Koska tänään on meidän ihanien Joonaksen ja Joelin syntymäpäivä niin pitihän mun nyt julkasta tämmönen teille <3
~ Joel Hokka ~
Olimme tulleet juuri lomalta Joonaksen kanssa. Matkasimme Saksaan ja sieltä sitten Suomeen parin viikon päästä. Tänään oli mun ja Joonaksen syntymäpäivä. Paras asia tässä oli se, että saimme viettää aikaa kaksin ja nauttia toistemme läheisyydestä."Olipa ihana reissu" tuo toteaa ja pitää mua kädestä kiinni.
"Niinpä, oon samaa mieltä" hymyilen ja vedän matkalaukkua perässäni. Olli oli meitä vastassa lentokentällä.
"Ihana nähdä teitä, miten matka meni?" basisti kysyy ja halaa meitä.
"Olihan siellä ihanaa esim. me vaan makoiltiin ja uitiin" selitän innoissani. Olli vain nyökkäili.
Istumme autoon ja lähdemme kohti kotia. Olli hyräili radiosta tullutta biisiä, kuuntelen sitä ja silittelen Joonaksen reittä. Hän laittaa käden käteni päälle ja hymyilee. Hymyilen myös ja katselen ulos ikkunasta. Maisemat vilisivät silmissäni ja mua nukutti aivan kauheasti. Parasta oli vain mennä peiton alle nukkumaan mieheni viereen.
"Perillä" Matela ilmoittaa ja nousee autosta.
"Kiitos Olli, että tulit hakeen meiät en olis jaksanu raahaa itteeni taksiin ja maksaa siitä maltaita" naurahdan ja nousen autosta myös.
"Eipä mitään, menkääs lepäämään että jaksatte illalla lähtee vähän juhlimaan synttäreitänne" hän virnuilee, tiedän tuon ilmeen liian hyvin.
"Mä niin tiiän että te juotatte meiät humalaan ja sen jälkeen me ollaan ojassa nukkumassa" mieheni nauraa vieressäni ja nappaa matkalaukut.
Suuntasimme sisälle, avaamme oven ja lattialla oli kasa laskuja ja mainoksia, Joonas jää pyllistelemään eteeni joten päätin käyttää tilanteen hyväksi ja puristin tuota takamuksesta. Riisun kengät nopeasti pois ja juoksen makkariin nauraen.
Skip pari tuntia
~ Joonas Porko ~
Nukuimme Joelin kanssa pari tuntia ja nyt olimme valmistautumassa juhlimaan bändin kanssa meidän synttäreitä. Laitoin päälleni hyvät vaatteet, korut ja asettelin hiukset hyvin. Mieheni tekee samoin. Katselen häntä ja hän mua. Vaihdamme pari suudelmaa ja lähdimme kohti vakkari baariamme.
Astuimme sisälle joka oli tyhjä, pian valot menivät päälle ja pojat hyppäsivät sohvan takaa."Hyvää syntymäpäivää vanha aviopari" pojat huutivat yhteen ääneen.
"Kiitos todella paljon, tää oli ihana yllätys" hymyilen ja nojaan Joeliin.
"Meillä olis pieni laulu teille" Aleksi kertoo ja asettuu baaritiskin lähellä olevalle dj pöydän ääreen.
"Ai okei" toteamme ja istumme alas kuuntelemaan.
Aleksi laittaa musiikin soimaan ja pyytää Nikon vierelleen laulamaan. Kaksikko alkaa laulamaan jolloin otan Joelin haliini ja silittelen miehen hiuksia.
Tämä biisi tavallaan oli mun ja Joelin biisi joka kuvasti meitä hyvin."Palaan kotiin päin sankan savun seasta on vastaantulijoita, on kuoppa kadussa on puinen asema, on tehdas suljettu pidän kädet puuskassa, piilossa tuulelta jos en tietäis, että siellä oot, en jatkais en katsettani maasta sais pimeän tultua mä puristan sun kättäs oothan tässä vielä huomenna? sä sanot loppuun lauseet, jotka aloitan ja keräät talteen palaset, kun hajoan niin oothan tässä vielä huomenna? sä oothan tässä vielä huomenna? voisin kuunnella nauruasi soivaa kunnes sulaa ikijää tai yö on pysyvää kun raakkuu varikset ja syvälle käy multa tiedän jossain onnistuin, kun sinuun takerruin" Aleksi laulaa.
"Mitä pidemmälle päivät käy, mä toivon et ikuista tää onni on pimeän tultua mä puristan sun kättäs oothan tässä vielä huomenna? sä sanot loppuun lauseet, jotka aloitan ja keräät talteen palaset, kun hajoan niin oothan tässä vielä huomenna? sä oothan tässä vielä huomenna? sama liike, joka lehdet puihin saa pienen lapsen kävelemään opettaa linnut kylmän ajaks pois vie lämpimään meidät toisillemme toi meidät toisillemme toi pimeän tultua mä puristan sun kättäs oothan tässä vielä huomenna? sä sanot loppuun lauseet, jotka aloitan ja keräät talteen palaset, kun hajoan niin oothan tässä vielä huomenna? sä oothan tässä vielä huomenna? oothan tässä vielä huomenna?" Niko laulaa loppuun.
"Kiitos" Joel sopertaa itkuisena, hän on niin söpö herkkänä. Hän harvoin näyttää omat tunteet noin voimakkaasti.
"Teille vaan parasta, toivottavasti te saatte viettää elämää kahdestaan vielä kauan" Olli hymyilee ja juo lasin viiniä
Lähdimme seuraavaksi keilaamaan, kävimme ajamassa cartinkia ja syömässä upeassa ravintolassa. Meillä oli mahtava päivä eikä oikein kerennyt miettiä arkea. Onneksi meillä on pojat jotka pitivät huolen siitä ettei hauska pito unohdu.
~~
Tylsä ja lyhyt luku mutta kiitos kun luitte.
Paljon onnea vielä ihanat Joel ja Joonas, me rakastetaan teitä <3
YOU ARE READING
Where's The Exit || Blind Channel Oneshots
FanfictionLyhyeitä Oneshots lukuja Blind Channelista ja muista :3 Lukeminen ofc omalla vastuulla, sillä en meinannut varoittaa sinua😋 Saattaa sisältää: •Kiroilua •BoyxBoy •Viiltely ja itsensä satuttaminen •Ahdistus •Smut •Pussailu •Söpöily •Kuolema ja suru •...