❕Oneshot luku on tehty sekä suunniteltu yhdessä diamondlionn kanssa! 🥰🫶🏻 ❕
Kaikki asiat on keksitty ihan meidän oman mielikuvituksen pohjalta!
Mukavaa lukuhetkeä ja toivottavasti tykkäät! 🩷
——~ Joel Hokka ~
Heräsin aamulla todella aikaisin, poikaystäväni nukkui kokonaan peiton alla, häneltä näkyi vain vähän hiuksia. Nousen todella nopeasti sillä sisälläni velloi huono-olo, suuntasin vessaan ja tyhjensin vatsalaukkuni sisällön pönttöön. Kuulen askeleet lähenevän, siitä tiesin että tuo vaaleatukkainen suloisuus on herännyt oksentamiseen."Huomenta kulta, mikä on?" Aleksi kysyy ja ojentaa veden, otan ja hörppään. "Mul on vähän huono-olo ja no mun vatsa on jotenki turvonnut" selitän Aleksille jolloin tuon ilme kirkastuu, kyllä mä tiesin että mun ja Aleksin herkkä hetki oli tuottanut tulosta tai ainakin me toivottiin niin. "Mul saattaa olla pieni aavistus mikä sulla on" Aleksi aloittaa.
"Niin mullakin" hymyilen. Tänään oli siis pääsiäinen, emme olleet suunnitelleet Aleksin kanssa mitään erikoista, sillä tulisimme vain olemaan kotona. Meille saattaa tulla virpojia mutta emme tienneet monelta.
Aleksi suuntasi tekemään aamupalaa ja itse jäin vielä keräilemään voimia, jotta saisin itseni ylös vessan lattialta. Hetken hengittelyn jälkeen pääsin ylös ja vein lasin keittiöön, katselin Aleksia joka touhusi aamupalan parissa. Meidän olkkarin pöydälle oli haettu pieni kulho jossa oli paljon pieniä suklaamunia, sekä myös pieniä keltaisia tipuja ja kaneja. Ne näyttivät niin kauniilta.
"Mitä ruokaa sä haluisit syödä?" hän kysyy katsoen mua. "Kanaa ja riisiä vaikka" vastaan ja hörpin mehua. Aleksi nyökyttelee. "Pitänee käydä sitten kaupassa, onks meillä suklaamunia jos Ada tuleekin virpomaan?" tuo kysyy. "Joo on meillä, eks sä muista ku käytiin ostaa ne?" naurahdan. Aleksi naurahtaa myös.
Aloimme syödä aamupalaa, Aleksi oli tehnyt kaakaot sekä lettuja, lisäksi meillä oli mansikoita ja kermavaahtoa. "Tää on tosi hyvää ihan mun lempparia" selitän samalla kun mussuttelen lettua. "Niin on, yllättävän hyvä taikina tuli vaikka pelkäsin että se meni pieleen" Aleksi vastaa ja syö lettua. Hymyilen ja kirjoitan kauppalistaa samalla.
"Mennäänkö me yhessä kauppaan vai käykö jompikumpi?" Poikaystäväni katsoo mua kysyvästi. "Voidaan mennä yhessä, mutta mä
voisin käyttää Rillan ulkona" hymyilen ja suuntaan eteiseen. Rilla tulee perässäni, laitan hänelle valjaat ja itselleni takin sekä kengät.Otin avaimet mukaan ja lähdimme sitten ulos. Lumet olivat alkaneet sulaa pois ja ulkona oli 3 astetta lämmintä. Kävelin Rillan kanssa pienen lenkin ja palasimme sitten kotiin. Avaan oven avaimilla ja päästän Rillan sisälle, suljen oven perässäni ja riisun tuon valjaat ja omat ulkovaatteeni. "No heii oliko kiva ulkoilla?" Aleksi puhelee koiralleen.
"Meiän pitäs varmaa vähän siivoo ja sit lähtee sinne kauppaan, me voitas ottaa illalla semmonen kunnon rentoutuminen saunassa" Aleksi ehdottaa. "Se sopii hyvin, mun pitää varmaa vaihtaa tää yöasu pois ellen mä aio mennä yöhousuissa ja hupparissa kauppaan ja hiukset miten sattuun" naurahdan. "Eiku toi on just hyvä" Aleksi nauraa. Nyökkään hymyillen.
Vaihdoin vaatteet ja menin halimaan Aleksia takaapäin joka peilasi itseään. Suukotin tuota kaulalle ja katsoin meitä peilistä. "Ollaan me kyl toso hyvännäkönen pari" Totean ja katson poikaystävääni peilin kautta. "Niin me ollaan" Aleksi kääntyy muhun päin ja suutelee. Vastaan suudelmaan ja laitoimme sitten ulkovaatteet päälle, lähdimme autolle otettuamme kaikki tarpeellinen mukaan.
——
~ Aleksi Kaunisvesi ~
Makoilen avomieheni kanssa sängyllä ja odotamme, että minun pikkusisko Ada tulisi meille virpomaan ja kahvittelemaan sekä syömään pullat. Adalle tietty on tarjolla kahvin sijasta mehua sekä myös Joelille.Joel nukkui kaupassa käynnin jälkeen eikä ole saanut syötyä mitään. Kaikki on päätynyt vessanpönttöön ja kaupassakin tuli kiire vessaan. Minulla kyllä on pieni aavistus, että mistä kaikki johtuu.
Ovikello soi ja lähden hymyillen kohti eteistä. Joel ja Rilla tulevat myös. Avaan oven ja sen takaa paljastuu minun suloinen pikkusisko sekä hänellä on päällään vaaleanpunainen pupu asu ja pupun viikset.
Adan mukana on tietysti meidän äiti. "Mitäs sun piti kysyä?" äiti kysyy Adalta. "Saako virpoa?" tuo kysyy ujosti ja nyökkää hymyillen.
Tyttö on jännittynyt ja ei taida oikein muistaa lorua."Tehdäänkö yhdessä?" kysyn ja Ada nyökkää ujosti.
" Virvon, varvon,
tuoreeks, terveeks,
tulevaks vuodeks,
vitsa sulle, palkka mulle"Ada antaa minulle itse koritsellun pajunoksan ja itse annan tolle My Little Pony yllätysmunan. Rilla tunki itsensä meidän jalkojen takaa ja hyppii Adaa vasten..
"Tulkaa peremmälle" sanon äidille ja Adalle.——
Hyvää palmusunnuntaita murut🩷Toivottavasti tykkäsitte ja tuutte jatkossakin tykkäämään.
Kenestä/keistä mun pitäs tehä seuraavaksi luku?
YOU ARE READING
Where's The Exit || Blind Channel Oneshots
FanfictionLyhyeitä Oneshots lukuja Blind Channelista ja muista :3 Lukeminen ofc omalla vastuulla, sillä en meinannut varoittaa sinua😋 Saattaa sisältää: •Kiroilua •BoyxBoy •Viiltely ja itsensä satuttaminen •Ahdistus •Smut •Pussailu •Söpöily •Kuolema ja suru •...