~ Vilma Hokka ~
.......
Heräilimme uuteen aamuun ja meidän vastasyntynyt oli juuri herännyt, mieheni Joel meni vauvamme luo ja tuli takaisin sängylle. "Mä voisin tänään kuvata myday meidän arjesta" Joel pohtii ääneen, hän on siis someammattilainen ja on ottanut vastuun meidän tiktok tilistä, hän on siinä parempi kuin minä. "Okei, se sopii meillä onki tänään paljon tekemistä" hymyilen ja katselen miestäni ja lastamme.
He ovat todella söpöjä yhdessä, he oikeastaan ovat elämäni paras asia koskaan. Katson miestäni joka alkaa kuvaamaan mydayta hymyilen vain ja seuraan tuon puuhia. Hän meni vauvan kanssa tekemään aamutoimet ja minä itse jäin sängylle makaamaan.Aloin tekemään meille aamupalaa ja Joel tuttuun tapaan kuvasi tämän hetken, odotellessa tuo kuvasi videon jossa koitti saada meidän pienen nauramaan ja onnistui siinä täydellisesti, meidän pieni nauroi ja hänen hymynsä oli samanlainen kuin Joelilla. "Olipa se söpön kuuloinen nauru" totean miehelleni. "Niin oli, ehkä oikeesti maailman söpöin" hän vastaa hymyillen. Alamme syödä aamupalaa, syötin samalla meidän pientä, joka katseli minua silmiin samalla kun söi. Hänellä on todella tarkka katse ja söpöimmät silmät koskaan. Syön aamupalaani. Joel kuvaili itseään jossa hän syö seuraavaksi tuo vie tiskit koneeseen ja menee tekee vaatemuutoksen. Katsahdan tyttöämme ja naurahdan. "Isi on ihan hassu" totean, pieni alkoi hymyillä.
Joel jatkoi my daytä ja minä osallistuin parhaani mukaan. "Lähetäänkö nyt sinne kauppaan?" Hän kysyy ja katsoo minua silmiin. Nyökkään, annan lapselle tuolle blondille miehelle ja käyn pukemassa päälleni viileät vaatteet sillä olihan nyt kesä ja lämmintäkin oli 28 astetta. Pakkasimme kaupan kestokassit mukaan, laitoimme vauvan vaunuihin ja lähdimme sitten kävellen kauppaan, toki laitoimme pienelle peiton ettei hän palele, mieheni tuttuun tapaan kuvailee päivämme tapahtumia. Kävelemme käsikädessä katuja pitkin, meidän kauppaan oli alle kilometri matkaa onneks. Pääsimme hetken päästä kauppaan ja Joel taas kuvasi hieman, hän sai kesken matkan päähänsä kuvata kotona ostosten esittelyn.
Keräsimme koriin kaiken tarpeellisen.~ Joel Hokka ~
.......
Maksoin ostokset ja nappasin kauppakassit mukaan, lähdimme ulos ja kävelimme kotiin. Katselin maisemia samalla ja kertoilin vaimolleni hauskoja videoideoita, toki osa oli hieman huonosti toteutettavissa sillä ne vaati paljon aikaa ja muutakin. Kuvasin my dayn loppuun ja olin loppu päivän Vilman ja meidän pienen kanssa, sillä olen viettänyt todella paljon aikaa somen parissa lisäksi bändi vie aikaa. "Sä laitat vauvan sitten nukkumaan tänään" vaimoni toteaa. "Okei mä laitan, mä lupaan" hymyilen ja suukotan tuota poskelle.Skip kotona
Otin kengät pois, autoin vaimoani vaunujen kanssa ja sitten menin purkamaan kauppakassit. Vilma meni sohvalle lapsemme kanssa ja opettaa tuota istumaan. "Rakas mitä hittoa sä teet? ei toi oo vielä hyvä idea, meiän tytär on liian pieni tuohon" totean vaimolleni.
"Ei oo liian pieni se on hyvä opettaa vauvasta asti" Vilma toteaa. "Rakas ei voi" huokaan ja menen laittamaan vauvan Vilman syliin makuulleen. "Joel älä, kyllä mä sen niskaa tuen" Vilma toteaa tuohtuneena. "Sori mut mä en halua että meidän pienelle käy jotai" vastaan tuolle naiselle. "Mä ymmärrän rakas mutta mä lupaan pitää pientä oikein" hän vastaa ja katsoo minua silmiin. Nyökkään ja alan tekemään ruokaa.Kokkaan ruokaa ja kuuntelen vaimoni höpinöitä, hymyilen itsekseni. Hyräilen biisejä ja maistelen kastiketta. "Nam tästä tulee hyvää" totean. "Mitä rakas?" Vilma kysyy. "Sitä vaan että tästä tulee hyvää ruokaa" vastaan ja teen nopeasti perunamuusin sekä salaatin. Katan pöydän ja pyydän vaimoni syömään. "Näyttää todella hyvältä, ei sun olis rakas tarvinnu" hän hymyilee ja istuu alas. Alamme syödä sen jälkeen kun saamme ruuat lautaselle. "Hyvää ruokahalua" totean. "Kiitos samoin" tuo kaunotar hymyilee. Hymyilen myös ja syön.
——
Ihanan anonyyminikonlapsi pyynnöstä taioin teille luvun <3toivottavasti pidätte. Kiitti että ootte jaksanu oottaa et saisin jotain ajoiks :')
lupaan et kirjojen jatkoja on tulossa pian kunhan saan kaiken valmiiksi <3
YOU ARE READING
Where's The Exit || Blind Channel Oneshots
FanfictionLyhyeitä Oneshots lukuja Blind Channelista ja muista :3 Lukeminen ofc omalla vastuulla, sillä en meinannut varoittaa sinua😋 Saattaa sisältää: •Kiroilua •BoyxBoy •Viiltely ja itsensä satuttaminen •Ahdistus •Smut •Pussailu •Söpöily •Kuolema ja suru •...