Hahmojen esittely
..........
Aleksi Matias Kaunisvesi 32v
Irene Emily Kaunisvesi 30v
Jooa Elmeri Kasper Kaunisvesi 2v
Isla Milena Joanna Kaunisvesi 4v
..........~ Aleksi Kaunisvesi ~
Pidän aamustriimiä twitchissä keittiöpöydän ääressä. Höpöttelin seuraajien kanssa ja hörpin kahviani syöden samalla aviovaimoni tekemiä sämpylöitä. Lapset Jooa ja Isla nukkuivat vielä, he heräävät joskus 9 aikaan. Kello oli vasta 8:30 eli sain olla omassa rauhassa vielä puoli tuntia, vastailin fanien kysymyksiin. Hetken päästä Jooa kipittää keittiöön. Katsahdan tuota pientä hymyillen. Fanimme tietää, että minulla on lapsia kaksin kappalein. "Huomenta isin pieni napero" Katsahdan poikaani. "vooo minä nukuin toti hyvin" Jooa sanoo istuu vastapäätäni pöydän ääreen mussuttamaan leipää. Hymyilen ja jatkan höpöttelyä seuraajien kanssa. Seuraavkasi Isla tulee keittiöön ja höpöttelee kaikkea. "Isi onko sulla kassiiit?" Isla kysyy. Purskahdan nauruun ja pudistelen päätäni.
"Joo Isla sä et tee tolla tiedolla mitään otas nyt sitä aamupalaa" nauran ja luen chattia. Se täyttyi nauruemojeista.Fanit ymmärtävät pienen lapsen höpinät. Juttelen vielä hetken kunnes lopetan striimin ja keskityn lapsiin ja vaimooni. "Huomenta rakkaat" Irene sanoo, suukottaa ensin lapsia poskelle ja tulee sitten suutelemaan minua. "Huomenta rakas, nukuitko sä hyvin?" kysyn vaimoltani. "Tosi hyvin sun vieressä" Irene vastaa ja istuu viereeni syömään aamupalaa. Katson Islaa ja Jooaa hymyillen, nuo kaksi näyttävät todella onnellisilta. "Lilla!!" Jooa huutaa kun näki Rillan tulevan keittiöön. "Niin on Rilla siellä" hymyilen ja annan koiralle ruokaa.
Käyn pukemassa lapsien kanssa ja päätimme lähteä käymään yhessä koko perheenä kaupassa. "Taanko minä tämän?" Jooa kysyy ja katsoo minua. "Kulta ei nyt mitään ylimäärästä meillä on kotona aivan järkyttävä kasa leluja niin ei enää uusia." vastaan pienelle. "otei" Jooa toteaa ja katselee hyllyjä. "isi saanko mä näitä?" isla kysyy. "Isla sama juttu sulle, ei mitään ylimäärästä ostetaan nyt nää ruuat vaan ja sit lähetään kotii" totean tyttärelleni. Kaupassa käynti saatiin vihdoin pois alta ja saavuimme kotiin.
Kävin peilin edessä ottamassa pari kuvaa itsestäni ja lisäsin ne instaan.——
~ Irene Kaunisvesi ~
Katselin miestäni hymyillen, hän kokkasi meille uunilohta ja perunamuusia, se oli Aleksin bravuuri.
Lapset leikkivät olkkarissa ja minä puolestani roikuin aviomiehessäni. "No mitäs rakas?" Aleksi kysyy ja hymyilee. "Tulin vähän huomionkipeeks nii piti saada sun läheisyyttä" vastaan tuolle ja silittelen mieheni kehoa. "vai niin no illalla saat huomiota ihan kunnolla" hän vastaa ja laittaa perunat kiehumaan. Menen olkkariin lapsien luo kun roikuin tarpeeksi Aleksissa. "Äiti kato eikö oo hieno?" Isla kysyy. "On todella hieno" hymyilen ja silitän lapsiemme hiuksia.
Aleksi liittyy seuraamme. "itii" Jooa sanoo ja kapuaa miehen syliin. Tuo kietoo kädet turvallisesti poijan ympärille. "kiitos rakas ihanista lapsista" hymyilen."ei mitään rakas" Aleksi vastaa ja leikimme monta tuntia kunnes pääsimme syömään. Annostelin Jooan ja Islan lautaselle ruokaa ja kaadoin maitoa noille. "Kiitoos" Isla vastaa ja alkaa syödä. "Kiitot" Jooa kiittää ja alkaa syömään myös. "Olkaa hyvät" hymyilen ja istun alas. Aleksi ottaa ruokaa itselleen ja alkaa selittämään meille keikoista ja bändin kuvioista. He olivat alkaneet työstää heidän uutta biisiä. Kuuntelen miestäni todella kiinnostuneena, okei enemmän minä tuijottelin hänen silmiä ja huulia. "Mitäs kattelet?" Aleksi kysyy sillä tuo huomasi katseeni itsessään. Pudistelen päätäni.
Aleksi naurahtaa huvittuneena ja vie sitten ruuan jälkeen lapset päiväunille, itse vein Rillan takapihalle leikkimään ja nautin samalla auringosta joka paistoi suoraan kasvoihini. Puolen tunnin päästä tunnen kosketuksen olkapäälläni, nostna katseen mieheeni. Hän painaa suudelman huulilleni ja istuu alas. "Nukahtiko ne villi viikarit?" naurahdan. "joo nukahti onneks, kyl oli lähellä ettei ne olis nukahtanu ollenkaan" Aleksi hymähtää. Nyökyttelen ymmärtäväisenä. Nojasin Aleksiin ja katselen Rillaa hymyillen.
——
tää oli nyt tämmönen vähän lyhyt, mutta tosiaan lupaan että tulee vielä pitkiä myös.
Ensiviikolla torstai - sunnuntaina ei tuu jatkoa mihinkään koska menen Kuopiorockiin nauttimaan keikoista joten täällä puolella tulee olemaan vähän hiljaista <3
YOU ARE READING
Where's The Exit || Blind Channel Oneshots
FanfictionLyhyeitä Oneshots lukuja Blind Channelista ja muista :3 Lukeminen ofc omalla vastuulla, sillä en meinannut varoittaa sinua😋 Saattaa sisältää: •Kiroilua •BoyxBoy •Viiltely ja itsensä satuttaminen •Ahdistus •Smut •Pussailu •Söpöily •Kuolema ja suru •...