Savaştan 12 yıl geçmişti. Hayat annesinin ve süvarilerin ölümsüzler dünyasına bıraktığı yaralar daha yeni iyileşiyordu. Hisar tamamen değiştirilmiş yeni üyeler dahil edilmişti. Cennette yönetimi Yüce seraf Rebecca ve Admiron Vinchesto , Cehennemde ise Lucifer üstlenmişti. Cehennemin yeni hükümdarı sonunda annesiyle birlikte mutluydu.
Konseyde Kron , Rebecca , Vinchesto , Dino , Lucifer, Fenzio ve İblis Mamon yer alıyordu. Mimi yeniden okul müdiresi olarak atanmıştı. Chritopher ile birlikte kendilerine yeni bir sayfa açmışlardı.. Melezler artık yeraltı mezarlarında saklanmıyorlardı. Eskiden olduğu gibi ölümsüzler ve konsey arasında olan güvensizlik artık yoktu.
Tamamen değiştirilmiş konsey hüküm sürse bile ölümsüzlerin inandığı sözünü şartsız dinledi kmği tek bir kişi vardı . Halk ona inanıyordu. Onlara herzaman bir umudun olabileceğini öğreten oydu çünkü. Ne olursa olsun asla pesetmemek gerektiğine inanan oydu.Yıkımın ardından şehirlerin yeniden inşasına yardımı üstlenmişti. 9000 yıl önce büyüsünün yardımıyla Cennem hapishanesini inşa eden Fidero şimdi şehirlerin inşasına yardım ediyordu. Yepyeni bir dönem başlamıştı adeta ...
Herkes mutlu , sevinçli, sevdiğiyle birlikteydi. Amma Wiki Malbontenin sessiz gidişinden sonra kendine kapanmıştı. Sadece toplantı sıralarından halkla görüşürdü . Bir zamanlar yüzünde mutluluk saçan o kız şimdi herhangi bir duygudan mahrum kalmıştı sanki.Dedikodulara göre birileri sahip olduğu güç yüzünden böyle göründüğünü iddia ediyordu. Bir diğeri ise herşeyi Malbontenin gidişi ile ilişkilendiriyordu .
Karanlığı tanrısı Shepfa-Malum öldürülmüştü. Peki ya Malbonte " asla ayrılmayacağız" sözünü verdiği kadını neden bırakmıştı ? Hemde doğacağından haberi bile olmadığı o çocukla . Evrenin yaşam döngüsü boyunca görülmemiş bir şey , bir mucize . Bir melek ve şeytandan doğan çocuğa melez denir .Peki ya en güçlü iki melezden doğan çocuk kimdir? Herkes tarafından beklenen ve arzu edilen olacak mıydı?, yoksa reddedilen mi?
Hayır - O " mesih " olacaktı , o "Aziz" di .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Child Of Sun ☀️And Moon 🌙
FanfictionHikayem tamamen hayal ürünüdür.Romance club Heaven Secret hikayesinden esinlenerek tasarladım . Yakında Göklerin sırrı 2 bitecek. Ben de Göklerin sırrı 3 yazmaya karar verdim. Olaylar savaştan 12-13 yıl sonrasını anlatmaktadır. Umarım beğenerek ok...