| Joel x Vilma - Perheen oma ilta |

59 7 2
                                    

~ Vilma Hokka ~
.......
Joel oli kuvaamassa Everybody biisiin musavideota, joten hänellä kestää tänään pidempään.
Olimme lapsemme kanssa hotelli Valossa, sillä Joel käytännössä "asui" täällä. Leikin vauvamme kanssa pehmoleluilla ja hieman hän maisteli niitä, mutta sehän kuului asiaan. "Niin onko se hyvää?" naurahdan ja kuulen ovelta ääntä. Vauvamme lähti konttaaman ovelle päin. Mieheni avaa oven ja tulee peremmälle. "No heeii kuka pieni kullannuppu se sieltä tuli isiä vastaan" mieheni kysyy hymyilevältä vauvalta.

Hymyilen ja menen noiden luo. "Moi kulta" suutelen Joelia, hän vastaa siihen ja nappaa vauvan syliinsä. Joel ottaa kengät pois ja suuntaa vauvan kanssa sängylle. Käyn noiden vierelle ja katselemme yhdessä meidän täydellistä pienokaista. Hengailimme sängyllä kunnes Joel alkaa testaamaan lapsemme otsaa. "Meiän pienellä on kuumetta" hän toteaa ja katsoo minua. "Eikä!" totean ja lähden hakemaan lääkettä. Vauvamme oli todella surkeana.

Haen hänelle lääkettä ja annan sen maidon kanssa. Loikoilimme sängyssä ja odotimme että lääke vaikuttaa. Katselen välillä Joelia, hän on täydellinen isä meidän lapselle, parempaa isää en olisi toivonut. "Kauan siin menee et toi lääke alkaa vaikuttaa?" hän kysyy ja katsoo minua. "Max puol tuntia" vastaan miehelleni. Hän nyökkää.

~ Joel Hokka ~
.......
Meidän pienen lääke alkoi vaikuttamaan jo, hän oli virkeämpi jolloin tuo sai loistavan idean, hän kiipeilee päälläni ja mä isän vaistojen puolesta pidin lapsestamme kiinni ettei hän putoa lattialle. "Voi meidän pientä, se on ihan innoissaan" vaimoni toteaa.

Katselen lastamme joka kiipeilee innoissaan päälläni kunnes hän käy vain makaamaan rintakehälleni ja hymyilee maailman söpöintä hymyä. "Me varmaan tullaan kipeäks kans ku meidän pikkunen on" Vilma miettii. "Se olis kyllä mahdollista koska ollaanhan me täällä kuitenkin" hymähdän. Ei muinulla ollut varaa olla kipeänä, mutta ehkä nyt pari päivää selviää helposti kipeänä.

——

Jätän tän nyt lyhyeks anteeks siitä.

Mitä mieltä ootte jätkien uutisesta, pakko sanoo et tälleen 3 vuoden jälkeen oli kyllä arvattavissa et näin käy mutta oon ylpee siitä että jätkät pysähtyy ja ottaa nyt aikaa ensvuonna <3

toivottavasti päästään taas tauon jälkeen keikoille nauttimaan ja ns "toiseen kotiin" mutta miten se vaikuttaa muhun? niiin rehellisesti ei mitenkään ihmeellisesti. Mä aion jatkaa fanitusta sekä jätkien musan kuuntelua ja julkasen näitä kirjoja teille, koska aion nyt salaa paljastaa MUTTA Joleksiin on tulossa viimestään ensvuonna ellei jo joulukuussa 3 kausi😍

Kiitos Blind Channelille kaikesta  ja toivottavasti pääsen vielä keikoille tänä vuonna koska se olis mulle tärkee juttu❤️‍🩹

Where's The Exit || Blind Channel OneshotsWhere stories live. Discover now