💞🫂 Bırakma beni 🫂💞

47 6 0
                                    

Viki  ve Malbonte eve dönmüşlerdi. Viki eve geldiği gibi yorgunluktan kanepeye yığılmıştı. Yorgunluğu  onu uyumaya zorluyordu.
Ama  hiç  uyuyası  gelmiyordu . Uykusu bile yoktu. Malbonte yanına oturdu, ellerini tuttu .  Viki yorgun yorgun bakışlarını ona kaldırdı .

Malbonte : Şimdi nasıl hissediyorsun?

Viki : Bu sorudan çok yoruldum .

Malbonte : …

Viki : Çıkmazdaymış gibi hissediyorum. Sanki bu dört duvar arasında boğuluyormuşum gibi . Ben çabaladıkca en dibe vuruyorum . Ve ben bundan çok sıkıldım. Hayattan bıktım. Ne zaman mutlu olacağımı düşünsem , hep bir şeyler ters gitmeye başlıyor. Neden böyle, neden benim mutlu olmaya hakkım yok mu?

  Viki  bu zamanadek tüm içinde biriktirdiklerini şimdi dışa vuruyordu . Göz yaşları yanaklarından akmaya başladı.  Gözleri kızarmıştı.
Malbonte ona doğru koştu . Kollarının arasına aldı. Sımsıkı sarıldı.

Malbonte : Ağlama ...

Viki yüzünü onun boynuna gömdü. Hıçkırıkları daha fazla şiddetlendi. Malbonte onu nazikçe kendinden uzaklaştırdı. Göz yaşlarını sildi.
Alnından öptü.

Malbonte: Bu son değil, sanki bir çözüm yokmuş gibi bakıyorsun . Dayan ...

Viki : Fidero Silvalıların bize yardım etmeyeceğini söyledi .

Malbonte : Yardım edecekler, ister kendi istekleriyle, isterse de zorla . Seni kaybetmeyeceğim . Deneyeceğiz .
Yarın Silva adasına gidiyoruz . Çocuğumun annesini kaybetmeyeceğim.

Viki : Seni seviyorum .

Malbonte : Biliyorum , hislerimiz karşılıklı.

Viki : Sen hiç değişmez misin ?

Malbonte : Sen değişiyor musun?

Viki : Mesela ne değişmeli?

Malbonte: inatçılığın .

Viki : Sen kendine bak 😄.

İkiside aynı anda güldü . Malbontenin kadifemsi alçak gülüşü duyuldu.

Viki: gülüşünu özledim .

Viki Malbonteye  doğru ilerledi. Dudakların asıldı.

Malbonte : Dinlenmen gerekiyor. Yarın uzun bir yolculuk olacak.

Viki : Tamam .

Viki odasına doğru yol aldı. Ama yarı yolda durdu . Oturma odasına doğru koştu.  Malbonte onu görünce şaşırdı .

Malbonte: bir problem mi var  ?

Viki : Benimle uyurmusun yalnız uyumak istemiyorum. Korkuyorum bir az ......

Malbonte : Tamam

Viki uyurken aklında sabah yapacakları yolculuğu düşünüyordu . Acaba yaşamak için gerçekten bir şansı var mıydı?


~ Yazardan : Merhaba sevgililer okurlarım .
Öncelikle okuyan destek olan herkese teşekkür ediyorum 💞🫂. Yeni bölüm yarın gelecek. Aksiyon dolu bir bölüme hazır olun 😁. Benim sağım - solum belli olmaz . Bu bölüm duygu yüklü, bir bölüm aksiyon yazıyorum . Hoşçakalın, kendinize iyi bakın ❣️⭐

    DEVAM EDECEK

The Child Of Sun ☀️And Moon 🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin