| Olli Matela - Syntymäpäiväyllätys |

52 9 2
                                    

𝐒𝐦𝐮𝐭𝐭𝐢𝐚 𝐥𝐮𝐯𝐚𝐬𝐬𝐚

~ Olli Matela ~

Heräilen aamulla rauhassa, tai niin rauhassa kun voi olla. Rakas aviomieheni Aleksi pussaili naamaani ja lisäksi Rilla nuoli naamaani sen jälkeen.

"Huomenta ja hyvää syntymäpäivää rakas" Aleksi suutelee minua. Vastaan miehen suudelmaan ja hymyilen.

"Huomenta ja kiitos rakas" hymyilen ja otan mieheni kainalooni.

"Mä tein sulle aamupalan sänkyyn, et sit saa vittuilla mun tekemästä kakusta" Aleksi kikattaa.

"Aww voi kiitos rakas, ja sun kakku on varmasti tosi söpö" hymyilen ja silittelen mieheni poskea.

Otan tarjottimen ja katson tarjottavia, Aleksin tekemä aamupala näyttää söpöltä ja herkulliselta. Hörppään kahvia ja maistan Aleksin tekemää kakkupalaa jonka hän oli leikannut.

"Oiii namm mun lempparia, tää näyttää hyvältä" totean ja katson tuota mustatukkaista miestä silmiin.

"Kiitosss, eihän se mikään paras kakku oo mut ulkonäkö ei oo tärkein" Aleksi aloittaa.

"Mut maku on tärkein ja sen tekijä" katson miestäni onnellisena. Hän todella tekee minut liian pehmoksi.

"Mä rakastan sua" pikkumies kuiskuttelee korvaani.

"Mäkin rakastan sua" vastaan tuolle ja painan suukon hänen poskelle.

Syön loppuun ja vilkaisen Aleksia joka on vailla huomiota, tunnistan sen hänen olemuksesta ja katseesta. Intohimo vetää minut puoleensa.

"Meillä on jätkien kans sulle yllätys tänään" Aleksi kertoilee innostuneena.

"Ahaa mitäs" kyselen kiinnostuneena. Siirrän miehen hiuksia tuon korvan taakse. Katselen tuon upeita sinisiä silmiä jotka loistavat kuin meri.

"En kerro" tuo vastaa ja katselee minua koiranpentuilmeellä.

"Hei kerrot toi ei oo reiluu, mä haluan tietää" vaadin tuolta vastausta, Aleksi ei toki kerro koska tiedän hänet.

Lasken tarjottimen pöydälle ja menen Aleksin päälle. Suutelen miestä intohimoisesti, siirryn hänen kaulalle ja hivutan käden Aleksin kyljelle. Jatkan tuon kaulan suutelua. Tuo huokailee allani joka saa housuissani heräilemään.

"Ollih ei me keretä, jätkät tulee tänne ihan just" Aleksi huokaisee.

"Keretään me" suukotan tuota huulille ja nappaan paidan helmasta kiinni.

"Jos sä niin sanot" tuo myöntyy ja antaa minun hoitaa hommat.

"Sanon ja nyt sä Aleksi pieni tyydyt vaan nauttii, eiks ni?" Kysyn tuolta söpöläiseltä. Aleksi nyökkää.

Riisumme toisemme ja nappaan liukkarin yöpöydältä, ojennan sen Allulle jonka jälkeen hän levittää sen kalulleni ja kapuan mieheni päälle.

"Sä näytät tosi komeelta" tuo huokaisee allani.

"Sä myös muru" työnnyn varovasti Aleksin sisään.

"mmh.." Aleksi huokaisee.

"Ah.." huokaisen kun pääsen loppuun saakka.

Aloitin liikkumisen, Aleksi huokailee allani ja nauttii. Nopeutan tahtiani joka kerta ja nautimme jokaisesta hetkestä. Saimme meidän hommat valmiiksi. Makoilimme sängyllä, mutta pian ovikello soi ja nousen sängystä salamana. Puen bokserit ja pitkät housut, suuntasin sen jälkeen ovelle avaamaan sen.

"Oho!!!" Kuulen Joonaksen suusta, vilkaisen rintakehääni joka oli täynnä fritsuja.

"Jollaki on vissii ollu kova nälkä" Joel naurahtaa.

"Mmm" mumisen punastuneena.

"Ei kiusata Olluskaa, me tultiin hakee teitä" Tommi vastaa.

"Aa minne?" kysyn hämmästyneenä.

"Näät sitten" vastaan ja hymyilen.

Lähdemme paikkaan jonne minä en tiennyt mikä se oli. Pidän Aleksia kädestä kiinni ja pääsemme perille. Paikka oli aivan tyhjä mutta rauhallinen. Upea valistus ja musiikki oli kohdallaan.

"Meillä on sulle yllätys" Joonas toteaa.

"Ai mikä?" kysyn tuolta ja katson poikia.

"Meil on sulle tämmönen ihanan iso lahja" Joel vastaa hymyillen.

"Apua, en malta oottaa" vastaan ja katson Nikoa joka tulee ison kartonkipaperin kanssa.

Katson tuota jättimäistä korttia jossa oli paljon kuvia meistä ja minun lapsuudesta. Ne olivat söpöjä kuvia ja mieleeni tulvi paljon muistoja. Pudotan kyyneleitä onnesta sillä minulla oli parhaat ystävät koskaan.

"Kiitos niin niin paljon rakkaat" kuiskaan hiljaa onnellisena.

"Meiän lempparille vaan parasta" Aleksi vastaa ja suukottaa minua poskelle.

"Me kyseltiin sun perheeltä ja muilta kavereilta kuvia" Joonas vastaa.

"Hölmöt" naurahdan.

Tilasimme ruuat, söimme, juttelimme, juhlimme synttäreitäni ja nautimme tästä illasta. Meillä oli todella todella hauskaa. Ilta päättyi minun ja Aleksin leffa iltaan ja hemmotteluun minkä minun pikku Allunen hoiti, sain hieronnan ja hyvää ruokaa.

~~

Työstin KIRJAIMELLISESTI koko päivän tätä lukua ja VIHDOIN sain tän valmiiks.

Hyvää syntymäpäivää maailman paras Olli <3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 08 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Where's The Exit || Blind Channel OneshotsWhere stories live. Discover now