| Joel x Vilma - Tärkeä ilta |

66 9 4
                                    

Tässä jatkoa Joel x Vilma - Tavallista perhe-elämää luvulle.

Toivottavasti nautitte.

Tää sijoittuu Nokia Arenalle, itsehän en siellä ollut, mutta tässä on nyt joitain ihmisiä ketkä siellä on ollut :) Kiitos ihanalle anonyyminikonlapsi joka kerto keitä siellä on ollu <3

~~~~~~~

~ Joel Hokka ~
.......
Tänään meillä oli keikka Tampereella, Nokia Arenalla, siellä esiintyi mm. Costee meidän lisäksi. Olin saanut hommattua Vilmalle ja meidän tyttärelle passit joilla he pääsivät bäkkärille ettei noiden tarvinnut mennä monen tuhannen ihmisen joukkoon. Meidät tultiin hakemaan bussilla jolla menimme Nokia Arenalle. "Tervetuloa ja ihana nähdä, miten teidän pieni nöpönenä jakselee?" Santeri kysyy kun pääsimme bäkkärille. "No itseasiassa tosi hyvin" hymyilen. "Hienoa tuleeko Vilma ja vauva kattoo meidän keikkaa?" Joonas kysyy innoissaan. Porko on meidän lapsen toinen kummisedistä ja Aleksi on toinen kummisetä. "Joo, ne tulee sitten kun ovet aukeaa" selitän tuolle, hän nyökkää ja menemme soundcheckiin. Aleksi, Tommi, Olli ja Joonas alkaa soittaa.

Otamme Nikon kanssa omat paikat ja alamme laulamaan. Mikko säätää valoja ja itse puolestaan kuvasin stooriin. Saimme vihdoin tehtyä checkin ja suuntasimme hotellille viemään tavarat. Hotellilla käynnin jälkeen lähdettiin kauppaan ostamaan ruokaa, että saisimme syödä edes jotain. Ihastelimme Tamperetta samalla kuin kävelimme. "Tääl on kaunis ilma" Joonas toteaa ja on aivan omissa maailmoissaan. Naurahdamme ja katsomme tuota blondia kitaristia. "No on joo mut missä maailmoissa sä oikein vetelet?" Aleksi naurahtaa. "En missään" Joonas vastaa huvittuneena. Naurahdn ja syön eväitäni. "Paljonhan sinne tulee faneja?" Tommi pohtii ääneen. "Veikkaan et ainaki 5000-6000 ihmistä tai enemmän en osaa sanoa" Aleksi arvioi.
"Siellä voi olla paljon faneja mut ainaki saadaan ikimuistoinen keikka kokemus" Hymyilen.

Söimme ja suuntasimme takas Nokia Arenalle. Harjoittelimme vielä biisejä ja katsoimme keikka vaatteet ja meikit kuntoon. Pakko myöntää että ilman Ollia meillä ei olisi näin hienoja keikka-asuja. Ilman niitä me oltas lavalla meidän entisissä keikkavaatteissa mitä käytimme 2021-2023 asti. "Jes tänään me nähään meiän kummilapsi" Niko intoilee Minnalle. "Niin nähdään ja niin näkee Joonaskin" Minna vastaa. Katson ovelle, meillä oli tänään luvassa spessuja vieraita mukana. Ennen meitä oli Costee ja Tupe. Jokrates ja Behm olivat osa meidän keikkaa siksi he ovat täällä tänään.

~ Vilma Hokka ~
.......
Suuntasimme vauvan kanssa Nokia Arenalle missä aviomieheni bändi esiintyy. Kuljen taka kautta josta minut päästettiin sisälle järkkärit ensin halusivat todisteita siitä etten ollut fani, se koitui haastavaksi, mutta onneksi minulla oli artistipassi tai miksi sitä kutsutaankaan. Pääsin bäkkärille jossa oli kauheasti ihmisiä, löysin onnekseni Joelin. "Moi rakas, eikai ollut ongelmia tullessa?" mieheni kysyy. "No itseasiassa oli ongelmia, tiiättekö ku noi teijän järkkärit ei meinannu uskoo että en oo fani ja että
tää passi oli oikee" selitän pojille. "Vaikka me sanottiin, että mun vaimo ja lapsi tulee tänne" Joel vastaa ja ottaa tyttäremme syliinsä ja hypyttelee tuota.
Minna tulee luokseni ja halaa minua. "Ihana nähä, siit on aikaa ku ollaan nähty" tuo toteaa. "Niin kyllä on mut onneks me nähtiin nyt" hymyllen ja halaan Minnaa tiukasti. "Pojat sano et saadaan olla tossa lavan reunalla takana kattomassa niitten keikkaa" tuo hymyilee. "Jes mainiota" innostun ideasta. Onneks muistin ottaa tytöllemme korvasuojaimet.

H-Hetki lähestyy, Costee ja Tupe tulivat juuri bäkkärille. Autamme Minnan kanssa pojille meikit ja vaatteet. "Tsemppii keikkaan rakas" sanom Joelille ja suutelen tuota. Joel vastaa suudelmaan. "Tsemppiä keikkaan ihana" Minna pussaa Nikoa ja tulee sitten luokseni. "Pidä kummisedälle peukkuja" Joonas lepertelee lapselle. Hymyilen sillä tuo näky on söpö. Joonas on ollut minun ja Joelin tukena siitä asti kun saimme tietää meidän pienestä, hän oli innoissaan kun kerroimme, että hänestä tulee kummisetä samoin myös Aleksi oli innoissaan. "Noni sanotaan kummisedille heippa ja hyvää keikkaa" Totean lapsellemme joka heiluttelee käsiään ja katsoo molempia hymyillen. Pojat astelivat lavalle ja me Minnan kanssa mentiin lavan reunalle seuraamaan keikkaa. Joona Mäki puolestaan kävi kameran kanssa kuvaamassa poikia ja dokumentoi kaiken.

Seuraavaksi Jokrates ja Behm menivät lavalle. Lauloimme Minnan kanssa mukana ja elimme fani aikaa samalla. Lauloimme kilpaa fanien kanssa joka kyllä voittivat meidät 100 - 0. Tanssimme lavan reunalla ja kuvasimme hieman pätkiä meidän instastooriin ja tägättiin jätkät niihin. Kikatamme ja juomme vettä sillä Arenalla oli todella kuuma. Behm ja Jokrates poistuivat lavalta. Pojat jatkoivat settiä ja me taas biletettiin Minnan kanssa. Vauva oli myös innoissaan kun näki isin ja kummit lavalla. Hän taputti ja hymyili vain, se oli söpö näky. Keikka päättyi myöhään illalla ja fanit alkoivat purkaantua pois. Pakko sanoa että kaikki fanit poistuivst meikit levinneinä ja onnellisina pois. Heille tämä
kokemus oli varmasti iki muistoinen niinkuin meille myös. "Se meni tosi hyvin hyvä jätkät ollaan ylpeitä teistä" totean noille. "Kiitos mä tiedän" Joel vastaa. Aleksi nappaa tytön syliinsä ja halii tuota. Katson Aleksia joka oli hieman itkenyt. Raukka. "Allu oothan sä okei?" katson tuota pikku miestä. "Joo oon, mä oon vaan tosi tosi onnellinen siitä mitä me ollaan saatu poikien kanssa aikaan" Aleksi huokaisee onnellisena. Hymyilen ja pörrötän miehen hiuksia.

——
Noni vihdoinkin sain tän AJOISSA valmiiksi.

Kertokaa toki mielipide tästä mitä piditte :)

Öääm jos on ideoita niin kertokaa toki, koitan saada muitaki valmiiksi mutta halusin nyt panostaa tähän 100%

Kiitos kaikille jotka on lukenut tätä, arvostan kovasti.

Where's The Exit || Blind Channel OneshotsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang