ,kolayca kaçındı. Aurora havada asılı kalmış ona tuzak kuran yaratığı bekliyordu. Yaratık güneş ışığına çıkınca onun ne olduğunu gördü. O bir subantraydı. Misselina onlar hakkında anlatmıştı. Subantralar mükemmel savaşçılar , talihsiz Melek 👼🏻 ve şeytanlarla 😈 beslenirler .
Yaratık aniden kıza doğru uçtu. Aurora ondan kaçmaya çalışırken dikkatsizlik yapıp uçan adalardan birine çarptı yere düştü. Halsiz ve bitkindi , ayağa kalkacak gücü bile yoktu. Subantra birkaç metre ötede durdu , ardından öğle yemeğine yaklaşmaya başladı. Çocuğun sadece kafasını kaldırıp bakıcak gücü vardı. O an birinin sert , kendinden emin sesi duyuldu.
? : movere a puero ( çocuktan uzaklaş)
Yaratık anında dondu kaldı. Sanki bir şey, bir güç onu itaat etmeye zorluyordu. Yabancıdan gelen siyah enerji topu subantra'ı siyah toza çevirdi. Hiç var olmamış gibi ondan kalan siyah küller havaya karıştı. Aurora dönüp gizemli kurtarıcısına baktı. Adam kıza yaklaştı.
? : İyimisin ? Yaralandı mı ?
Aurora : E- evet iyiyim teşekkür ederim.
Çocuğu yavaşça kaldırdı. Dizleri sıyrılmış , saçları karışmıştı. Yabancı eliyle saçlarını düzeltti. Çocuğa baktı. Ondaki farklılığı ancak şimdi fark etti . Küçük kızın gözleri mavi ve kırmızıydı. Şaşırmıştı amma yine de temkinini bozmadan sordu.
? : çocuk halinle bir subantrayla savaşa bileceğini mi sandın? Burada ne işin var ? Ailen nerede?
Çocuk yaşadığı olayın şokundan susuyordu. Sanki hiç orada değildi. Ses tonunu biraz yumuşatarak yeniden konuşmayı denedi.
? : Adın ne ? Kimsin sen? Neden yalnızsın? Kayıp mı oldun?
Çocuk kurtarıcısına baktı. Sanki yıllardır tanıyormuş gibi bir his veriyordu 😢.
Aurora: Aurora, benim adım Aurora, evet kayboldum. Sonra sesleri duyup yardıma ihtiyacı olduğunu sandım. Amma onun niyeti başkaymış.
Kurtardığınız için teşekkürler 🌈. Ve Akademiye giden yolu biliyormusunuz?
? : Akademide okumak için çocuk değilmisin?
Aurora: Orada çocuklarda okuyor artık. Amma içlerinde en küçüğü benim.
? : Tamam , hadi üstünü başını temizleyelim. Gel benimle, sonra sana yolu gösteririm.
İkisi birlikte bir nehrin kıyısına geldiler. Çocuk minik avuçlarına su alıp yüzünü yıkamaya başladı.
? : Melez misin?
Aurora: Evet , sizin gibi .
? : Ne, nasıl anladın ????
Aurora: Farklı bir çocuk olduğumu söylemiştim.
? : Gözlerinin renginden dolayı mı?
Aurora : siz de benim canavar olduğumu söyleyecekseniz , bu günlük doydum tamam mı.
? : bu yüzden kaçtın mı ? . Dur tahmin edeyim seninle dalga geçtiler sende ağlayarak kaçtın amma kayboldun.
Aurora: Hayır hiç de öyle değil , beni kıskandıkları için öyle söylediler. Herald beni övüyor diye benimle uğraşıyorlar.
? : Hey hey sakin ol, canavarsın demiyorum. Başarılı bir öğrencini herkes kıskanır zaten ağlama . - diyerek göz yaşlarını sildi. Çocuğa dokunduğu an parmaklarında hafif bir karıncalanma oldu . Şaşırsa bile belli etmedi. Çünkü bu his ona çok tanıdıktı.
? : Birilerinin farklılıklarından dolayı seni yargılaması nedir iyi bilirim, onlar sadece seni kıskandıkları için öyle diyorlar.
Elini kalbine koyarak ekledi.
? : Onlardan daha güçlü olduğun için . Onları umursama tamam mı .
Adamın sözleri teselli edici değildi , yalın gerçeği yansıtıyordu. Sözlerinden sonra kız gülümsedi . Genellikle yabancılara asla güvenmeyen , onlarla konuşmayan Aurora adamın boynuna atladı. Sonra geri çekildi.
? : Hadi seni eve götürelim. Seninle de bundan sonra okuldan kaçmamak üzere anlaşalım. Arkadaşlarınla da anlaşmayı dene , anlaştık mı?
Aurora: Arkadaşım olursa anlaşmayı denerim.
?: Hiç mi arkadaşın yok ?
Aurora: Hayır, yok . Amma sen benim arkadaşım ola bilirsin değilmi? ARKADAŞ olalım mı?
Serçe parmağını uzattı onun karşılık vermesini bekledi.
? : Tamam , küçük prenses.
Parmağını sıktı - karşılık verdi.
Aurora : Peki senin adın ne ?
? : Malbonte 🥲.
Aurora: Vay canına, sen denge getirensin, gerçekten o 'sun .
Malbonte çocuğun şaşkınlığı karşısında güldü. Çocukta onu cezb eden bir şey vardı. Bu şey, bu his ona çok tanıdıktı. Gözlerinin içine baktı , sanki o gözlerde saatlarce hatta günlerce kaybolmuştu. O an birinin sesi duyuldu.
Misselina: Rory neredesin? Buradamısın ? Beni duyuyorsan cevap ver .
Malbonte sesi hemen tanıdı.
Aurora : Ah bu Misselina , gitmem gerekiyor, yarın yine geleceğim arkadaşım görüşürüz.
Amma Malbonte çoktan kaybolmuştu . Misselina Aurora 'nın enerjisini hissederek onu buldu.
Misselina : Nerelerdesin sen? Herkes seni arıyor, çok endişelendim .
Aurora : Anneme bir şey mi oldu?
Misselina: Merak etme, o iyi amma annen gelmeden bir an önce eve dönmemiz gerekiyor. Kaçtığını öğrenirse sağlam bir ceza seni bekliyor olacak.
Aurora: Tamam hadi gidelim.
Aurora ve Misselina Hermit şehriyle vedalaşarak eve doğru uçtular. Eve vardıklarında hava artık kararıyordu. Aurora pijamalarını giyip çabuk yatağa girdi. Bu gün başına gelenlerden , subantranın saldırısından , 12 yıl sonra babasıyla karşılaşmasından hiç kimsenin haberi yoktu.
     Devam edecek

The Child Of Sun ☀️And Moon 🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin