| Tommi x Aleksi - BLOODBROS |

96 10 4
                                    

Uuden biisin kunniaks piti tämmönenki

ps. piti julkasta viime viikon perjantaina mutta saatte tän nyt tälleen myöhässä <3

pps. smuttia luvassa :)

——

~ Aleksi Kaunisvesi ~

Saimme juuri studiolla hommat tehtyä ja meidän biisi julkaistaan tänään. Olin mieheni Tommin kanssa pisimpään studiolla sillä innoistuimme soittelemaan ja nauttimaan kahdenkeskeisestä ajasta, vaikka sitä kotonakin saisi mutta yhessä soittelu on paras asia koskaan.

Nousen työtuolistani ja suuntaan eteiseen laittamaan kengät ja takin. Tommi tulee perässä ja läpsäisee minua takapuolelle. "Hei" naurahdan ja nousen. "Mitä?" tuo kysyu huvittuneena. "Mun perse, et koske" kikatan ja suukotan tuota poskelle. "Sun perse on meidän yhteis omistukessa niin että kyllä kosken" Rumpali toteaa. Naurahdan ja pudistelen päätäni.

Tarkistan taskut sekä repun ja lähden sitten ulos Tommi perässäni. Hän meni kuskin paikalle kun taas minä menin pelkääjän paikalle. Laitoimme turvavyöt ja lähdimme ajamaan kotia kohti, meitä vastassa on Rilla joka on rakastunut Tommiin. Hänestä saa hyvän leikkikaverin, ihan kokemuksella voin sanoa. Tirsk.
"Lähetäänkö tänään myöhemmin baariin?" mieheni kysyy. Nyökkäilen myöntevästi.

"Pitäskö kysyy Joel, Olli, Joonas ja Niko baariin mukaan?" Tommi pohtii. "No joo miks ei, mut Joelia ja Ollia pitää vahtii, koska ne vetää kännit varppina" toteam huvittuneena. "Niinpä mut meiän biisi tulee tänään ulos" hän vastaa innostuneena, pakko myöntää että olen itsekkin innoissani siitä. Olemme siis illalla lähdössä hieman juhlistamaan sitä ennenkuin biisi tulee.

Pääsemme kotiin. Avaan turvavyön ja nousen autosta, Tommi jäi keräämään tavaransa auton keskikonsolista jonka jälkeen hänkin nousee autosta ulos. "Sä olit nopeempi ku mä" Tommi naurahtaa. "Niin tais käydä" kikatan ja katson miestä joka näyttää erittäin huvittuneena. Menen avaamaan oven ja kuulen Rillan haukuntaa, hän se on aina innoissaan kun papa tulee kotiin.

{söpö pieni timeskip iltaan}

~ Tommi Lalli ~

Tepastelimme baariin sillä saimme VIHDOIN itsemme liikkeelle. Joel, Niko, Joonas ja Olli olivat jo odottamassa meitä. "Tulittehan te vihdoin" Joonas ilmoittaa. "Tottakai tultiin, me nyt vaa satuttiin syödä ennen lähtöä ja nukahdettiin melkein" nauran. "Okei, me luultiin että ootte jääny panee jonnekki lähipuskaan" Joel toteaa. Pudistelen päätäni ja katson Aleksia, joka epätoivoisesti koittaa pitää suussaan bisset.

Joel ja Joonas tepastelivat karaokelavalle. Alamme nauramaan sillä olihan se hieman huvittavaa että nuo kaksi tekevät kaiken yhdessä. Vanha aviopari. Juon juomaani ja katselen Aleksia sekä muita. Kuuntelimme Joelin ja Joonaksen laulua. He lauloivat Aikuinen nainen. Olihan se aika huvittavaa kuunneltavaa. Jatkoimme juttelua ja juomista. Meillä oli kivaa keskenämme.

Pääsimme Aleksin kanssa kotiin kello oli jo kuitenkin 3 yöllä. Avaan kotioven ja työnnän Aleksin seinään hellästi. "Heiih" Aleksi kikattelee, olihan hän hieman juonut liikaa. Nostan miehen syliin ja suuntaan meidän makkariin suudellen häntä samalla. Lasken Aleksin sängylle, suutelen hänen kaulaansa joka saa myös housuissani tuntemaan liikettä. "Mmh älä lopeta" hän huokaisee korvaani. Riisun Aleksia ja hän minua.

Kaivan yöpöydänlaatikosta kortsun. Avaan sen ja rullaan kaluni päälle. Asetun mieheni jalkoväliin ja suutelen tuon rintakehää. Työnnyn varovasti mutta päättäväisesti Aleksin sisään. "mmh..." tuo huokaisee. Nopeutan tahtiani joka kerta jolloin saan Aleksin huokailemaan todella lujaa. Jatkan samaan tahtiin.
"M Mäh tuunh ihan just" mustatukkainen mies ilmoittaa allani.

Molemmat tulemme samaan aikaan ja vetäydyn pois mieheni sisästä. Otan kortsun pois, solmin sen ja heitän roskiin. "Sä oot liian hyvä" Aleksi kehuu minua. Punastun ekaa kertaa ikinä meidän suhteen aikana. "Sä oot ite" hymyilen ja pussaan tuota poskelle. Suuntasimme suihkuun ja sitten loppu ilta me katsottiin leffaa ja syötiin herkkuja. Elämä on ihanaa.

——

Hellouuu!! tässä olis teille luvun deerusta VIHDOIN.
Tiedän että ootte joutunu oottaa kauan mutta tää toivottavasti on sen kaiken arvoinen.

Kiitos teille lukijoille <3

Where's The Exit || Blind Channel OneshotsWhere stories live. Discover now