Tää on jatkoo muille Joel x Vilma luvuille :3
Kiitos ihana anonyyminikonlapsi kun ehdotat näitä, musta on kiva toteuttaa näitä, mutta nyt mennään asiaan. Ps. Oon vähä myöhässä tän julkaisusta. Vähän henkilökohtaiset syyt paino ja fiilis meni kirjottamiseen, mutta tässä tää nyt on kokonaan <3~ Joel Hokka ~
.......
Matkasimme meidän lapsen kanssa studiolle. Pojat olivat studiolla viettämässä aikaa. Saavuimme paikalle, oikeastaan samalla sekunnilla Joonas kurkkaa välittömästi eteiseen ja tulee hakemaan vauvan. Meidän vauva on Joonaksen lemppari onhan hän kuitenkin lapsemme kummisetä.
"Joonas varasti vauvan" Olli ilmoittaa naurahtaen. "Näköjään, mutta ei se haittaa" hymyilen ja menen peremmälle. "Miten teil on menny?" Tommi kysyy."Meil menee ihan hyvin, vauva nähän valvottanu muutamana yönä" kertoilen rumpalille. "Ihan ymmärrettävää kun pieni on vielä nii ei se vielä kaikkee tajua" Tommi toteaa. Nyökyttelen päätäni. "Missä on isi, missä on isi" Joonas laulaa, vauva osoittaa minua. "Missä on isi, missä on isi" Joonas jatkaa ja vauva osoittaa uudelleen minua. Hymyilen vain noille, pakko myöntää että tuo pieni on paras asia mitä mulle ja Vilmalle on tapahtunu. Niko ottaa vauvan syliinsä. "Yksi...Kaksi...Kolme... huii" tuo nostaa vauvan ilmaan ja laskee alas. "Yksi...Kaksi...Kolme... huii" Niko nostaa vauvan ilmaan. Katselen noita hymyillen. Söpöä kyllä, pakko myöntää.
Otan vauvan syliin ja ruokin hänet välillä, Vilma ilmotti että pääsee pian töistä, hän on töissä muutamana päivänä viikossa aina 6h ainakim näin aluksi sillä meidän pieni tarvitsee vielä paljon hoivaa. "Joel mitä pohdit?" Aleksi kysyy ja katselee minua. "En mä mitään erikoista mä vaan mietin et mitä sitten kun kiertueet alkaa ja Vilma jää pikkaraisen kanssa kotiin toki päiväkoti mut ei oo hyvä idea" huokaisen ja nojaan taaksemmas. "Kyllä joku aina löytyy jolle vauva voi mennä hoitoon, olisko sun vanhemmat esim?" Aleksi kysyy. "No joo miks ei mut kyl silti aina vähän jännittää jättää vauva pidemmäks aikaa hoitoon, kum Vilmaki käy töissä" vastaan tuolle. Nostelen vauvaa samalla ylös.
~Vilma Hokka~
.......
Ilmoitin Joelille, että pääsen töistä pian. Keräsin tavarani mukaan ja menin vaihtamaan työvaatteet. Huomenna minulla olisi vapaapäivä jolloin vietämme päivän vain kolmestaan. Pääsen kotiin ja Joel sekä lapsemme oli rantautunut kotiin hyvissä ajoin. "Mooii!" Huudan eteisestä. "Moi rakas, mä tein ruuan ja vauva on syötetty sekä nukutettu päiväunille" Joel kertoilee. Nyökkään hymyillen ja riisun ulkovaatteet. Suuntaan keittiöön josta hyvän ruuan tuoksu leijailee nenääni. "Oi täällä tuoksuu ihanalta" vastaan."Mitä vaan omalle rakkaalle" Joel vastaa ja pussaa minua. Vastaan pusuun ja silitän mieheni hiuksia vaikka hän onkin minua pitempi varmaan 10cm. "Aww voi muru mä rakastan sua tosi paljon" totean miehelleni. "Samat sanat rakkain" hän vastaa, istumme alas ja otamme ruokaa. Alamme syödä ja käymme läpi päivän kuulumiset. Joel kertoi myös kuinka innoissaan meidän pieni oli nähdessään kummisedän ja muut pojat. Hymyilin ja nyökkäilin.
——
Oon pahoillani ettei tätä tullu eilen, omat henkilökohtaiset syyt paino niskaan todella pahasti eikä moti riittäny, lisäks kadotin tän hiton luvun ja jouduin tekee tän uusiks ja siks tää om lyhyempi.Mutta toivottavasti tykkäsitte <3
ESTÁS LEYENDO
Where's The Exit || Blind Channel Oneshots
FanficLyhyeitä Oneshots lukuja Blind Channelista ja muista :3 Lukeminen ofc omalla vastuulla, sillä en meinannut varoittaa sinua😋 Saattaa sisältää: •Kiroilua •BoyxBoy •Viiltely ja itsensä satuttaminen •Ahdistus •Smut •Pussailu •Söpöily •Kuolema ja suru •...