| Joel x Eveliina - Yhteenpaluu |

89 10 7
                                    

Smuuttia luvassa

~ Joel Hokka ~
Olin juuri ottanut parhaan mahdollisen asennon sängylläni kunnes ovikello soi, nousin ja menin avaamaan oven. "Hei Joel" Eveliina sanoo ja katsoo minua silmiin. Hänellä oli edelleen sama hajuvesi ja meikki kuin 5 vuotta sitten. "Mitä sä täällä teet?" kysyn tuolta. "Mä toin meidän lapsen tavarat, etkai sä unohtanu et nyt on iskä viikko" Eveliina katsoo silmiini.
"En tietenkään unohtanu" hymyilen. "No hyvä" Eveliina hymyilee. Katsomme toisiamme silmiin, hän laittaa kätensä poskilleni ja suutelee minua intohimoisesti. Vastaan suudelmaan yhtä intohimoisesti. Työnnän tuon naisen seinää vasten ja jatkamme suudelmaa.
Siirryn tuon kaulalle josta hän huokaisee korvaani. Nostan Even syliini.

Riisun Eveliinan mekkoa, samaan aikaan tuo näprää collareitteni naruja auki. Saan tuon mekon pois, Samalla tunnen housujeni lähtevät ja pian ne lentävät jonnekkin. Lähdemme kohti makuuhuonetta, sillä emme voineet jäädä eteiseen puuhailemaan. Pääsemme sängylle ja olemme vain alusvaatteissa päällekkäin. Vaihdamme kiihkeitä suudelmia. Tunnen alakertani heräilevän tuon ja itseni välissä. "Sul seisoo" tuo kuiskaa korvaani. "Mä tiedän" hymähdän.

Molempien alusvaatteet lentävät jonnekkin päin makkaria, jonka jälkeen vedän päällemme peiton suojaksi. Kaivan kortsun yöpöydän laatikosta ja asettelen sen kalulleni. Menen lähemmäs tuota, hetken päästä olin tuon sisällä. "mmhmm" Eveliina huokaisee. Nopeutan tahtiani joka kerta. Makuuhuoneessa kaikuu molempien huokailut ja sängyn narina.

——

"Aahhmm" Huokaisen ja tulen, samoin myös Eveliina tulee ja huohotamme päällekkäin. Tulen ulos Eveliinasta ja menen hänen viereensä. "Sä olit yhtä hyvä kun sillon" Eve sanoo ja suukottaa minua poskelle. "Mä tiiän ei se taito mihinkää katoa" hymyilen ja katson tuota upeaa naista. Tunnen välillä vieläkin perhosia vatsassani. "Miks me ees erottiin, kun tää oli näin ihanaa" hän toteaa. "Niinpä, mut ehkä siks koska me haluttiin eriasioita" Kerron hänelle. "Nii mut entä nyt?" Eve katsoo minua.
"Ai et halutaanko me nyt samoja asioita?" Käännän katseeni tuohon.

"Nii, haluutko sä vielä yrittää mun kaa ja kattoo mihin tää vie?" Eve silittää rintakehääni. "Haluan mä yrittää" hymyilen. Vaihdamme suudelmia Eveliinan kanssa.
"Säädetäänkö me nyt?" Hän kysyy. "Joo jos sua ei kaduta ryhtyy tähän" vastaan tuolle ja silittelen Eveliinaa. "Joel rakas ei mua kaduta" tuo hymyilee ja nousee istumaan. Nousen myös. Pian ovi kolahtaa kiinni. "Moi iskä!!" Aino huutaa eteisestä. "Mooi!" huudan makkarista. Puemme todella nopeasti ja tulemme makkarista. Aino luo kysyvän katseen meihin.

"Iskä mitä äiti tekee täällä ja mitä te ootte tehny?" Aino kyselee. "Mä toin sun kamat" Eveliina sanoo tytöllemme. "Okei? mut mitä te ootte tehny?" Aino katsoo meitä. "Ei mitää erikoista" vakuuttelen hänelle. "Joo ettepä, teil on hiukset aivan sekasin ja teillä on kaulat ihan punasia jälkiä täynnä" tuo toteaa, silloin hän tajuaa kaiken mitä minun ja hänen äitinsä välillä on. "Ootteks te menny yhteen?" tuo blonditukkainen tyttö kysyy. "Nooo me säädetään" Eveliina vastaa. Aino nyökyttelee ja hymyilee.

~ Eveliina Hakala ~
Tilasimme ruokaa, katselin ikkunasta ulos. Tunnen kädet takapuolellani ja tutun partaveden tuoksun. "Sulla on edelleen addiktio mun perseeseen" naurahdan. "Tottakai mulla on" Joel naurahtaa ja pussailee minua kaulalle. "Ihana oot" huokaisen ja laitan kädet Joelin käsien päälle.
"Sä oot oikeesti maailman paras äiti meidän Ainolle" hän toteaa onnellisena. "Ja sä oot maailman paras isi Ainolle" hymyilen tuolle.
"Awww kiitos ihana mut mä kyl oikeesti sen tiesin" Joel hymyilee ja pussaa minua, vastaan pusuun ja Aino tulee keittiöön.

"Kiva että ootte taas yhessä" Aino hymyilee ja tekee itselleen voileivän. "Me haluttiin vaan isin kanssa et voitas olla taas perhe ja nauttii siitä hetkestä mitkä meillä jäi kokematta yhessä" selitän Ainolle. "Nii no te erositte 6 vuotta sitten jollon mä olin vasta 8 vuotias" Aino pohtii. "Niin sä olit ja sillon sä et vielä tienny et me erotaan iskän kanssa" silitän tyttäremme vaaleita hiuksia. "Te riitelitte joka päivä, huusitte ja sit isi tuli kotiin humaltuneena ja sovitte.." Aino selittää ja katsoo leipäänsä.

"Voi kulta pieni annathan meille anteeks, me luvataan, että et enää ikinä tuu kokee semmosta" suukotan tuota poskelle. "Lupaatteko?" Aino nostaa katseensa meihin.
"Luvataan" sanomme Joelin kanssa samaan aikaan. Aino nyökkää ja pian saimme meidän ruuat. "Pitäskö tänään kattoo leffaa?" ehdotan noille kahdelle. "Joo katotaan sitä leffaa mitä katottiin sillo viikko sitten" Aino ehdottaa. "Sopii" hymyilen ja menemme ruokien kanssa sohvalle alottamaan leffaa.

——

Syömme ruokaa ja katsomme leffaa. Vilkaisen Joelia joka silittelee reittäni. "Mun rakkaat" Silitän noita. Nuo hymyilevät ja katsovat leffaa.
"Millanen päivä oli koulussa?" kysyn tyttäreltämme. "No siis meil oli koulussa aika kivaa, tehtiin kotitaloudessa pullia ja juotiin mehua sit meil oli matikkaa, uskontoo ja musiikkia" Aino kertoilee. "Mitäs opitte matikassa?" Joel kysyy tuolta. "Kuutiometrejä ja sen semmosia" Aino vastaa isälleen. Hymyilen onnellisena.

Skip iltaan kello 20:00

"Aino ootko tehnyt läksyt?" kysyn tytöltä joka makoilee sängyllään ja kuuntelee musiikkia.
"Joo oon tehny, äiti voidaanko me huomenna lähtee mökille?" Aino kysyy ja katsoo minua silmiin. "Voidaan tottakai, kauan sä haluat että ollaan siellä?" katson tuota. "Pari viikkoo nyt kun se lomaki alko" hän hymyilee. "Okei eiköhän se käy kysytään vaan vielä isiltä" muistutan tuota. "ISI!! VOIDAANKO MENNÄ MÖKILLE HUOMENNA?" Aino huudahtaa.

"Voidaan tottakai mennä" Joel sanoo oven suusta. Aino kirmaa halaamaan isäänsä. He halivat toisiaan joka näyttää todella söpöltä.
"Kulta mennäänkö me nukkuu?" Vinkkaan hänelle silmää. "Mennään vaan" Tuo virnistää.
"Öitä isi ja äiti" Aino sanoo. "Hyvää yötä kulta" sanomme tuolle ja suuntaamme makkariin. Käymme sängylle ja vaihdamme suudelmia ennenkuin kävimme nukkumaan.

——
Noni finally!!

sain tän valmiiks en kyl vanno et olis mikää hyvä sillä en oo kirjotellu pitkään aikaan joten taidot on HIEMAN ruosteessa :)

kertokaa toki ideoita ja et kenestä pitäs tehä :)

Blind Channel & Rock Band From Hell oneshot luku on kyllä tulossa mutta joudun viel viilaa sitä et saan sen julkastuu <3

Where's The Exit || Blind Channel OneshotsWhere stories live. Discover now