Tästä tulee vielä toinen osa koska mun oli pakko saada tähän keksittyä jatkoa. Toivottavasti tykkäätte.
~ Olli Matela ~
Olin hakemassa viimeisiä kamojani Tommilta, sillä meidän suhde päättyi eroon, löysin uuden kumppanin vaikka ei Tommissa mitään vikaa ollut, mutta halusin uusia seikkailuja ja niin se vaan menee, että mikään ei ole ikuista ei edes parisuhde. Keräilin kamani laatikkoon ja siirsin ne eteiseen. Tommi tulee ovella vastaan. "Mitä helvettiä sä vielä teet täällä?" Tuo kysyy."Tulin hakee mun viimoset tavarat" vastaan.
"Aha no sä ootki saanut ne jo kerättyä nii häivy mun asunnosta" tuo sanoo ja osoittaa ovea. Huokaan ja katson Tommia. "Me puhutaan nyt tää asia läpi! Mä en tosiaan aio jättää tätä tähän" totean miehelle. "Mulla ei ole sulle enää mitään puhuttavaa" Tommi vastaa tuohtuneena. "Mä tiiän mut pakkohan meiän on puhuu asiat läpi" anelen tuolta. "Olli haista vittu! sä rikoit mun sydämmen! mä oikeesti rakastin sua ihan vitusti mut sä meet ottaa toisen" Tommi kertoo surullisena. En tiennyt että hän tuntee noin edelleen."Anteeks Tommi, mä tiiän kyllä että tein väärin, mä pyydän vilpittömästi anteeks" katson miestä, tuo katsoo laittaa hiljaa. "Ei anteekspyyntö korvaa kaikkee menetettyy" Tommi nyyhkäisee. "Mä tiiän mut Tommi mä tuun aina rakastaa sua vaikkei meistä tuu enää koskaan ehkä mitään, mä nautin olla sun kanssa" kertoilen tuolle. Hän nyökkää. "Kunnes petit mua sen vitun toisen kanssa!!" Tommi huutaa. "Mä tiiän mut oikeesti Tommi anteeks ihan kauheesti mä en tiiä mitä siinä tapahtu" selitän vaikka tiedän, ettei tuo enää pysty uskomaan. "Mikä siitä tekee paremman?" Tommi kysyy kyyneleet poskilla. "Mä en tiedä" sanon surullisena. "Tiiäthän, se on varmasti upea persoona" hän huokaa surullisena. Katsomme Tommin kanssa toisiamme. Suutelen Tommia. Suudelma tuntuu tyhjältä, tunnen Tommin huulet huulillani, juuri semmoiselta kun toista ei enää kiinnosta.
——
Kannan viimeisetkin laatikot autoon ja katsahdan taloa viimeisen kerran. Kaikki muistot tulvahtavat viimeisen kerran ja pudotan kyyneleen. Menen autoon kuskin paikalle, käynnistän auton, laitan turvavyön ja lähden ajamaan kotiin jossa naisystäväni Elina odottaa. Huokaan syvään, pohdin millaista elämäni olisi jos seurustelisin Tommin kanssa. Nyyhkäisen ja pyyhkin kyyneleen poskeltani. Ajan kotini pihaan ja kannan laatikot sisälle. "Moi rakas miten meni?" Elina kysyy. "Ihan hyvin kai.. kyl me riideltiin" nyyhkäisen, ja menen sitten vielä ulos. Suljen auton oven, laitan ovet lukkoon ja menen istumaan pihakeinuun. Otan puhelimeni ja avaan gallerian.
Selaan kuvia kunnes vastaan tulee "𝖮𝗅𝗅𝗂 𝗃𝖺 𝖳𝗈𝗆𝗆𝗂 <𝟥" kansio. Avaan sen ja puhelimeni näytölle lävähtää kasa kuvia meistä. "Voi meitä" kuiskaan hiljaa, menetys tuntuu pahalta oli se sitten kuolema, ero tai muu syy, jokainen pistää pään pyörälle ja univaikeudet liikkeelle. Nojaan taaksepäin ja katson kuvia, yläpuolelle kilahtaa whatsapp viesti Joelilta. Avaan sen ja luen viestiä. Viestissä luki näin. "Hei, huomenna studiolle kello 12:00. Tehdään settilista valmiiksi ja sit pari biisii pitää saada purkitettua. Terkuin Joel"
Naurahdan hieman ja vastaan siihen. Elina tulee ulos viereeni teekupin kanssa. "Ota vähän teetä jos se rauhottas" Elina sanoo. Suljen puhelimen nopeasti ja otan kupin kiittäen. "Kiitos kulta" hymähdän ja suukotan tuota poskelle. "Ikävöiks sä Tommia?" tuo kysyy. "Jooh, meil oli paljon yhteisiä ja ihania muistoja, mä satutin sitä" huokaan syvään. "Voi rakas, joskus vaan käy silleen" Elina lohduttaa. "Ai silleen et satuttaa rakkaimpaansa?" katson tuota hieman pelästyneenä. "Niin, mut kyl se saatte sovittuu vielä" tuo lohduttaa. Pudistan päätäni ja juon teen loppuun.
~ Tommi Lalli ~
Lähdin baariin yksin, samaiseen baariin missä minä ja Olli kävimme juomassa ja tanssimassa yhdessä vessatkin muistuttavat Ollia täydellisesti. "Mitä sais olla?" baarimikko kysyy. "Mä haluaisin shotteja ja ison oluen" mumisen ja maksan kaiken. Menen pöytään istumaan ja alan juomaan juomiani todella nopeaan tahtiin, jotta pääsisin nopeasti hyvään humalaan. "Voi Olli mä kaipaan sua" mumisen surullisena. "Tommi mitä sä täällä yksin oot?" Niko kysyy ja istuu viereeni. Tuo tietää aina mistä minut löytää jos en ole kotona. Hyvä tietäjä."Suremassa" mumisen humaltuneena. "Voi Tommi rakas" Niko huokaa ja istuu alas. "Olli oli mun kaikki, mä rakastin sitä aidosti. Mä en ees vastannu sen suudelmaan vaikka olisin halunnu, mä teen mitä vaan et saan sen upeuden kun lähelle takas" vuodatan Nikolle kaiken. "Mitä jos sä soittaisit Ollille, kerrot miltä susta tuntuu ja kuuntelet Ollia?" Niko ehdottaa.
"Mitä jos se painaa luuria?" kysyn surullisena. "Ei se paina luuria" Niko rohkaisee. Nappaan kapistuksen taskuuni ja soitan Ollille. Pian tuo vastaa minulle.Puhelu
Olli: Moi! Mitä asiaa sulla oli?
Minä: Olli, mun pitää kertoo sulle yks asia...
Olli: Kerro vaan mä kuuntelen kyllä
Minä: Noku sä olit mun kaikki,
mä rakastin sua aidosti. Mä en ees vastannu sun suudelmaan vaikka olisin halunnu. Olli mä teen mitä vaan että saisin sut takas mun lähelle, mä tarviin sua. Mulle on ihan vitun sama ootko pettäny mua vai et mulle sä oot silti se sama ihana ja mulle aina se ykkönen.Olli: Voi rakas, mä oikeesti ihan vitun
pahoillani siitä mitä tein. Mäki rakastin sua
aidosti, sä olit mulle tukipilari.Minä: Voisiks sä tulla käymään tääl baarissa?
Olli: Voin, nähään pian
Minä: Joo nähään moikka
——
Katson Nikoa toiveikkaana ja alan hymyillä. "Mitä Olli sano?" Niko kysyy innoissaan. "Se on pahoillaan siitä mitä teki, seki rakasti mua ja olin tukipilari" Selitän tuolle ja hörppään juomaani. "Ihanaa!! uskoks sä et teistä vois tulla viel jotain?" tuo kysyy. "Ehkä paitsi jos Olli rakastaa sitä sen uutta ihan super paljon niin sit se on eriasia" vastaan tuolle. "Nii mut ainahan voi erota" Niko muistuttaa. Naurahdan ja huomaan Ollin tulevan. Tuo basisti sai sydämmeni lyömään kovaa.
Hän tulee viereeni. "Moi tässä mä nyt oon" tuo toteaa. Niin näyttää olevan ja vielä todella komeana. "Moi, kuule pitäskö meiän vielä yrittää vai ootko heittäny jo sen kortin menee?" kysyn Ollilta. "En oo, mä mietin vaan mun ja Elinan suhdetta" Tuo basisti sanoo. Ai oliko se nainen, mistä lähtien Olli on tykännyt naisista?Katson Ollia surullisena. "Tommi mä mietin et pitäskö meiän mennä sun luo tai siis vielä meiän yhteiseen kotiin" Olli naurahtaa hieman. "Joo, baari ei oo oikee paikka selvittää suhdesotkuja" vastaan, Niko hymyilee minulle ja poistumme Ollin kanssa odottamaan taksia.
Katsomme Ollin kanssa toisiamme kunnes hän vetää minut suudelmaan. Vastaan tuon suudelmiin, sama tunne kuin silloin. Rakastunut. Taksi saapuu paikalle, nousemme sen kyytiin ja pidämme toisiamme käsistä kiinni. "Mä haluun viel yrittää sun kanssa" Olli huokaa hymyillen. "Mäki sun kanssa" hymyilen. "Mut mun pitää jättää Elina" Olli toteaa. Samalla hetkellä sydämmeni jättää yhden lyönnin välistä. Erota puolisosta mun vuoksi. Käyn läpi päässäni. Hetken päästä taksi pysähtyy ja nousemme ulos autosta.Avaan oven ja saan sen auki. Olli työntää minut seinää vasten, alkaa suudella kaulaani ja minä puolestani tartun tuon vahvoista käsivarsista kiinni. Huokailen nautinnosta. Olli nostaa minut syliinsä suudellen samalla, vastaan miehen suudelmiin ja nautin tästä hetkestä. Tuo laskee minut sängylle, tulee päälleni ja painelee pusuja kaulaani. Tuo repii itseltään ja minulta vaatteet pois päältä. Katson miehen kehoa. Alan hymyillä. "Sä kattelet mua" Olli virnistää. "Jepp niin teen" hymyilen.
——
Nonii vihdoin saan teille jatkettua tätä oneshots kirjaa. Mä oon todella todella kiitollinen et tätäki kirjaa on luettu melkein 400 kertaa. Se merkkaa mulle paljon.Jos teille koskaan tulee ideoita niin kertokaa toki.
YOU ARE READING
Where's The Exit || Blind Channel Oneshots
FanfictionLyhyeitä Oneshots lukuja Blind Channelista ja muista :3 Lukeminen ofc omalla vastuulla, sillä en meinannut varoittaa sinua😋 Saattaa sisältää: •Kiroilua •BoyxBoy •Viiltely ja itsensä satuttaminen •Ahdistus •Smut •Pussailu •Söpöily •Kuolema ja suru •...