Smuttia luvassa!!!
~ Tommi Lalli ~
Istun Ollin syliin ja alan hinkkaamaan itseäni tuota vasten. "Ah" tuo huokaisi. Menen ihan kovaksi niinkuin Ollikin. "Sä kuulostat ihan vitun hyvältä ku tolleen pidät ääntä" Hän toteaa katsellessaan minua.
"Pane mua" kuiskaan tuolle ja hymyilen. Basisti virnistää ja alkaa suudella kaulaani antaamuksella. Nappaan liukkarin ja alan levittää sitä Ollin kalulle. Hyväilin tuota hetken tuon huokaillessa. "Mmh" se huokaisi. Olli ohjaa itsensä oikeaan kohtaan ja työntyy sisääni. Huokaisin hyvästä olosta ja aloin liikuttaa itseäni. "Aah" huokaisen ja painan pääni tuon olkapäälle. Nopeutin liikettä pikkuhiljaa ja tunnen Ollin puristuksen takamuksessani. Tunnen tuon huulet kaulallani."Aaahh" huokaisen. "Vittu sä tunnut hyvältäh!" Olli huokaisee. "Mmmghhh!" voihkaisen oikean kohdan löytyessä ja jatkoin liikettä nopeammin. "Nopeemminh!" Olli huokaisee lujaa. Nopeutan tahtiani ja tuo nojautuu taaksepäin. Ollin hengitys on raskaampaa ja alan imeä tuon kaulaa. "Tommih!" basisti huokaisee ja alkaa vedellä vetoja kalullani nopeaan tahtiin. "Mmmh" Huokaisen. "Mäh tuunhh!!" Brune basisti ilmoittaa. "Mäkinh" huokaisen. Suutelemme Ollin kanssa. "Mhhhh" Olli huokaisee tullessaan sisääni. Huokaisen myös ja hengittelen tuon olkapäätä vasten. "Sä oot ihanin mies" Olli huokaa onnellisena. "Niin säkin, mut mikä tää meiän juttu nyt sit on?" katson basistia. "Mä haluisin viel olla sun kaa ja jatkaa siitä mihi jäätiin" Olli kertoilee.
Nyökyttelen ja olen samaa mieltä miehen kanssa. "Mut mun pitää käydä kotona nopee kun käyn hoitaa tän Elinan kans" Olli toteaa. "Jooh käy vaan" hymähdän ja jään katsomaan miehen perään joka katoaa makkarista. Hymähdän ja jään makaamaan lakanoihin. Tuoksuttelen tyynyä missä Ollin on ollut. Kiljaisen onnesta ja viestitän Nikolle tilannepäivityksen. Nousen ylös, puen ja menen syömään jotain ruokaa. Lämmitän eilistä ja istun alas. Mietin Ollia ja sitä mitä meidän välillä on lyhyen ajan sisään tapahtunut. Huokaan ja syön loppuun.
——
Tuntia myöhemmin ovikelloni soi. Menen avaamaan oven. Se oli Olli. "Mä tulin nyt sitten lopullisesti tänne asumaan" Olli katsoo minua silmiin. Hän on itkenyt, nyökkään ja vedän miehen sisälle haliini. "Elina oli ihan super vihanen et tein sille näin" Olli myyhkäisee.
"Voi rakas, joskus tunteet voittaa, ei sille voi mitään" kuiskaan ja rauhoittelen tuota. "Mä tiiän mut mä petin sitäkin ja sit jätin, niiku tein sullekki" Tuo itkee minua vasten. "Ei hätää kaikki tekee joskus virheitä eikä niille voin mitään, niistä oppii kyllä" Lohdutan tuota. "Mutku mä oikeesti rakastan sua, Elina oli vaan hairahdus" Olli huokaa. "Kerrotko vielä mulle miks petit mua ja menit sen kaa yhteen?" Katson basistia. "No mä halusin uusia seikkailuja ja se oli kännipano" Hän selittää. Nyökyttelen."Oot sä kyl ihan hölmö" Naurahdan. "Mä rakas tiiän" Olli hymyilee ja nostaa minut syliinsä. "Ja nyt me mennään sohvalle viltin alle ja katotaan meiän vakkari sarjaa lusikassa" tuo komistus ehdottaa, sehän sopi minulle täydellisesti. Olli laskee minut sohvalle ja tulee itse viereen. Käymme makaamaan lusikkaan ja laitan sarjan päälle. Nautin Ollin läheisyydestä, tuon vahvat kädet ovat ympärilläni ja hänen tuoksunsa tuo turvan.
"Onks siin turvallista olla?" Olli kysyy minulta ja katsoo. "Joo on koska sä oot siinä" hymyilen ja silitän miehen kättä. "Hyvä, mä lupaan olla sun lähellä kuolemaan asti" Hän toteaa. "Hyvä lupaus, mä lupaan saman" hymyilen ja silittelen tuon käsiä. Meinaan nukahtaa tuon lähelle. "Älä rakas nukahda vielä" Olli naurahtaa ja pussaa minua päähän. "Joo joo en en" nauran ja katselen sarjaa. Katsoimme rikos-sarjaa sillä se oli molempien lemppareita. "Hyyii kato se on murhattu tonne metsään" Olli toteaa katsoessaan telkkaria. "No jepp sitä on puukotettu" vastaan ja mietin samalla tulevaisuutta. Enemmän mietin pääsemmekö koskaan naimisiin tai edes kihloihin saakka. Huokaan syvään.
~ Olli Matela ~
Laitoin sarjan pois ja lähdimme Tommin kanssa juoksulenkille. Juoksemme monta kilometriä, pysähdymme välillä kunnes jatkamme taas. "Huhuh tässä tulee ihan kauhee hiki" totean tuolle. "No jep, mut se on just lenkin idea" Tommi naurahtaa. Nyökyttelen vain ja lähdemme taas juoksemaan. Juoksemme vielä pari kilsss ja sitten pääsimme kotiin saakka. "Eka!!" huudahdan Tommille. "Ilkee, sä juokset kovempaa kun mä" Tommi toteaa ja alkaa mököttää. "Älä nyt mökötä hassu" Halaan tuota takaapäin ja suukotan häntä kaulalle. Tuo alkaa hymyillä väkisinkin ja kierrän tuon eteen. "Sä hymyilet" katson häntä silmiin. "Niin mä taidan tehä" Rumpali toteaa.Menimme sisälle ja lähdimme suihkuun. Päätimme tänään käydä katsomassa mikä tilanne studiolla on sitä paitsi tänään on se päivä kun käymme settilistaa läpi. Tai oikeasti vasta huomenna, mutta hoidamme sen jo tänään. Peseydyn loppuun ja menen kuivattelemaan. Puen sitten päälleni ja odottelen Tommia. Katselen kuvia minusta ja Tommista. Alan hymyillä sillä siellä oli kuvia myös meidän ekasta pususta, kylpyläpäivästä, keikoista, yhteisestä mökkireissusta ja ties mistä kaikesta. "Rakas mitä sä teet?" kuulen tuon äänen. "Ömmm en mä mitään tee" naurahdan nolostuneena. "Heii kerro, jotain sä teit" hän naurahtaa. "No okei selasin meistä kuvia" myönnän rumpalille kaiken. "Söpöö, sulla tais olla oikeesti ikävä meitä ja mua" hän nostaa katseensa minuun. Nyökkään myöntymisen merkiksi. "Arvasin, mut niin mullaki meitä ja sua" tuo kertoo.
Saavuimme studiolle hetken päästä. "Mooii onks täällä ketään?" huhuilen kun en saa vastausta. "Ei tääl ole ketään" Totean Tommille. "Olikohan tää sittenki joku kusetus juttu?" Tuo pohtii ääneen. "Ehkä se on" Huokaan ja riisun kengät pois. Laitan valot päälle. "YLLÄTYS!!" Aleksi, Joonas, Joel ja Niko pomppaavat sohvan takaa. "Mitä tää nyt on hei?" nauran. "Olli on unohtanu et tänään on meiän bändin vuosipäivä" Aleksi nauraa Joelin kanssa. "Niinpä muuten onki" nauran ja katson Tommia. Hänkin hymyilee. "Ootteks te yhessä takas?" Joonas innostuu. "Joo ollaan me" otan Tommia kädestä. "Ihana juttu!! tätä pitää juhlia" Aleksi hyppää sohvan yli ja tulee halaamaan meitä. "Niin on" Halaan Aleksia.
——
Söimme kakkua ja juttelimme kaikesta. "Miks te ees erositte?" Joel kysyy ja katsoo meitä. "No mä halusin uusia seikkailuja mutta se nainen kenen kaa petin niin olo yhen yön huuma josta tuli parisuhde mut baarista tullessa tajusin kuinka paljon rakastan Tommia. Lisäks mä petin sitä naista Tommin kanssa" selitän pojille. "Mä en KOSKAAN uskaltais tehä tolleen" Joonas toteaa ja miettii. "No sä ootki Joonas" Tommi vastaa. "No joo niin oon" tuo blondi naurahtaa.
"Niin oot mut hei pitäskö tehä jotain?" Aleksi ehdottaa. "Jooooo pelataan!" Joel innostuu ja juoksee hakemaan lautapeliä. Menimme olohuoneen pöydän ääreen ja alotimme pelaamisen. Meidän peli meni rattoisasti. "Siirrä nyt se 6 et päästään jatkaa" Joonas hoputti. "Joo joo" Joel huokaa ja siirtää 6 eteenpäin."Olli sun vuoro" Joel ilmoittaa. Siirrän pelinappulaa.
"Ihan pian se on voitto!" Aleksi kiljaisee onnesta. Naurahdamme kaikki yhteen ääneen ja katsomme mustatukkaista miestä joka on aivan täpinöissään. "Voi meiän Allu kun se on aina innoissaan" Tommi vastaa. "Niinpä" Niko komppaa. Pelasimme hetken kunnes Aleksi huutaa voitto ja lennättää pelilaudan mennessään. Alamme nauramaan ja taputamme. "Hyvä Allu" Joel hymyilee ja menee halaamaan tuota.
Nuo kaksikko ovat liian söpöjä yhdessä vaikkei he parisuhteessa ollutkaan."Hei jäädäänkö studiolle yöks?" Ehdotan. "Muuten joo mut Rilla on alone kotona ja mä lupasin sille et oon illan sen kanssa" Aleksi kertoilee. Nyökkäämme yhdessä ymmärtäväisinä. "Jos sä haet Rillan tänne? niin voidaan sit pitää yötä studiolla" Niko hihkaisee sohvalta. "Okei etteks te käy hakee kamojanne?" Tuo kysyy. "Joo ihan pian" vastaan. "Mun kyydillä pääsee jos halukkaat päättää jo tulla" Aleksi toteaa. Minä, Olli ja Joel juoksee eteiseen.
——
Noni VIHDOIN jatkoa tällekki :)toivottavasti tykkäsitte ja kertokaa vaikka mitä haluatte seuraavaks. Mun seuraavat päivät menee Joleksi tarinan kimpussa <3
YOU ARE READING
Where's The Exit || Blind Channel Oneshots
FanfictionLyhyeitä Oneshots lukuja Blind Channelista ja muista :3 Lukeminen ofc omalla vastuulla, sillä en meinannut varoittaa sinua😋 Saattaa sisältää: •Kiroilua •BoyxBoy •Viiltely ja itsensä satuttaminen •Ahdistus •Smut •Pussailu •Söpöily •Kuolema ja suru •...