Bölüm Şarkısı
Sertab Erener & Demir Demirkan - AşkSiirt
Günümüz, 7 Şubat 2023Herkes evine döndüğünde akşam olmuştu. Handan kocasının koynuna sinmiş gözyaşı döküyordu.
"Kim bilir ne kadar üzülmüştür ya..."
Ferhat ne diyeceğini bilemedi. İçinden herife küfürler ediyor, bir baba gibi kızını teselli etme hayali kuruyordu.
Bir yandan Handan'a yansıtmadığı bir düşüncesi vardı.
Kızın hayatında çok iyi bir anne figürü ama çok da kötü bir baba figürü vardı.
Handan ve kendisine bambaşka yaklaşacaktı, birisine çok daha kolay alışabilceğini düşünüyor ama bunun Handan mı yoksa kendisinin mi olduğunu karar veremiyordu.
Şiddet görnüş müydü acaba? Çoğu şiddete uğrayan kadın, gidecek yeri olmayınca susardı. Ama o şiddet çocuklarına sıçradığında ses çıkarırlardı.
Çiçek bir yerde artık inançsızlığına rağmen ses çıkarmış, avaz avaz bağırmış, savaşmıştı.
Umarım diye düşündü. Bir fiske bile vurmamışsındır kızıma.
Yoksa mezarından çıkarıp yakacaktı herifi. Öylesine öfkeliydi.
Başka bir evde bambaşka düşünceler dönüyordu.
"Ulan!" dedi Uluhan, karşısındaki Dinçer'e rağmen siniri, öfkesi başkasınaydı.
"Madem sevmiyorsun boşan, amına koyayım. Aldatmak nedir?"
Mutfakta yer alan küçük masaya sıkışmışlar, sohbet ediyorlardı. Ocakta yemek vardı.
"Kız evi yıkmış, dediler. Çok üzülüp öfkelenmiş demek ki..."
Dinçer kardeşinin acısını düşünüyordu.
Konuşmanın ortasında elinde cips kasesiyle geldi Tuncer. Sesli düşündü.
"Herifi bulup bir dövmek lazım."
Uluhan bu düşünceyi sevdi, sırıttı hemen.
Başını sallayarak onayladı, ellerini birbirine sürttü. Herifi yemeyi planlıyor gibiydi.
Dinçer başını kaldırdı, öfkeyle camdan dışarı baktı. Elleri yumruk yumruktu. Şimdi ellerine verseler o herifi, çıplak elle boğardı.
Baybars çok ayrı bir çaba içerisindeydi.
"Bulamadın mı?"
Sezen, Banu'yu yatırıp eşinin çalışma odasına girmişti. Onun oturduğu koltuğun kenarına oturmuş, kollarını eşine sarmıştı.
"Buldum galiba. Çiçek Yorulmaz'ın ikametgahı. Nevra'nın ikametgahı gözükmüyor. O adres eski ikametgahıymış demek ki."
"Demek ki."
Baybars baktığı bilgisayardan başını kaldırdı, elleriyle yüzünü sıvazlayıp Sezen'e döndü.
"Ben seni aldatsam ne yapardın?"
Sezen hemen öfkelendi, "O nasıl soru ya?"
Baybars güldü, ellerini omuzlarındaki narin ellere uzattı, sıkıca tuttu sakinleştirmek ister gibi.
"Sadece kardeşimi anlamaya çalışıyorum."
Sezen hemen sakinleşti.
"Aynısını yapardım galiba ya. Eşyalarını paçavra gibi camianın atardım, seni bir daha görmek istemezdim. Handan annemin evine giderdim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nevra
Ação❀ Gerçek Aile/Kadın Asker Kurgusu ❀ Tanıtım Nevra için mesleği, ekibi ve kendiyle beraber 3 kişilik minik ailesi yeterliydi. Gerçek ailesi karşısına çıktığında o sırada meslekten ihraç edilen Nevra bir yandan mesleğini geri almaya çalışırken bir yan...